Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Cadillac » układ kierowniczy Cadillac DEVILLE coupe » osłony i uszczelki, przekładnia kierownicza Cadillac DEVILLE coupe

osłony i uszczelki, przekładnia kierownicza do CADILLAC DEVILLE coupe

wybierz typ samochodu CADILLAC DEVILLE coupe:
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Długość [mm] 170
Materiał Termoplast
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,08
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 21
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 57
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 4027816387381
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z obu stron
Długość [mm] 175
Materiał Termoplast
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 21
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 58
nr EAN 4047437344976
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Wysokość [mm] 177
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 13,5
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 50
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
nr EAN 4040074187319
dla numeru OE 406674
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
nr EAN 3660872360441
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 21
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 57
Wysokość [mm] 172
Strona zabudowy z obu stron
Zestaw pełny 
nr EAN 8430320124780
Wysokość [mm] 176
Materiał Termoplast
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca dla łączników przewodów ze stali szlachetnej
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z zaworem odpowietrzającym
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 21
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 58
Nowa część 
nr EAN 4019064423331
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z obu stron
Długość [mm] 175
Materiał Termoplast
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 21
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 58
nr EAN 3322938392178
Wyświetlanie od 1 do 7 (z 7 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
osłony i uszczelki, przekładnia kierownicza

Osłony i uszczelki przekładni kierowniczej


Każdy samochód ma układ kierowniczy. Bez niego kierowanie pojazdem byłoby niemożliwe. Jazda autem z uszkodzonym lub wyeksploatowanym układem kierowniczym jest bardzo niebezpieczne i mogłoby spowodować wypadek. Istnieją różne rodzaje układów kierowniczych. Najpopularniejszym rozwiązaniem w samochodach jest zębatkowa przekładnia kierownicza. Służy ona do sterowania drążkami kierowniczymi. Gdy kierowca skręci kierownicą w prawo, lewy drążek zostanie wsunięty w stronę maglownicy, a prawy odsunięty. Aby układ był sprawny, szczelny i precyzyjny, wszystkie części powinny być sprawne i nie posiadać nadmiernych luzów. Przy każdym demontażu drążków, lub ich końcówek potrzebne jest ustawienie zbieżności. Pozwoli to na proste sterowanie samochodem i prawidłowe zużycie bieżnika. Maglownica jest bardzo wygodnym rozwiązaniem, ponieważ nawet bez pompy wspomagania niepotrzebne jest użycie większej siły.

Gdy samochód jest wyposażony w sprawne wspomaganie kierownicy (elektryczne lub hydrauliczne), skręcenie kołami jest możliwe praktycznie bez użycia siły. Układ kierowniczy zbudowany jest z kierownicy, kolumny kierowniczej, która steruje wałem z przegubem krzyżakowym (umożliwia to zmianę ustawienia kierownicy). Przekładnia kierownicza z obu stron posiada osłony i uszczelki. Osłony chronią cały mechanizm przed czynnikami zewnętrznymi. Do przekładni zamontowany jest zębnik wspomagania wraz z silnikiem, kolumna kierownicza z czujnikami położenia i momentu obrotowego kierownicy. Z dwóch stron maglownicy przytwierdzone są drążki kierownicze, a do nich końcówki. Końcówki drążka są przykręcone do zwrotnic sterującymi kołami. Kierownica sprawnego układu kierowniczego po skręcie powinna wracać na swoje miejsce. Podczas jazdy po nierównościach kierownica nie powinna zmieniać swojego położenia, a drgania nie mogą być odczuwalne na kole kierowniczym. W przypadku usterki przekładnia może zostać zregenerowana. W gorszym przypadku potrzebna jest wymiana.