kod | CYMC | |
kod | CYRB | |
Kształt obudowy wtyczki | owalny | |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC | |
Ilość biegunów | 2 | |
Oznaczenie koloru | szary |
Kolor | brązowy | |
Zakres kontroli [bar] | 0.55/0.85BAR | |
nr EAN | 4251475103093 |
Długość śruby pod główką [mm] | 20 | |
Ciężar [kg] | 0,015 | |
Ilość połączeń | 2 | |
Oznaczenie koloru | szary | |
nr EAN | 4251475103147 |
TECDOC-Nr silnika | 31667 | |
TECDOC-Nr silnika | 32027 | |
Kod silnika | DDWA | |
Rok prod. od | 201510 | |
nr EAN | 4047024439009 |
TECDOC-Nr silnika | 32027 | |
Rok prod. od | 201510 | |
TECDOC-Nr silnika | 31667 | |
Kod silnika | DDWA | |
Rok prod. od | 201511 | |
nr EAN | 4047026150551 |
TECDOC-Nr silnika | 31667 | |
TECDOC-Nr silnika | 32027 | |
Rok prod. od | 201510 | |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna | |
Układ wydechowy | przed katalizatorem | |
Liczba przewodów | 5 | |
Długość całkowita [mm] | 680 | |
nr EAN | 4047026449341 |
TECDOC-Nr silnika | 31667 | |
TECDOC-Nr silnika | 32027 | |
Rok prod. od | 201807 | |
Sonda lambda | Sonda diagnostyczna | |
Układ wydechowy | za katalizatorem | |
Długość całkowita [mm] | 540 | |
nr EAN | 4047023057921 |
TECDOC-Nr silnika | 31667 | |
TECDOC-Nr silnika | 32027 | |
Kod silnika | DDWA | |
Rok prod. od | 201510 | |
nr EAN | 4047026511284 |
Rok prod. do | 201911 | |
Ciśnienie [bar] | 0,55 | |
Kolor | brązowy | |
Wymiar gwintu | M10x1 | |
Rozmiar klucza | 24mm | |
Ciśnienie [bar] do | 0,85 | |
Ciśnienie [bar] od | 0,55 | |
nr EAN | 5012759498187 |
Rok prod. do | 201911 | |
Ilość czopów | 3 |
Rok prod. do | 201911 | |
Kształt obudowy wtyczki | owalny | |
nr EAN | 5012759992838 |
Techniczny numer informacyjny | circuit N.O. | |
Gwintowana złączka | M10 x 1 | |
Ciśnienie załączania [bar] | 0,7 | |
Ilość połączeń | 1 | |
nr EAN | 8053379028962 |
TECDOC-Nr silnika | 31667 | |
TECDOC-Nr silnika | 32027 | |
nr EAN | 8012510007938 |
TECDOC-Nr silnika | 31667 | |
TECDOC-Nr silnika | 32027 | |
Ciśnienie [bar] | 0,70 | |
Wymiar gwintu | M10x1 | |
Rozmiar klucza | 24 | |
nr EAN | 8012510081440 |
TECDOC-Nr silnika | 31667 | |
TECDOC-Nr silnika | 32027 | |
TECDOC-Nr silnika | 31667 | |
TECDOC-Nr silnika | 32027 | |
TECDOC-Nr silnika | 31667 | |
TECDOC-Nr silnika | 32027 | |
TECDOC-Nr silnika | 31667 | |
TECDOC-Nr silnika | 32027 | |
nr EAN | 8012510080641 |
TECDOC-Nr silnika | 31667 | |
TECDOC-Nr silnika | 32027 | |
TECDOC-Nr silnika | 31667 | |
TECDOC-Nr silnika | 32027 | |
TECDOC-Nr silnika | 31667 | |
TECDOC-Nr silnika | 32027 | |
TECDOC-Nr silnika | 31667 | |
TECDOC-Nr silnika | 32027 | |
nr EAN | 8012510045404 |
Ilość biegunów | 2 | |
Kolor obudowy | szary | |
nr EAN | 8435050617694 |
TECDOC-Nr silnika | 31667 | |
TECDOC-Nr silnika | 32027 | |
Napięcie [V] | 12 | |
nr EAN | 8435050622889 |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a | |
nr EAN | 8435050654569 |
Punkt włączania od [bar] | 0,55 | |
Punkt włączania do [bar] | 0,85 | |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 | |
Rozmiar klucza | 22 | |
Ilość połączeń | 1 | |
Oznaczenie koloru | brązowy | |
Ciężar [kg] | 0,031 | |
dla numeru OE | 038 919 081 K | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
nr EAN | 4027816190189 |
Ilość połączeń | 2 | |
Oznaczenie koloru | szary | |
Długość śruby pod główką [mm] | 20 | |
Ciężar [kg] | 0,015 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem | |
nr EAN | 4027816293187 |
Ilość połączeń | 2 | |
Kolor | czarny | |
Ciężar [kg] | 0,008 | |
dla numeru OE | 079 919 523 H S1 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
nr EAN | 4054224072103 |
Ilość połączeń | 3 | |
Ciężar [kg] | 0,015 | |
dla numeru OE | 06H 906 433 D | |
nr EAN | 4054224758083 |
Sposób montażu | wciśnięty | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem osadczym sprężynującym | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem | |
Napięcie znamionowe [V] | 12 | |
Ilość połączeń | 2 | |
Głębokość zabudowy [mm] | 20 | |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | szary | |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny | |
Kolor | czarny | |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC | |
nr EAN | 4082300290851 |
Moment dokręcenia od [Nm] | 20 | |
Ciśnienie załączania od [bar] | 0,555 | |
ciśnienie załączania do [bar] | 0,85 | |
Napięcie znamionowe [V] | 12 | |
Ilość połączeń | 1 | |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | brązowy | |
Wymiar gwintu | M10x1 | |
Funkcja przełączania | Zestyk zwierny | |
Rozmiar klucza | 24 | |
Natężenie prądu [A] | 0,150 | |
Tolerancja [%] | 15 | |
nr EAN | 4082300097085 |
Ilość połączeń | 2 | |
Kolor | czarny | |
nr EAN | 4082300619263 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
Ciśnienie załączania od [bar] | 0,3 | |
ciśnienie załączania do [bar] | 0,6 | |
Ilość połączeń | 1 | |
Gwint zewn. [mm] | 10 | |
Kolor obudowy | zielony | |
Skok gwintu [mm] | 1 | |
nr EAN | 4082300642988 |
Numer seryjny | K8800032 | |
nr EAN | 5901159269292 |
Kod silnika | CYRB | |
Kod silnika | CYMC | |
Ciśnienie [bar] | 0,70 | |
Wymiar gwintu | M10x1 | |
Rozmiar klucza | 24 | |
nr EAN | 5907558547993 |
Ilość połączeń | 2 | |
Oznaczenie koloru | szary | |
Długość śruby pod główką [mm] | 20 | |
Ciężar [kg] | 0,015 | |
nr EAN | 5907558548266 |
TECDOC-Nr silnika | 31667 | |
Ilość połączeń | 4 | |
nr EAN | 5907558580679 |
Punkt włączania od [bar] | 0,55 | |
Punkt włączania do [bar] | 0,85 | |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 | |
Rozmiar klucza | 22 | |
Ilość połączeń | 1 | |
Oznaczenie koloru | brązowy | |
Ciężar [kg] | 0,031 | |
nr EAN | 5902659723840 |
Ilość połączeń | 2 | |
Kolor | czarny | |
Ciężar [kg] | 0,008 | |
nr EAN | 5903766317199 |
Ilość biegunów | 3 | |
Kształt obudowy wtyczki | owalny | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
dla numeru OE | 04C 907 601 |
Napięcie robocze [V] | 12 | |
Rodzaj czujnika | aktywny czujnik | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Ilość biegunów | 3 | |
nr EAN | 4040074247082 |
Punkt włączania od [bar] | 0,55 | |
Punkt włączania do [bar] | 0,85 | |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 | |
Rozmiar klucza | 22 | |
Ilość połączeń | 1 | |
Oznaczenie koloru | brązowy | |
Ciężar [kg] | 0,031 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
nr EAN | 4044688190185 |
Ilość połączeń | 3 | |
Ciężar [kg] | 0,015 | |
nr EAN | 4054228758089 |
kod | CYMC | |
kod | CYRB | |
Kształt obudowy wtyczki | owalny | |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC | |
Ilość biegunów | 2 | |
Oznaczenie koloru | szary |
kod | CYMC | |
kod | CYRB | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
Ilość biegunów | 3 | |
Kształt obudowy wtyczki | owalny | |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a | |
dla numeru OE | 04C 907 601K | |
dla numeru OE | 958 907 601 00 |
kod | CYMC | |
kod | CYRB | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Materiał obudowy | GFK (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym) | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem | |
Kształt obudowy wtyczki | owalny | |
Ilość biegunów | 3 | |
Kolor wtyczki | czarny | |
Długość całkowita [mm] | 58,5 |
Kod silnika | CYRB | |
Kod silnika | CYMC | |
Kod silnika | CYRB | |
Kod silnika | CYMC | |
Kod silnika | CYRB | |
Kod silnika | CYMC | |
Średnica [mm] | 26 | |
Ilość biegunów | 2 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
Projekt resora | Sprężyna zabezpieczająca | |
Długość [mm] | 20 | |
Kolor obudowy | niebieski | |
Wysokość [mm] | 57 | |
Ciężar [kg] | 0,02 | |
Kolor | szary | |
Ilość połączeń | 2 | |
nr EAN | 4046001272837 |
Zakres kontroli [bar] | 0,7 | |
Ciężar [kg] | 0,04136 | |
nr EAN | 4046001277191 |
Wymiar gwintu | 12 mm | |
nr EAN | 3531650023622 |
Ciśnienie załączania [bar] | 0,7 | |
Wymiar gwintu | M10x1.0 | |
Techniczny numer informacyjny | Circuit N.O. | |
nr EAN | 3531650013722 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii Osprzęt elektryczny silnika do Audi A4 B9 (8W2, 8WC) 2.0 TFSI quattro.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Audi A4 B9 (8W2, 8WC) 2.0 TFSI quattro produkowanego od 2015.05
Jeżeli twoje Audi dysponuje silnikiem o mocy 252 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak wycieraczki szyb, układ wydechowy, części silnikowe, filtr kabiny
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii Osprzęt elektryczny silnika do Audi A4 B9 (8W2, 8WC)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na Osprzęt elektryczny silnika do Audi A4 B9 (8W2, 8WC) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Audi z rocznika od 2015.05, i mocy silnika 252 KM
.
Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025