Długość [mm] | 1200 |
Ilość biegunów | 6 |
Opcja wyposażenia | Con/With Kit 77030 |
nr EAN | 8435050639900 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 75050 FAE
AUDI | 03G 906 262 G | |
AUDI | 057 906 262 | |
AUDI | 057 906 262 A | |
AUDI | 057 906 262 C | |
AUDI | 057 906 262 E | |
AUDI | 059 906 262 E | |
AUDI | 1K0 998 262 AA | |
AUDI | 1K0 998 262 AE | |
AUDI | 4L0 998 262 E | |
PORSCHE | 057 606 262 H | |
PORSCHE | 057 906 262 G | |
PORSCHE | 057 906 262 H | |
PORSCHE | 958 606 128 10 | |
PORSCHE | 958 606 129 10 | |
SKODA | 03G 906 262 | |
VOLKSWAGEN | 03G 906 262 | |
VOLKSWAGEN | 03G 906 262 G | |
VOLKSWAGEN | 03L 906 262 C | |
VOLKSWAGEN | 03L 906 262 G | |
VOLKSWAGEN | 03L 906 262 L | |
VOLKSWAGEN | 03L 906 262 M | |
VOLKSWAGEN | 03L 906 262 N | |
VOLKSWAGEN | 03L 906 262 T | |
VOLKSWAGEN | 057 906 262 | |
VOLKSWAGEN | 057 906 262 A | |
VOLKSWAGEN | 057 906 262 C | |
VOLKSWAGEN | 057 906 262 E | |
VOLKSWAGEN | 057 906 262 G | |
VOLKSWAGEN | 057 906 262 H | |
VOLKSWAGEN | 059 906 262 E | |
VOLKSWAGEN | 06A 906 262 BK | |
VOLKSWAGEN | 070 906 262 | |
VOLKSWAGEN | 077 906 262 F | |
VOLKSWAGEN | 07Z 906 262 D | |
VOLKSWAGEN | 07Z 906 262 E | |
VOLKSWAGEN | 07Z 906 262 F | |
VOLKSWAGEN | 07Z 906 262 G | |
VOLKSWAGEN | 1K0 998 262 AA | |
VOLKSWAGEN | 1K0 998 262 AE | |
VOLKSWAGEN | 4L0 906 262 A | |
VOLKSWAGEN | 4L0 906 262 C | |
VOLKSWAGEN | 4L0 906 262 E |
Zastosowanie Sonda lambda 75050 FAE w samochodach:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.