Rok prod. do | 201512 | |
zalecane rozszerzenie naprawy | Filtr powietrza | |
Zakres temperatury od [°C] | -40 | |
Zakres temperatury do [°C] | 130 | |
nr EAN | 4047024747692 |
Rok prod. do | 201512 | |
nr EAN | 4047024858152 |
Rok prod. do | 201512 | |
nr EAN | 4047024812710 |
Rok prod. do | 201512 | |
nr EAN | 4047026300581 |
Ilość połączeń | 2 | |
Opór od [Ohm] | 800 | |
nr EAN | 5012759376638 |
Wymagana ilość | 1 | |
Ilość podłączonych styków | 3 | |
nr EAN | 5012759376621 |
Ciśnienie [bar] | 0,2 | |
Kolor | czarny | |
Wymiar gwintu | M14x1.5 | |
Rozmiar klucza | 21mm | |
Ciśnienie [bar] do | 0,5 | |
Ciśnienie [bar] od | 0,2 | |
nr EAN | 5012759497029 |
Ilość podłączonych styków | 2 | |
Kolor | czarny | |
nr EAN | 5012759515396 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z rurą wlotową | |
Ilość podłączonych styków | 4 | |
nr EAN | 5012759981146 |
nr EAN | 5012759771723 |
Techniczny numer informacyjny | circuit N.C. | |
Gwintowana złączka | M14 x 1,5 | |
Ciśnienie załączania [bar] | 0,35 | |
Ilość połączeń | 1 | |
nr EAN | 8053379029082 |
Głębokość zabudowy [mm] | 28 | |
Ciężar [kg] | 0,022 | |
Ilość połączeń | 3 | |
nr EAN | 8053379052530 |
Techniczny numer informacyjny | circuit N.C. | |
Gwintowana złączka | M10 x 1 | |
Ciśnienie załączania [bar] | 2 | |
nr EAN | 8053379030279 |
TECDOC-Nr silnika | 29692 | |
Długość czujnika pomiarowego [mm] | 36,5 | |
nr EAN | 8012510009161 |
TECDOC-Nr silnika | 29692 | |
Ciśnienie [bar] | 0,30 | |
Wymiar gwintu | M14x1,5 | |
Rozmiar klucza | 21 | |
nr EAN | 8012510038338 |
TECDOC-Nr silnika | 29692 | |
Strona zabudowy | Kolektor dolotowy | |
TECDOC-Nr silnika | 29692 | |
Strona zabudowy | Kolektor dolotowy | |
Ciśnienie od [kPa] | 11 | |
ciśnienie do [kPa] | 307 | |
Napięcie wyjściowe od [V] | 0,25 | |
Napięcie wyjściowe do [V] | 4,75 | |
nr EAN | 8012510013328 |
TECDOC-Nr silnika | 29692 | |
Ciśnienie [bar] | 2 | |
Wymiar gwintu | M10x1 | |
Rozmiar klucza | 24 | |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | szary | |
nr EAN | 8012510006603 |
TECDOC-Nr silnika | 29692 | |
TECDOC-Nr silnika | 29692 | |
Długość [mm] | 96 | |
Dolot - Ø [mm] | 70 | |
Wylot - Ø [mm] | 70 | |
nr EAN | 8012510026885 |
TECDOC-Nr silnika | 29692 | |
TECDOC-Nr silnika | 29692 | |
TECDOC-Nr silnika | 29692 | |
TECDOC-Nr silnika | 29692 | |
nr EAN | 8012510030837 |
Punkt włączania od [bar] | 0,2 | |
Punkt włączania do [bar] | 0,5 | |
Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 | |
Rozmiar klucza | 21 | |
Ilość połączeń | 1 | |
Kolor | czarny | |
Ciężar [kg] | 0,03 | |
dla numeru OE | 55202374 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
nr EAN | 4027816122289 |
Długość [mm] | 62,1 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 20,55 | |
Ilość połączeń | 3 | |
Ciężar [kg] | 0,03 | |
dla numeru OE | 55216241 | |
nr EAN | 4027816281290 |
Długość [mm] | 36,5 | |
Ilość połączeń | 2 | |
Ciężar [kg] | 0,030 | |
dla numeru OE | 73502752 | |
nr EAN | 4027816281191 |
Strona zabudowy | od strony koła zamachowego | |
Napięcie znamionowe [V] | 12 | |
Opór [Ohm] | 850 | |
Ilość biegunów | 2 | |
Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny | |
nr EAN | 4082300243765 |
Napięcie znamionowe [V] | 12 | |
Ilość połączeń | 1 | |
Wymiar gwintu | M14x1,5 | |
Ciśnienie załączania [bar] | 0,3 | |
Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny | |
Rozmiar klucza | 21 | |
nr EAN | 4082300147667 |
Wymagana ilość | 1 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Napięcie znamionowe [V] | 12 | |
Ilość połączeń | 3 | |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | szary | |
Oznaczenie koloru | niebieski | |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a | |
nr EAN | 4082300243581 |
Ciśnienie [bar] od | 0,3 | |
Ciśnienie [bar] do | 0,55 | |
Napięcie znamionowe [V] | 12 | |
Ilość połączeń | 1 | |
Moment dokręcenia [Nm] | 40 | |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | niebieski | |
Wymiar gwintu | M10x1 | |
Ciśnienie załączania [bar] | 2,0 | |
Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny | |
Rozmiar klucza | 24 | |
Natężenie prądu [A] | 0,25 | |
nr EAN | 4082300290615 |
Wymagana ilość | 1 | |
Sposób montażu | Nasadka rurowa | |
Ilość połączeń | 4 | |
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] | 70 | |
nr EAN | 4082300461541 |
TECDOC-Nr silnika | 29692 | |
Gwarancja | 5 lata gwarancji | |
nr EAN | 4044079383486 |
dla numeru artykułu | 558274 | |
Ilość połączeń | 4 | |
nr EAN | 5901779827919 |
Numer seryjny | K8803175 | |
nr EAN | 5901159195393 |
nr EAN | 8001063686295 |
Długość [mm] | 63 | |
Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,5 | |
Rozmiar klucza | 19 | |
Ilość połączeń | 2 | |
Kolor | zielony | |
Długość śruby pod główką [mm] | 27 | |
Ciężar [kg] | 0,025 | |
nr EAN | 5907558548525 |
Rok prod. do | 201512 | |
nr EAN | 5907558572155 |
zalecane rozszerzenie naprawy | Filtr powietrza |
Ilość biegunów | 3 | |
Kształt obudowy wtyczki | owalny | |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Głębokość zabudowy [mm] | 28 | |
dla numeru OE | 55216241 | |
dla numeru OE | 1710917 | |
dla numeru OE | 4708542 |
Ilość biegunów | 3 | |
Kształt obudowy wtyczki | owalny | |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Głębokość zabudowy [mm] | 28 | |
dla numeru OE | 55216241 | |
dla numeru OE | 1710917 | |
dla numeru OE | 4708542 | |
Jakość | EQUIVALENT | |
dla numeru artykułu | 87332E |
Kod silnika | 199 B8.000 | |
Kod silnika | 199 B8.000 | |
Kod silnika | 199 B8.000 | |
Kod silnika | 199 B8.000 | |
Napięcie robocze [V] | 12 | |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z dodatkami | |
Ilość biegunów | 2 | |
nr EAN | 4040074287439 |
Napięcie robocze [V] | 12 | |
Rodzaj czujnika | aktywny czujnik | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Ilość biegunów | 3 | |
nr EAN | 4040074282779 |
Kod silnika | 199B4000 | |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna | |
Układ wydechowy | przed katalizatorem | |
Liczba przewodów | 5 | |
Długość [mm] | 740 | |
nr EAN | 087295938089 |
Wymagana ilość | 1 | |
Rodzaj korpusu | z obudową | |
Ciężar netto [g] | 160 | |
nr EAN | 5902048904522 |
TECDOC-Nr silnika | 199 B8.000 |
Data produkcji do | 31.12.2018 |
Napięcie [V] | 12 |
Tryb pracy | elektryczny |
Punkt włączania od [bar] | 0,2 | |
Punkt włączania do [bar] | 0,5 | |
Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 | |
Rozmiar klucza | 21 | |
Ilość połączeń | 1 | |
Kolor | czarny | |
Ciężar [kg] | 0,03 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
nr EAN | 4044688122285 |
Rok prod. od | 201507 | |
Rok prod. do | 201509 | |
Kod silnika | 199B7.000 | |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a | |
Ilość biegunów | 3 | |
Napięcie [V] | 12 | |
Kształt obudowy wtyczki | owalny | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Ciężar [kg] | 0,08 | |
nr EAN | 3276422538477 |
Rok prod. od | 201507 | |
Rok prod. do | 201509 | |
Kod silnika | 199B7.000 | |
Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny | |
Ilość biegunów | 2 | |
Napięcie [V] | 12 | |
Kształt obudowy wtyczki | owalny | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Opór [Ohm] | 850 | |
Ciężar [kg] | 0,07 | |
nr EAN | 3276422540395 |
Kod silnika | 199 B8.000 | |
Strona zabudowy | Kolektor dolotowy | |
Kod silnika | 199 B8.000 | |
Strona zabudowy | Kolektor dolotowy | |
Kod silnika | 199 B8.000 | |
Strona zabudowy | Kolektor dolotowy | |
Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny | |
Ilość biegunów | 4 | |
dla numeru OE | 55 219 298 | |
Ciężar [kg] | 0,04523 | |
nr EAN | 4046001443343 |
Ciężar [kg] | 0,02 | |
Kolor | biały | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | dla wału korbowego | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
Kolor obudowy | biały | |
Ilość biegunów | 3 | |
Ilość połączeń | 3 | |
Opór [Ohm] | 850 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 20,55 | |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a | |
Napięcie znamionowe [V] | 12 | |
Głębokość zabudowy [mm] | 28 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Ciężar [kg] | 0,03448 | |
nr EAN | 4046001347788 |
Ciśnienie załączania [bar] | 2,0 | |
Wymiar gwintu | M10x1.0 | |
Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny | |
nr EAN | 3531650023370 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Alfa Romeo MITO (955_) 1.3 MultiJet (955AXT1A, 955AYA1A).
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Alfa Romeo MITO (955_) 1.3 MultiJet (955AXT1A, 955AYA1A) produkowanego od 2013.12 do roku 2015.12
Jeżeli twój Alfa Romeo dysponuje silnikiem o mocy 80 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak wycieraczki szyb, układ wydechowy, części silnikowe, filtr kabiny
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Alfa Romeo MITO (955_)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na osprzęt elektryczny silnika do Alfa Romeo MITO (955_) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Alfa Romeo z rocznika od 2013.12 do roku 2015.12, i mocy silnika 80 KM
.
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025
Objawy uszkodzenia czujnika wału korbowego
31-03-2025