Wymiar gwintu | M 10x1 |
Kolor obudowy | szary |
Ciśnienie [bar] | 0,90 |
Techniczny numer informacyjny | Circuit N.O. |
nr EAN | 8435050617670 |
Dodatkowe informacje o produkcie Włącznik ciśnieniowy oleju 12882 FAE
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
038919081B, 038919081M, 06A919081
1100767, 1224914, 3M219278BA, XM219278AA
FORD | 1100767 | |
FORD | 1224914 | |
FORD | 3M21-9278-BA | |
FORD | XM21-9278-AA | |
VOLKSWAGEN | 038 919 081 B | |
VOLKSWAGEN | 038 919 081 M | |
VOLKSWAGEN | 06A 919 081 |
Zastosowanie Włącznik ciśnieniowy oleju 12882 FAE w samochodach:
Opinie Klientów o Włącznik ciśnieniowy oleju 12882 FAE: