
| Liczba przewodów | 5 |
| Długość [mm] | 740 |
| nr EAN | 087295938089 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 93808 NGK
| ALFA ROMEO | 51 79 93 98 | |
| ALFA ROMEO | 51 79 93 980 | |
| ALFA ROMEO | 55 21 03 34 | |
| CHRYSLER | 51 79 93 98 | |
| CHRYSLER | 51 79 93 980 | |
| DODGE | 51 79 93 98 | |
| DODGE | 51 79 93 980 | |
| FIAT | 51 79 93 98 | |
| FIAT | 51 79 93 980 | |
| FIAT | 55 21 03 34 | |
| LANCIA | 51 79 93 98 | |
| LANCIA | 51 79 93 980 | |
| LANCIA | 55 21 03 34 | |
| FERRARI | 51 79 93 98 | |
| FERRARI | 51 79 93 980 | |
| FERRARI | 55 21 03 34 | |
| MASERATI | 51 79 93 98 | |
| MASERATI | 51 79 93 980 | |
| MASERATI | 55 21 03 34 |
Zastosowanie Sonda lambda 93808 NGK w samochodach:
Opinie Klientów o Sonda lambda 93808 NGK:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.