Długość [mm] | 750 | |
Ilość przewodów | 5 | |
Liczba przewodów | 5 | |
Długość przewodu [mm] | 750 | |
Sonda lambda | ogrzewana | |
nr EAN | 8001063959245 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 466016355149 MAGNETI MARELLI
AUDI | 03G906262F | |
AUDI | 057906262D | |
AUDI | 057906262F | |
AUDI | 059906262H | |
AUDI | 1K0998262AD | |
AUDI | 4H0906262C | |
AUDI | 8R0906262 | |
MERCEDES-BENZ | 9061531228 | |
MERCEDES-BENZ | 9065420218 | |
MERCEDES-BENZ | A9061531228 | |
MERCEDES-BENZ | A9065420218 | |
MERCEDES-BENZ | HVW9061531228 | |
MERCEDES-BENZ | HVW9065420218 | |
PORSCHE | 059906262J | |
PORSCHE | 070906262B | |
PORSCHE | 95860617220 | |
SEAT | 03C906262D | |
SEAT | 03G906262A | |
SEAT | 03G906262C | |
SEAT | 03L906262B | |
SEAT | 1K0998262AD | |
SEAT | 45906262 | |
SKODA | 03G906262A | |
SKODA | 03L906262B | |
SKODA | 1K0998262AD | |
SKODA | 45906262 | |
VOLKSWAGEN | 03C906262D | |
VOLKSWAGEN | 03G906262A | |
VOLKSWAGEN | 03G906262C | |
VOLKSWAGEN | 03G906262D | |
VOLKSWAGEN | 03G906262F | |
VOLKSWAGEN | 03G906262H | |
VOLKSWAGEN | 03G906262N | |
VOLKSWAGEN | 03L906262B | |
VOLKSWAGEN | 03L906262F | |
VOLKSWAGEN | 03L906262J | |
VOLKSWAGEN | 03L906262K | |
VOLKSWAGEN | 03L906262P | |
VOLKSWAGEN | 03L906262S | |
VOLKSWAGEN | 057906262D | |
VOLKSWAGEN | 057906262F | |
VOLKSWAGEN | 059906262B | |
VOLKSWAGEN | 059906262F | |
VOLKSWAGEN | 059906262H | |
VOLKSWAGEN | 059906262J | |
VOLKSWAGEN | 059906262K | |
VOLKSWAGEN | 070906262B | |
VOLKSWAGEN | 1K0998262AD | |
VOLKSWAGEN | 45906262 | |
VOLKSWAGEN | 4H0906262C | |
VOLKSWAGEN | 59906262 | |
VOLKSWAGEN | 8R0906262 |
Zastosowanie Sonda lambda 466016355149 MAGNETI MARELLI w samochodach:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.