Długość śruby pod główką [mm] | 20 | |
Ciężar [kg] | 0,015 | |
Ilość połączeń | 2 | |
Oznaczenie koloru | szary | |
nr EAN | 4251475103147 |
nr EAN | 4251475107190 |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna | |
Układ wydechowy | przed katalizatorem | |
Liczba przewodów | 5 | |
Długość całkowita [mm] | 750 | |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 250000 | |
nr EAN | 4047024377004 |
nr EAN | 4047024439009 |
Ciśnienie [bar] | 0,75 | |
Kolor | szary | |
Wymiar gwintu | M10x1 | |
Rozmiar klucza | 24mm | |
Ciśnienie [bar] od | 0,75 | |
Ciśnienie [bar] do | 1,05 | |
nr EAN | 5012759498194 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z rurą wlotową | |
Ilość podłączonych styków | 5 | |
nr EAN | 5012759981368 |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna | |
Układ wydechowy | dla katalizatora wstępnego | |
--------------- | ||
Strona zabudowy | z przodu | |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna | |
Układ wydechowy | przed katalizatorem | |
Sonda lambda | Sonda lambda szerokopasmowa | |
Sonda lambda | ogrzewana | |
nr EAN | 5012759540459 |
Kolor | zielony | |
Ilość czopów | 2 | |
nr EAN | 5012759541609 |
Wymagana ilość | 2 | |
Kolor | niebieski | |
Ilość połączeń | 3 |
Techniczny numer informacyjny | circuit N.C. | |
Gwintowana złączka | M10 x 1 | |
Ciśnienie załączania [bar] | 0,9 | |
nr EAN | 8053379028924 |
TECDOC-Nr silnika | 21029 | |
Ciśnienie [bar] | 0,90 | |
Wymiar gwintu | M10x1 | |
Rozmiar klucza | 24 | |
nr EAN | 8012510081457 |
TECDOC-Nr silnika | 21029 | |
Wymagana ilość | 2 | |
Długość czujnika pomiarowego [mm] | 24 | |
nr EAN | 8012510026625 |
TECDOC-Nr silnika | 21029 | |
Ciśnienie [bar] | 2,30 | |
Wymiar gwintu | M10x1 | |
Rozmiar klucza | 24 | |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | zielony | |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | fioletowy | |
nr EAN | 8012510035016 |
TECDOC-Nr silnika | 21029 | |
TECDOC-Nr silnika | 21029 | |
TECDOC-Nr silnika | 21029 | |
TECDOC-Nr silnika | 21029 | |
Wymiar gwintu | M12x1,5 | |
Rozmiar klucza | 17 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez króćca przyłączeniowego | |
nr EAN | 8012510035979 |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 | |
Rozmiar klucza | 22 | |
Ilość połączeń | 1 | |
Kolor | szary | |
Punkty zmienne [bar] | 0,9 | |
Ciężar [kg] | 0,031 | |
dla numeru OE | 038 919 081 M | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
nr EAN | 4027816190165 |
Ilość połączeń | 2 | |
Kolor | czarny | |
Ciężar [kg] | 0,01 | |
dla numeru OE | 059 919 523 A | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
nr EAN | 4054224063187 |
Ciśnienie załączania od [bar] | 0,75 | |
ciśnienie załączania do [bar] | 1,05 | |
Napięcie znamionowe [V] | 12 | |
Ilość połączeń | 1 | |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | szary | |
Kolor | szary | |
Wymiar gwintu | M10x1 | |
Funkcja przełączania | Zestyk zwierny | |
Rozmiar klucza | 24 | |
nr EAN | 4082300097061 |
Liczba otworów do mocowania | 3 | |
Ilość połączeń | 6 | |
Rodzaj skrzyni biegów | Skrzynia biegów manualna | |
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdu z kierownicą z lewej strony | |
nr EAN | 4082300646801 |
Ilość połączeń | 2 | |
Gwint zewn. [mm] | 10 | |
Skok gwintu [mm] | 1 | |
Ciśnienie załączania [bar] | 2,30 | |
Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny | |
Rozmiar klucza | 24 | |
nr EAN | 4082300620856 |
Strona zabudowy | z przodu | |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna | |
Układ wydechowy | przed katalizatorem | |
Sonda lambda | Sonda lambda szerokopasmowa | |
Ilość biegunów | 6 | |
Długość przewodu [mm] | 800 | |
nr EAN | 4082300652161 |
Sposób montażu | przykręcany | |
Ilość biegunów | 3 | |
Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny | |
nr EAN | 4082300678253 |
Wymagana ilość | 2 | |
Sposób montażu | przykręcany | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniami | |
Ilość biegunów | 3 | |
nr EAN | 4082300714203 |
Sposób montażu | Nasadka rurowa | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez uszczelnienia | |
Ilość połączeń | 5 | |
nr EAN | 4082300777215 |
Gwarancja | 5 lata gwarancji | |
nr EAN | 4044079350143 |
TECDOC-Nr silnika | 21029 | |
nr EAN | 4044079050586 |
Długość [mm] | 750 | |
Ilość przewodów | 5 | |
Liczba przewodów | 5 | |
Długość przewodu [mm] | 750 | |
Sonda lambda | ogrzewana | |
nr EAN | 8001063959245 |
Ilość połączeń | 4 | |
nr EAN | 5907558580679 |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna | |
Liczba przewodów | 5 | |
Długość całkowita [mm] | 750 | |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 250000 | |
nr EAN | 5902659724465 |
Kod silnika | CCWB | |
Ciśnienie [bar] | 0,90 | |
Wymiar gwintu | M10x1 | |
Rozmiar klucza | 24 | |
nr EAN | 2505820395636 |
Kod silnika | CCWB | |
Długość czujnika pomiarowego [mm] | 24 | |
nr EAN | 5902659783738 |
Ilość połączeń | 2 | |
Kolor | czarny | |
Ciężar [kg] | 0,01 | |
nr EAN | 5903766317205 |
Ilość biegunów | 4 | |
Kształt obudowy wtyczki | Wersja D | |
Liczba otworów do mocowania | 2 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza | |
Ciśnienie od [kPa] | 20 | |
ciśnienie do [kPa] | 310 | |
dla numeru OE | 038 906 051 C |
Rok modelowy do | 2012 | |
Numer podwozia od | 8K-8-000 001 | |
Ciśnienie [bar] od | 0,75 | |
Ciśnienie [bar] do | 1,05 | |
Funkcja przełączania | Zestyk zwierny | |
Kolor | szary | |
Rozmiar klucza | 24 | |
Wymiar gwintu | M10 x 1,0 | |
Ilość biegunów | 1 | |
nr EAN | 4040074551073 |
Napięcie robocze [V] | 12 | |
Rodzaj czujnika | aktywny czujnik | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Ilość biegunów | 3 | |
nr EAN | 4040074279779 |
TECDOC-Nr silnika | 21029 | |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna | |
Układ wydechowy | przed katalizatorem | |
Liczba przewodów | 5 | |
Długość [mm] | 800 | |
nr EAN | 4010326903929 |
Strona zabudowy | z przodu | |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna | |
Układ wydechowy | przed katalizatorem | |
Długość przewodu [mm] | 750 | |
Ilość połączeń | 6 | |
Ciężar netto [g] | 150 | |
nr EAN | 5902048081926 |
TECDOC-Nr silnika | 21029 | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Napięcie [V] | 12 | |
Techniczny numer informacyjny | SI 0098 |
Napięcie [V] | 12 | |
Ciężar [kg] | 0,15 | |
Kolor | czerwony | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Sonda lambda | ogrzewana | |
Liczba przewodów | 5 |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna | |
Układ wydechowy | przed katalizatorem | |
Napięcie [V] | 12 | |
Ciężar [kg] | 0,14 | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Sonda lambda | ogrzewana |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 | |
Rozmiar klucza | 22 | |
Ilość połączeń | 1 | |
Kolor | szary | |
Punkty zmienne [bar] | 0,9 | |
Ciężar [kg] | 0,031 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
nr EAN | 4044688190161 |
Ilość połączeń | 2 | |
Kolor | czarny | |
Ciężar [kg] | 0,01 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
dla numeru OE | 059 919 523 A | |
nr EAN | 4054228063183 |
Ilość połączeń | 3 | |
Ciężar [kg] | 0,019 | |
nr EAN | 4054228755248 |
Kształt obudowy wtyczki | owalny | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a | |
Ilość biegunów | 3 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
dla numeru OE | 07L 905 163C | |
dla numeru OE | 958 606 106 01 |
Materiał obudowy | GFK (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym) | |
Ilość biegunów | 3 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny | |
Kształt obudowy wtyczki | owalny | |
Strona zabudowy | Blok silnika | |
dla numeru OE | 059 906 433C |
dla numeru OE | 038 906 051 C |
Kod silnika | CCWB | |
Numer podwozia od | 8K-8-000 001 | |
Kolor | chromowy / czarny | |
Rodzaj korpusu | bez obudowy | |
nr EAN | 4103590952899 |
Wymiar gwintu | M10x1 | |
Zakres kontroli [bar] | 0,75-1,05 | |
Ciężar [kg] | 0,03899 | |
nr EAN | 4046001331107 |
Wymiar gwintu | M10x1 | |
Rozmiar klucza | 24 | |
Sposób montażu | przykręcany | |
Ilość biegunów | 2 | |
Funkcja przełączania | Zestyk zwierny | |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | zielony | |
Ciężar [kg] | 0,033 | |
nr EAN | 4046001600708 |
Ciśnienie załączania [bar] | 0,9 | |
Wymiar gwintu | M10x1.0 | |
Techniczny numer informacyjny | Circuit N.O. | |
nr EAN | 3531650013739 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii Osprzęt elektryczny silnika do Audi A4 B8 Avant (8K5) 3.0 TDI quattro.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Audi A4 B8 Avant (8K5) 3.0 TDI quattro produkowanego od 2008.06 do roku 2010.05
Jeżeli twoje Audi dysponuje silnikiem o mocy 211 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak wycieraczki szyb, układ wydechowy, części silnikowe, filtr kabiny
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii Osprzęt elektryczny silnika do Audi A4 B8 Avant (8K5)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na Osprzęt elektryczny silnika do Audi A4 B8 Avant (8K5) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Audi z rocznika od 2008.06 do roku 2010.05, i mocy silnika 211 KM
.
Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025