

| TECDOC-Nr silnika | 224 |
| Rok prod. od | 199303 |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| Numer podwozia od | 8C..P..190 001 |
| Liczba przewodów | 3 |
| Długość całkowita [mm] | 726 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
| nr EAN | 3165142669083 |

| TECDOC-Nr silnika | 224 |
| Rok prod. do | 199302 |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| Numer podwozia do | 8C..P..190 000 |
| Liczba przewodów | 3 |
| Długość całkowita [mm] | 506 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
| nr EAN | 3165142868219 |

| TECDOC-Nr silnika | 224 |
| Rok prod. do | 199302 |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| Numer podwozia do | 8C..P..190 000 |
| --------------- | |
| TECDOC-Nr silnika | 224 |
| Rok prod. od | 199303 |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| Numer podwozia od | 8C..P..190 001 |
| Liczba przewodów | 3 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
| Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
| nr EAN | 3165143342299 |

| nr EAN | 3165143176603 |

| TECDOC-Nr silnika | 224 |
| Przestrzegać wymiarów | |
| TECDOC-Nr silnika | 224 |
| Przestrzegać wymiarów | |
| nr EAN | 3165141688313 |

| TECDOC-Nr silnika | 224 |
| Kolor | niebieski |
| nr EAN | 3165142699615 |

| TECDOC-Nr silnika | 224 |
| Kolor | zielony |
| nr EAN | 3165142867533 |

| Rok prod. do | 199302 |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Numer podwozia do | 8C-P-190 000 |
| Sonda lambda | Sonda palcowa |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 5012759387696 |

| Ilość podłączonych styków | 2 |
| Kolor | biały |
| Wymiar gwintu | M10 |
| Rozmiar klucza | 19mm |
| alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-957 |
| nr EAN | 5012759464755 |

| Ciśnienie [bar] | 0,3 |
| Kolor | niebieski |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24mm |
| nr EAN | 5012759497142 |

| Rok prod. do | 199408 |
| Strona zabudowy | z lewej |
| Numer podwozia od | P-190 001 |
| Rodzaj skrzyni biegów | Skrzynia biegów manualna |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | dla katalizatora wstępnego |
| Rok prod. do | 199408 |
| Strona zabudowy | z prawej |
| Numer podwozia od | P-190 001 |
| Rodzaj skrzyni biegów | Skrzynia biegów manualna |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | dla katalizatora wstępnego |
| Jakość | OE |
| Wymiar gwintu | M18x1.5 |
| Długość przewodu [mm] | 750 |
| Ilość biegunów | 3 |
| Masa [g] | 95 |
| nr EAN | 8717613018361 |

| Rok prod. do | 199302 |
| Strona zabudowy | z lewej |
| Numer podwozia do | P-190 000 |
| Rodzaj skrzyni biegów | Skrzynia biegów manualna |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | dla katalizatora wstępnego |
| Rok prod. do | 199302 |
| Strona zabudowy | z prawej |
| Numer podwozia do | P-190 000 |
| Rodzaj skrzyni biegów | Skrzynia biegów manualna |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | dla katalizatora wstępnego |
| Jakość | OE |
| Wymiar gwintu | M18x1.5 |
| Długość przewodu [mm] | 750 |
| Ilość biegunów | 3 |
| Masa [g] | 95 |
| nr EAN | 8717613018378 |

| Długość przewodu [mm] | 730 |
| Ciężar [kg] | 0,090 |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379055470 |

| TECDOC-Nr silnika | 224 |
| Kod silnika | AAH |
| Ciężar [kg] | 0,065 |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379055944 |

| Długość przewodu [mm] | 520 |
| Ciężar [kg] | 0,080 |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379055845 |

| TECDOC-Nr silnika | 224 |
| Ciśnienie [bar] | 0,30 |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| nr EAN | 8012510057650 |

| TECDOC-Nr silnika | 224 |
| Ilość biegunów | 2 |
| TECDOC-Nr silnika | 224 |
| Ilość biegunów | 2 |
| TECDOC-Nr silnika | 224 |
| Ilość biegunów | 2 |
| TECDOC-Nr silnika | 224 |
| Ilość biegunów | 2 |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| nr EAN | 8012510062746 |

| TECDOC-Nr silnika | 224 |
| Ilość biegunów | 1 |
| TECDOC-Nr silnika | 224 |
| Ilość biegunów | 1 |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 13 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | niebieski |
| nr EAN | 8012510040973 |

| Wymiar gwintu | M 10x1 |
| Kolor obudowy | czarny |
| Ciśnienie [bar] | 0,40 |
| nr EAN | 8435050600153 |

| Wymiar gwintu | M 10x1 |
| Ilość biegunów | 2 |
| Kolor obudowy | biały |
| nr EAN | 8435050604069 |

| Wymiar gwintu | M 10x1 |
| Kolor obudowy | biały |
| Ciśnienie [bar] | 1,80 |
| Techniczny numer informacyjny | Circuit N.O. |
| nr EAN | 8435050600870 |

| Długość przewodu [mm] | 750 |
| Opór [Ohm] | 900 |
| Ilość biegunów | 3 |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| nr EAN | 8435050626313 |

| Wymiar gwintu | M10x1 |
| nr EAN | 8435050601396 |

| Długość przewodu [mm] | 550 |
| Ilość biegunów | 3 |
| Kolor obudowy | niebieski |
| nr EAN | 8435050634370 |

| TECDOC-Nr silnika | 224 |
| Długość [mm] | 46 |
| Punkt włączania od [bar] | 0,15 |
| Punkt włączania do [bar] | 0,35 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 2,54 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Długość gwintu [mm] | 13 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Oznaczenie koloru | niebieski |
| Powierzchnia | ocynkowany |
| Ciężar [kg] | 0,031 |
| dla numeru OE | 028 919 081 H |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4027816084662 |

| TECDOC-Nr silnika | 224 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Ciężar [kg] | 0,01 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4027816338253 |

| TECDOC-Nr silnika | 224 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | niebieski |
| Ciężar [kg] | 0,015 |
| dla numeru OE | 025 906 041 A |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| nr EAN | 4027816347620 |

| TECDOC-Nr silnika | 224 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | biały |
| Ciężar [kg] | 0,025 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| dla numeru OE | 026 906 161 |
| nr EAN | 4027816377825 |

| Sposób montażu | przykręcany |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Opór [Ohm] | 2080 |
| Opór [Ohm] | 294 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | biały |
| Kolor | biały |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Zakres temperatury [°C] | 25 |
| Zakres temperatury [°C] | 80 |
| nr EAN | 4082300154153 |

| Moment dokręcenia od [Nm] | 20 |
| Ciśnienie załączania od [bar] | 1,2 |
| ciśnienie załączania do [bar] | 1,6 |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Funkcja przełączania | Zestyk zwierny |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Rodzaj wtyczki | Wtyk płaski |
| Natężenie prądu [A] | 0,250 |
| Tolerancja [%] | 15 |
| nr EAN | 4082300015812 |

| Moment dokręcenia od [Nm] | 20 |
| Ciśnienie załączania od [bar] | 1,6 |
| ciśnienie załączania do [bar] | 2,0 |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | mlecznobiały |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Funkcja przełączania | Zestyk zwierny |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Natężenie prądu [A] | 0,250 |
| Tolerancja [%] | 15 |
| nr EAN | 4082300038668 |

| Ciśnienie załączania od [bar] | 0,15 |
| ciśnienie załączania do [bar] | 0,35 |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | niebieski |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Rodzaj wtyczki | Wtyk płaski |
| Natężenie prądu [A] | 0,25 |
| nr EAN | 4082300148299 |

| Kod silnika | AAH |
| dla numeru artykułu | 550243 |
| Ciężar [kg] | 0,065 |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 5901779819525 |

| Ilość połączeń | 3 |
| Długość przewodu [mm] | 730 |
| Ciężar [kg] | 0,090 |
| dla numeru artykułu | 550207 |
| nr EAN | 5901779819556 |

| Numer seryjny | K8800010 |
| nr EAN | 5901159269247 |

| nr EAN | 8001063699066 |

| nr EAN | 8001063888477 |

| Długość przewodu [mm] | 800 |
| Specyfikacja | 25 |
| nr EAN | 5907558564501 |

| TECDOC-Nr silnika | 224 |
| Długość [mm] | 46 |
| Punkt włączania od [bar] | 0,15 |
| Punkt włączania do [bar] | 0,35 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 2,54 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Długość gwintu [mm] | 13 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Oznaczenie koloru | niebieski |
| Powierzchnia | ocynkowany |
| Ciężar [kg] | 0,031 |
| nr EAN | 5907558547900 |

| Kod silnika | AAH |
| Ciśnienie [bar] | 0,30 |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| nr EAN | 5907558547917 |

| TECDOC-Nr silnika | 224 |
| Punkt włączania od [bar] | 1,6 |
| Długość [mm] | 46 |
| Punkt włączania do [bar] | 2 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Długość gwintu [mm] | 13 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Oznaczenie koloru | biały |
| Powierzchnia | ocynkowany |
| Ciężar [kg] | 0,03 |
| nr EAN | 5907558548013 |

| TECDOC-Nr silnika | 224 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | niebieski |
| Ciężar [kg] | 0,015 |
| nr EAN | 5907558548181 |

| TECDOC-Nr silnika | 224 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | biały |
| Ciężar [kg] | 0,025 |
| nr EAN | 5907558580907 |

| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Numer podwozia do | 8C-P-190000 |
| Sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
| Liczba przewodów | 3 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez wtyczki |
| nr EAN | 5907558577907 |

| Rok prod. do | 199302 |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| Liczba przewodów | 3 |
| Długość całkowita [mm] | 506 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
| nr EAN | 5907558578072 |

| Ilość biegunów | 1 |
| Kolor | czerwony |
| Ciśnienie otwarcia (21) [bar] | 2,5 |
| Wymiar gwintu | M10X1 |
| Rozmiar klucza | 24 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
| Kolor wtyczki | jasnozielony |
| Długość całkowita [mm] | 730 |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| Opór [Ohm] | 900 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 41 |
| dla numeru OE | 078 905 381 A |

| Rok modelowy od | 1992 |
| Rok modelowy do | 1993 |
| Numer podwozia od | 8C-N-000 001 |
| Numer podwozia do | 8C-N-300 000 |
| Ciśnienie [bar] od | 0,15 |
| Ciśnienie [bar] do | 0,35 |
| Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny |
| Kolor | niebieski |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Wymiar gwintu | M10 x 1,0 |
| Ilość biegunów | 1 |
| nr EAN | 4040074346693 |

| Numer podwozia od | 8C-N-000 001 |
| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z łącznikiem |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez pierścienia uszczelniającego |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 4040074470725 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Audi 80 B4 sedan (8C2) 2.8 quattro.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Audi 80 B4 sedan (8C2) 2.8 quattro produkowanego od 1991.09 do roku 1994.12
Jeżeli twoje Audi dysponuje silnikiem o mocy 174 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak wycieraczki szyb, układ wydechowy, części silnikowe, filtr kabiny
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Audi 80 B4 sedan (8C2)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na osprzęt elektryczny silnika do Audi 80 B4 sedan (8C2) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Audi z rocznika od 1991.09 do roku 1994.12, i mocy silnika 174 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025