
| Rok prod. do | 200206 |
| nr EAN | 4047024934481 |

| TECDOC-Nr silnika | 16384 |
| TECDOC-Nr silnika | 16384 |
| TECDOC-Nr silnika | 16384 |
| TECDOC-Nr silnika | 16384 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny |
| nr EAN | 8012510080542 |

| TECDOC-Nr silnika | 16384 |
| Tryb pracy | mechaniczne |
| nr EAN | 8012510022368 |

| Wymagana ilość | 1 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 20 |
| Ciężar [kg] | 0,02 |
| Ilość połączeń | 4 |
| Kolor | zielony |
| Wymagana ilość | 1 |
| nr EAN | 4251475103048 |

| średnica zewnętrzna [mm] | 20 |
| Ciężar [kg] | 0,02 |
| Ilość połączeń | 4 |
| Kolor | czarny |
| Wymagana ilość | 1 |
| nr EAN | 4251475103055 |

| Kolor | czarny |
| Zakres kontroli [bar] | 1.2/1.6BAR |
| nr EAN | 4251475103109 |

| Długość śruby pod główką [mm] | 20 |
| Ciężar [kg] | 0,015 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Oznaczenie koloru | szary |
| nr EAN | 4251475103147 |

| Numer podwozia do | 8E-2-400 000 |
| Wymagana ilość | 1 |
| Ciężar [kg] | 0,072 |
| Kolor | szary |
| Wymagana ilość | 1 |
| nr EAN | 4251475103420 |

| Wymagana ilość | 1 |
| nr EAN | 4251475107190 |

| Rok prod. do | 200206 |
| nr EAN | 4047024201309 |

| Rok prod. do | 200206 |
| nr EAN | 4047024934481 |

| Ilość podłączonych styków | 4 |
| Kolor | zielony |
| nr EAN | 5012759455401 |

| Długość przewodu [mm] | 658 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Opór od [Ohm] | 906 |
| nr EAN | 5012759492802 |

| Ciśnienie [bar] | 0,75 |
| Kolor | szary |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24mm |
| Ciśnienie [bar] od | 0,75 |
| Ciśnienie [bar] do | 1,05 |
| nr EAN | 5012759498194 |

| Rodzaj korpusu | z obudową |
| nr EAN | 5012759992463 |

| Jakość | OE |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Ilość biegunów | 5 |
| nr EAN | 8717613026106 |

| Techniczny numer informacyjny | circuit N.C. |
| Gwintowana złączka | M10 x 1 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,9 |
| nr EAN | 8053379028924 |

| Gwintowana złączka | M10 x 1 |
| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 8053379031221 |

| TECDOC-Nr silnika | 16384 |
| Długość przewodu [mm] | 745 |
| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 24 |
| nr EAN | 8012510079522 |

| TECDOC-Nr silnika | 16384 |
| Ciśnienie [bar] | 0,90 |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| nr EAN | 8012510081457 |

| TECDOC-Nr silnika | 16384 |
| TECDOC-Nr silnika | 16384 |
| TECDOC-Nr silnika | 16384 |
| TECDOC-Nr silnika | 16384 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny |
| nr EAN | 8012510080542 |

| TECDOC-Nr silnika | 16384 |
| Tryb pracy | mechaniczne |
| nr EAN | 8012510022368 |

| TECDOC-Nr silnika | 16384 |
| TECDOC-Nr silnika | 16384 |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| nr EAN | 8012510094136 |

| Kod silnika | AYM |
| Długość przewodu [mm] | 750 |
| nr EAN | 8435050620359 |

| Wymiar gwintu | M 10x1 |
| Kolor obudowy | szary |
| Ciśnienie [bar] | 0,90 |
| Techniczny numer informacyjny | Circuit N.O. |
| nr EAN | 8435050617670 |

| Kod silnika | AYM |
| Wymiar gwintu | M 10x1 |
| Ilość biegunów | 2 |
| Kolor obudowy | czarny |
| nr EAN | 8435050625187 |

| Długość [mm] | 46 |
| Punkt włączania od [bar] | 0,15 |
| Punkt włączania do [bar] | 0,35 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 2,54 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Długość gwintu [mm] | 13 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Oznaczenie koloru | niebieski |
| Powierzchnia | ocynkowany |
| Ciężar [kg] | 0,031 |
| dla numeru OE | 028 919 081 H |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4027816084662 |

| Punkt włączania od [bar] | 1,6 |
| Długość [mm] | 46 |
| Punkt włączania do [bar] | 2 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Długość gwintu [mm] | 13 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Oznaczenie koloru | biały |
| Powierzchnia | ocynkowany |
| Ciężar [kg] | 0,03 |
| dla numeru OE | 056 919 081 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4027816084853 |

| Punkt włączania od [bar] | 0,75 |
| Długość [mm] | 46 |
| Punkt włączania do [bar] | 1,05 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 2,48 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Długość gwintu [mm] | 13 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Oznaczenie koloru | szary |
| Powierzchnia | ocynkowany |
| Ciężar [kg] | 0,031 |
| dla numeru OE | 068 919 081 C |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4027816084440 |

| Punkt włączania od [bar] | 1,2 |
| Długość [mm] | 46 |
| Punkt włączania do [bar] | 1,5 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 2,54 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Długość gwintu [mm] | 13 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Oznaczenie koloru | czarny |
| Powierzchnia | ocynkowany |
| Ciężar [kg] | 0,031 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| dla numeru OE | 068 919 081 D |
| nr EAN | 4027816084846 |

| Długość [mm] | 660 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,072 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| dla numeru OE | 078 906 433 A |
| nr EAN | 4027816244462 |

| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Rozmiar klucza | 22 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Kolor | szary |
| Punkty zmienne [bar] | 0,9 |
| Ciężar [kg] | 0,031 |
| dla numeru OE | 038 919 081 M |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4027816190165 |

| Sposób montażu | wciśnięty |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem osadczym sprężynującym |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 4 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | zielony |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny |
| Kolor | zielony |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| nr EAN | 4082300186611 |

| Sposób montażu | przykręcany |
| Ilość połączeń | 5 |
| Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] | 80 |
| nr EAN | 4082300240023 |

| Liczba otworów do mocowania | 1 |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Opór [Ohm] | 900 |
| Ilość biegunów | 3 |
| Długość przewodu [mm] | 745 |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| Tolerancja [%] | 10 |
| nr EAN | 4082300186642 |

| Ciśnienie załączania od [bar] | 0,75 |
| ciśnienie załączania do [bar] | 1,05 |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | szary |
| Kolor | szary |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Funkcja przełączania | Zestyk zwierny |
| Rozmiar klucza | 24 |
| nr EAN | 4082300097061 |

| Liczba otworów do mocowania | 3 |
| Ilość połączeń | 6 |
| Rodzaj skrzyni biegów | Skrzynia biegów manualna |
| Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdów z kierownicą po prawej stronie |
| dla numeru PR | 0L2 |
| nr EAN | 4082300646764 |

| Rodzaj skrzyni biegów | Przekładnia manualna 6-biegowa |
| Liczba otworów do mocowania | 3 |
| Ilość połączeń | 6 |
| Rodzaj skrzyni biegów | Skrzynia biegów manualna |
| Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdu z kierownicą z lewej strony |
| nr EAN | 4082300652970 |

| Wymagana ilość | 1 |
| Kolor | szary |
| Ciężar [kg] | 0,072 |
| nr EAN | 5901779819044 |

| nr EAN | 8001063725802 |

| nr EAN | 8001063665009 |

| Długość [mm] | 46 |
| Punkt włączania od [bar] | 0,15 |
| Punkt włączania do [bar] | 0,35 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 2,54 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Długość gwintu [mm] | 13 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Oznaczenie koloru | niebieski |
| Powierzchnia | ocynkowany |
| Ciężar [kg] | 0,031 |
| nr EAN | 5907558547900 |

| Punkt włączania od [bar] | 1,2 |
| Długość [mm] | 46 |
| Punkt włączania do [bar] | 1,5 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 2,54 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Długość gwintu [mm] | 13 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Oznaczenie koloru | czarny |
| Powierzchnia | ocynkowany |
| Ciężar [kg] | 0,031 |
| nr EAN | 5907558548006 |

| Punkt włączania od [bar] | 1,6 |
| Długość [mm] | 46 |
| Punkt włączania do [bar] | 2 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Długość gwintu [mm] | 13 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Oznaczenie koloru | biały |
| Powierzchnia | ocynkowany |
| Ciężar [kg] | 0,03 |
| nr EAN | 5907558548013 |

| Długość [mm] | 46 |
| Punkt włączania od [bar] | 0,75 |
| Punkt włączania do [bar] | 1,05 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 2,48 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Długość gwintu [mm] | 13 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Oznaczenie koloru | szary |
| Powierzchnia | ocynkowany |
| Ciężar [kg] | 0,031 |
| nr EAN | 5907558548020 |

| Ilość połączeń | 4 |
| Ciężar [kg] | 0,038 |
| nr EAN | 5907558548259 |

| Ilość biegunów | 4 |
| Kolor wtyczki | czarny |
| Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
| Średnica obudowy [mm] | 20 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 25,5 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 8,5 |
| nr EAN | 5907558548501 |

| Rok prod. do | 200206 |
| Sposób montażu | przykręcany |
| nr EAN | 5907558580686 |

| Rok prod. do | 200206 |
| nr EAN | 5907558581423 |

| nr EAN | 5907558597257 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Audi A4 B6 Avant (8E5) 2.5 TDI.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Audi A4 B6 Avant (8E5) 2.5 TDI produkowanego od 2001.09 do roku 2002.07
Jeżeli twoje Audi dysponuje silnikiem o mocy 155 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak wycieraczki szyb, układ wydechowy, części silnikowe, filtr kabiny
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Audi A4 B6 Avant (8E5)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na osprzęt elektryczny silnika do Audi A4 B6 Avant (8E5) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Audi z rocznika od 2001.09 do roku 2002.07, i mocy silnika 155 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025