
| Długość [mm] | 84 | 
| Materiał | Guma | 
| Strona zabudowy | Oś przednia | 
| Strona zabudowy | Od strony koła | 
| Ciężar [kg] | 0,53 | 
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 24 | 
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 88 | 
| nr EAN | 4027816011712 | 

| Długość [mm] | 83 | 
| Materiał | Guma | 
| Ciężar [kg] | 0,071 | 
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 21 | 
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 80 | 
| dla numeru OE | 4B0 498 201 SK | 
| uwzględnić informację serwisową | |
| nr EAN | 4027816383314 | 

| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 21 | 
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 82 | 
| Wysokość [mm] | 88,00 | 
| Materiał osłony | NBR (Nitril-Butadien-kauczuk) | 
| Nowa część | |
| nr EAN | 4019064147633 | 

| Średnica wewnętrzna 1 od [mm] | 24 | 
| Średnica wewnętrzna 1 do [mm] | 22 | 
| Średnica wewnętrzna 2 od [mm] | 92 | 
| Średnica wewnętrzna 2 do [mm] | 92 | 
| Wysokość [mm] | 83 | 
| Materiał osłony | Polychloropren (Neopren) | 
| Wersja | FlexBoot | 
| Nowa część | |
| nr EAN | 4019064341857 | 

| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 24 | 
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 92 | 
| Wysokość [mm] | 88,00 | 
| Materiał osłony | NBR (Nitril-Butadien-kauczuk) | 
| Nowa część | |
| nr EAN | 4019064357940 | 

| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 24 | 
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 88,5 | 
| Materiał | Polychloropren (Neopren) | 
| Wysokość [mm] | 88 | 

| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów | 
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 21 | 
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 80 | 
| Wysokość [mm] | 84 | 
| dla numeru OE | GDG158 | 
| nr EAN | 8430320049816 | 

| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 21 | 
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 82 | 
| Wysokość [mm] | 88,00 | 
| Materiał osłony | NBR (Nitril-Butadien-kauczuk) | 
| Nowa część | |
| nr EAN | 4019064043676 | 

| Średnica wewnętrzna 1 od [mm] | 24 | 
| Średnica wewnętrzna 1 do [mm] | 22 | 
| Średnica wewnętrzna 2 od [mm] | 92 | 
| Średnica wewnętrzna 2 do [mm] | 92 | 
| Wysokość [mm] | 83 | 
| Materiał osłony | Polychloropren (Neopren) | 
| Wersja | FlexBoot | 
| Nowa część | 

| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 24 | 
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 92 | 
| Wysokość [mm] | 88,00 | 
| Materiał osłony | NBR (Nitril-Butadien-kauczuk) | 
| Nowa część | |
| nr EAN | 4019064357933 | 

| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 24 | 
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 92 | 
| Wysokość [mm] | 88,00 | 
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze śrubą | 
| Wersja śruby/nakrętki | Śruba rozporowa | 
| Tylko w połączeniu z | 4A0407643A | 
| Wymiar gwintu | M16x1,5x77 | 
| Materiał osłony | NBR (Nitril-Butadien-kauczuk) | 
| Nowa część | |
| nr EAN | 4019064361053 | 

| Długość [mm] | 84 | 
| Materiał | Guma | 
| Strona zabudowy | Oś przednia | 
| Strona zabudowy | Od strony koła | 
| Ciężar [kg] | 0,53 | 
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 24 | 
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 88 | 
| nr EAN | 4044688011718 | 

| Strona zabudowy | oś przednia, z lewej | 
| Strona zabudowy | Od strony koła | 
| Zestaw skrócony | |
| Kompletacja odbiegająca od OE | |
| Strona zabudowy | oś przednia, z prawej | 
| Ilość na oś | 2 | 
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 24 | 
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 90 | 
| Wysokość [mm] | 90 | 
| Materiał osłony | Guma | 
| dla numeru OE | 701 498 203S | 

| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach | 
| Strona zabudowy | Od strony koła | 
| Ilość na oś | 2 | 
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 24 | 
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 91 | 
| Wysokość [mm] | 88 | 
| Materiał osłony | Guma | 

| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 21 | 
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 80 | 
| Wysokość [mm] | 84 | 
| Materiał osłony | Guma | 
Zasadniczo osłonę przegubu powinno sie wymienić po zauważeniu pierwszych oznak jej zużycia albo uszkodzenia. Śladów tych należy wypatrywać przy okresowych przeglądach pojazdu, zwłaszcza przed okresem jesienno-zimowym. Gumowy materiał osłony z czasem traci swoje własciwości, pęka w miejscach zgnięcia i w miejscu kontaktu z opaską zaciskową. Można to sprawdzić przy maksymalnie skręconej kierownicy. Oprócz tego osłona może zostać uszkodzona przez kontakt z kamieniami podczas jazdy. Ten rodzaj uszkodzenia jest dosyć groźny, bo niespodziewany i może upłynąć sporo czasu zanim go zauważymy. Po perforacji osłony przegubu do jej wnętrza dostaje się woda z zanieszyszczeniami i wypłukiwany jest smar przegubu napędowego.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych 
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów 
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie 
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać? 
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta? 
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych. 
15-04-2025