TECDOC-Nr silnika | 18926 | |
Tryb pracy | mechaniczne | |
nr EAN | 8012510022368 |
Wymagana ilość | 1 | |
Długość śruby pod główką [mm] | 20 | |
Ciężar [kg] | 0,015 | |
Ilość połączeń | 2 | |
Oznaczenie koloru | szary | |
nr EAN | 4251475103147 |
Wymagana ilość | 1 | |
nr EAN | 4251475107190 |
nr EAN | 3165142568881 |
Liczba przewodów | 5 | |
Długość całkowita [mm] | 1215 | |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 250000 | |
nr EAN | 4047024376991 |
nr EAN | 4047024439009 |
nr EAN | 4047024812772 |
zalecane rozszerzenie naprawy | Filtr powietrza | |
nr EAN | 4047026453409 |
Rok prod. do | 200710 | |
TECDOC-Nr silnika | 18926 | |
Ilość podłączonych styków | 3 | |
alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-935 | |
nr EAN | 5012759377024 |
Rok prod. do | 200710 | |
Długość przewodu [mm] | 268 | |
Ilość połączeń | 3 | |
Opór od [Ohm] | 906 | |
nr EAN | 5012759469330 |
Rok prod. do | 200710 | |
Ilość podłączonych styków | 2 | |
Kolor | szary | |
alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-925 | |
nr EAN | 5012759465455 |
Rok prod. do | 200710 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z rurą wlotową | |
Ilość podłączonych styków | 3 | |
nr EAN | 5012759494578 |
Rok prod. do | 200710 | |
Ciśnienie [bar] | 0,75 | |
Kolor | szary | |
Wymiar gwintu | M10x1 | |
Rozmiar klucza | 24mm | |
Ciśnienie [bar] od | 0,75 | |
Ciśnienie [bar] do | 1,05 | |
nr EAN | 5012759498194 |
Jakość | OE | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Ilość biegunów | 5 | |
nr EAN | 8717613026144 |
Techniczny numer informacyjny | circuit N.C. | |
Gwintowana złączka | M10 x 1 | |
Ciśnienie załączania [bar] | 0,9 | |
nr EAN | 8053379028924 |
Głębokość zabudowy [mm] | 24 | |
Ciężar [kg] | 0,016 | |
Ilość połączeń | 3 | |
nr EAN | 8053379563098 |
TECDOC-Nr silnika | 18926 | |
Ciśnienie [bar] | 0,90 | |
Wymiar gwintu | M10x1 | |
Rozmiar klucza | 24 | |
nr EAN | 8012510081457 |
TECDOC-Nr silnika | 18926 | |
TECDOC-Nr silnika | 18926 | |
TECDOC-Nr silnika | 18926 | |
TECDOC-Nr silnika | 18926 | |
nr EAN | 8012510080641 |
TECDOC-Nr silnika | 18926 | |
Ciśnienie od [kPa] | 11 | |
ciśnienie do [kPa] | 307 | |
Napięcie wyjściowe od [V] | 0,25 | |
Napięcie wyjściowe do [V] | 4,75 | |
nr EAN | 8012510026762 |
TECDOC-Nr silnika | 18926 | |
Tryb pracy | mechaniczne | |
nr EAN | 8012510022368 |
Kod silnika | BPP | |
Ilość biegunów | 3 | |
nr EAN | 8435050625149 |
Numer podwozia do | 8E-6-180000 | |
Wymiar gwintu | M 10x1 | |
Kolor obudowy | szary | |
Ciśnienie [bar] | 0,90 | |
Techniczny numer informacyjny | Circuit N.O. | |
nr EAN | 8435050617670 |
Ilość biegunów | 2 | |
Kolor obudowy | szary | |
nr EAN | 8435050617694 |
Numer podwozia od | 8E-6-180001 | |
Kolor obudowy | szary | |
Wymiar gwintu | M 10x1 | |
Techniczny numer informacyjny | Circuit N.O. | |
nr EAN | 8435050626528 |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna | |
Układ wydechowy | przed katalizatorem | |
Długość [mm] | 1200 | |
Ilość biegunów | 6 | |
Opcja wyposażenia | Con/With Kit 77030 | |
nr EAN | 8435050639900 |
Ilość połączeń | 2 | |
Oznaczenie koloru | szary | |
Długość śruby pod główką [mm] | 20 | |
Ciężar [kg] | 0,015 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem | |
nr EAN | 4027816293187 |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 | |
Rozmiar klucza | 22 | |
Ilość połączeń | 1 | |
Kolor | szary | |
Punkty zmienne [bar] | 0,9 | |
Ciężar [kg] | 0,031 | |
dla numeru OE | 038 919 081 M | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
nr EAN | 4027816190165 |
Długość [mm] | 55 | |
Szerokość [mm] | 42,0 | |
Grubość [mm] | 22,0 | |
Ilość połączeń | 3 | |
Ciężar [kg] | 0,01 | |
dla numeru OE | 06E 905 163 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
nr EAN | 4027816443834 |
Rok prod. do | 200710 | |
Sposób montażu | wciśnięty | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem osadczym sprężynującym | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem | |
Napięcie znamionowe [V] | 12 | |
Ilość połączeń | 2 | |
Głębokość zabudowy [mm] | 20 | |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | szary | |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny | |
Kolor | czarny | |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC | |
nr EAN | 4082300290851 |
Ciśnienie załączania od [bar] | 0,75 | |
ciśnienie załączania do [bar] | 1,05 | |
Napięcie znamionowe [V] | 12 | |
Ilość połączeń | 1 | |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | szary | |
Kolor | szary | |
Wymiar gwintu | M10x1 | |
Funkcja przełączania | Zestyk zwierny | |
Rozmiar klucza | 24 | |
nr EAN | 4082300097061 |
Sposób montażu | przykręcany | |
Ilość połączeń | 5 | |
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] | 78 | |
nr EAN | 4082300304695 |
Strona zabudowy | z przodu | |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna | |
Układ wydechowy | przed katalizatorem | |
Sonda lambda | Sonda lambda szerokopasmowa | |
Ilość biegunów | 6 | |
Długość przewodu [mm] | 1200 | |
nr EAN | 4082300652154 |
dla numeru PR | TD0 | |
dla numeru PR | T1K | |
Liczba otworów do mocowania | 3 | |
Ilość połączeń | 6 | |
Rodzaj skrzyni biegów | Skrzynia biegów manualna | |
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdu z kierownicą z lewej strony | |
nr EAN | 4082300652970 |
Gwarancja | 5 lata gwarancji | |
nr EAN | 4044079350570 |
Gwarancja | 5 lata gwarancji | |
nr EAN | 4044079381352 |
nr EAN | 4044079050579 |
Numer seryjny | K8800170 | |
nr EAN | 5901159119856 |
nr EAN | 8001063975801 |
Ilość połączeń | 2 | |
Oznaczenie koloru | szary | |
Długość śruby pod główką [mm] | 20 | |
Ciężar [kg] | 0,015 | |
nr EAN | 5907558548266 |
Ilość połączeń | 4 | |
nr EAN | 5907558580679 |
Sposób montażu | przykręcany | |
nr EAN | 5907558580686 |
nr EAN | 5902659737427 |
TECDOC-Nr silnika | 18926 | |
Ilość połączeń | 2 | |
Tryb pracy | elektryczny | |
nr EAN | 5901619503355 |
Kod silnika | BPP | |
Ciśnienie [bar] | 0,90 | |
Wymiar gwintu | M10x1 | |
Rozmiar klucza | 24 | |
nr EAN | 2505820395636 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
nr EAN | 5903364311100 |
Ilość biegunów | 2 | |
Kształt obudowy wtyczki | Wersja D | |
Kolor wtyczki | ciemnoszary | |
Średnica mocowania [mm] | 25 | |
Średnica obudowy [mm] | 20 | |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC | |
Głębokość zabudowy [mm] | 20 | |
dla numeru OE | 06A 919 501 A |
dla numeru OE | 059906461K |
Ilość biegunów | 4 | |
Kształt obudowy wtyczki | Wersja D | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza | |
Jakość | EQUIVALENT |
Numer podwozia od | 8E-5-400 001 | |
Ciśnienie [bar] od | 0,75 | |
Ciśnienie [bar] do | 1,05 | |
Funkcja przełączania | Zestyk zwierny | |
Kolor | szary | |
Rozmiar klucza | 24 | |
Wymiar gwintu | M10 x 1,0 | |
Ilość biegunów | 1 | |
nr EAN | 4040074551073 |
Napięcie robocze [V] | 12 | |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC | |
Punkt włączania [°C] | -40 | |
Punkt włączania [°C] | 150 | |
Średnica [mm] | 20 | |
Wymiar gwintu | -- | |
Rozmiar klucza | -- | |
Kolor | czarny | |
Ilość biegunów | 2 | |
nr EAN | 4040074346822 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii Osprzęt elektryczny silnika do Audi A4 B7 (8EC) 2.7 TDI.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Audi A4 B7 (8EC) 2.7 TDI produkowanego od 2006.01 do roku 2008.06
Jeżeli twoje Audi dysponuje silnikiem o mocy 180 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak sprzęgło, układ hamulcowy, amortyzatory
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii Osprzęt elektryczny silnika do Audi A4 B7 (8EC)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na Osprzęt elektryczny silnika do Audi A4 B7 (8EC) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Audi z rocznika od 2006.01 do roku 2008.06, i mocy silnika 180 KM
.
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025
Objawy uszkodzenia czujnika wału korbowego
31-03-2025
Klimatyzacja i czynniki chłodnicze
23-03-2025
Ile trzeba zapłacić za wymianę tarcz i kloców hamulcowych.
14-03-2025
Ile kosztuje wymiana rozrządu?
07-03-2025
Kiedy należy wymieniać świece żarowe i zapłonowe?
04-03-2025
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024