TECDOC-Nr silnika | 21174 | |
Tryb pracy | mechaniczne | |
nr EAN | 8012510022368 |
Kształt obudowy wtyczki | owalny | |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC | |
Ilość biegunów | 2 | |
Oznaczenie koloru | szary |
Wymagana ilość | 1 | |
Długość śruby pod główką [mm] | 20 | |
Ciężar [kg] | 0,015 | |
Ilość połączeń | 2 | |
Oznaczenie koloru | szary | |
nr EAN | 4251475103147 |
Wymagana ilość | 1 | |
nr EAN | 4251475107190 |
nr EAN | 4251475115263 |
Sonda lambda | Sonda diagnostyczna | |
Układ wydechowy | za katalizatorem | |
dla cylindra | 1 - 3 | |
--------------- | ||
Sonda lambda | Sonda diagnostyczna | |
Układ wydechowy | za katalizatorem | |
dla cylindra | 4 - 6 | |
Liczba przewodów | 4 | |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 | |
Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze | |
nr EAN | 3165143342343 |
nr EAN | 4047024400955 |
nr EAN | 4047026511352 |
Ilość podłączonych styków | 2 | |
Kolor | szary | |
alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-925 | |
nr EAN | 5012759465455 |
Układ wydechowy | za katalizatorem | |
kod | Direct Fit 02 Sensor | |
kod | Right cylinder bank | |
--------------- | ||
Strona zabudowy | z przodu | |
Sonda lambda | Sonda diagnostyczna | |
dla cylindra | 1/3 | |
Układ wydechowy | za katalizatorem | |
Sonda lambda | Sonda palcowa | |
Sonda lambda | ogrzewana | |
nr EAN | 5012759506233 |
Ciśnienie [bar] | 0,75 | |
Kolor | szary | |
Wymiar gwintu | M10x1 | |
Rozmiar klucza | 24mm | |
Ciśnienie [bar] od | 0,75 | |
Ciśnienie [bar] do | 1,05 | |
nr EAN | 5012759498194 |
Długość przewodu [mm] | 385 | |
Ilość podłączonych styków | 3 | |
nr EAN | 5012759963333 |
Kolor | szary | |
Długość przewodu [mm] | 400 | |
Ilość podłączonych styków | 3 | |
nr EAN | 5012759969250 |
Kolor | czarny | |
nr EAN | 5012759548608 |
Rodzaj korpusu | z obudową |
Kolor | niebieski | |
Ilość połączeń | 3 |
Sonda lambda | Sonda diagnostyczna | |
dla cylindra | 1-3 | |
Układ wydechowy | za katalizatorem | |
Sonda lambda | Sonda diagnostyczna | |
dla cylindra | 4-6 | |
Układ wydechowy | za katalizatorem | |
Jakość | OE | |
Wymiar gwintu | M18x1.5 | |
Długość przewodu [mm] | 750 | |
Ilość biegunów | 4 | |
Masa [g] | 103 | |
nr EAN | 8717613018408 |
dla numeru OE | 06E906265D | |
Sonda lambda | Sonda diagnostyczna | |
dla cylindra | 4-6 | |
Układ wydechowy | za katalizatorem | |
dla numeru OE | 06E906265E | |
Sonda lambda | Sonda diagnostyczna | |
dla cylindra | 1-3 | |
Układ wydechowy | za katalizatorem | |
Jakość | OE | |
Wymiar gwintu | M18x1.5 | |
Długość przewodu [mm] | 1260 | |
Ilość biegunów | 4 | |
Masa [g] | 141 | |
nr EAN | 8717613053577 |
TECDOC-Nr silnika | 21174 | |
Ciśnienie [bar] | 0,90 | |
Wymiar gwintu | M10x1 | |
Rozmiar klucza | 24 | |
nr EAN | 8012510081457 |
TECDOC-Nr silnika | 21174 | |
TECDOC-Nr silnika | 21174 | |
TECDOC-Nr silnika | 21174 | |
TECDOC-Nr silnika | 21174 | |
nr EAN | 8012510080641 |
TECDOC-Nr silnika | 21174 | |
TECDOC-Nr silnika | 21174 | |
Ciśnienie od [kPa] | 10 | |
ciśnienie do [kPa] | 117 | |
Napięcie wyjściowe od [V] | 0,405 | |
Napięcie wyjściowe do [V] | 4,75 | |
nr EAN | 8012510008126 |
TECDOC-Nr silnika | 21174 | |
Tryb pracy | mechaniczne | |
nr EAN | 8012510022368 |
TECDOC-Nr silnika | 21174 | |
Długość czujnika pomiarowego [mm] | 24 | |
nr EAN | 8012510026625 |
Ilość biegunów | 2 | |
Kolor obudowy | szary | |
nr EAN | 8435050617694 |
Ilość biegunów | 3 | |
Kolor obudowy | czarny | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a | |
nr EAN | 8435050634257 |
Wymiar gwintu | M10x1 | |
Kolor obudowy | szary | |
Ilość biegunów | 2 | |
Ciśnienie [bar] | 2,80 | |
nr EAN | 8435050634288 |
dla cylindra | 4-6 | |
Sonda lambda | Sonda diagnostyczna | |
Układ wydechowy | za katalizatorem | |
Długość [mm] | 1000 | |
Ilość biegunów | 4 | |
Techniczny numer informacyjny | Universal 77004 | |
nr EAN | 8435050638194 |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna | |
Układ wydechowy | przed katalizatorem | |
Sonda lambda | Sonda lambda szerokopasmowa | |
Długość przewodu [mm] | 600 | |
Ilość biegunów | 6 | |
Kolor wtyczki | czarny | |
nr EAN | 8435050639634 |
Ilość połączeń | 2 | |
Oznaczenie koloru | szary | |
Długość śruby pod główką [mm] | 20 | |
Ciężar [kg] | 0,015 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem | |
nr EAN | 4027816293187 |
Długość [mm] | 40 | |
Szerokość [mm] | 43,0 | |
Grubość [mm] | 18,0 | |
Ilość połączeń | 3 | |
Ciężar [kg] | 0,011 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
dla numeru OE | 07L 905 163 C | |
nr EAN | 4027816437789 |
Ilość połączeń | 3 | |
Kolor | zielony | |
Długość przewodu [mm] | 465 | |
Ciężar [kg] | 0,062 | |
dla numeru OE | 06E 905 377 J | |
nr EAN | 4027816463726 |
Sposób montażu | wciśnięty | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem osadczym sprężynującym | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem | |
Napięcie znamionowe [V] | 12 | |
Ilość połączeń | 2 | |
Głębokość zabudowy [mm] | 20 | |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | szary | |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny | |
Kolor | czarny | |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC | |
nr EAN | 4082300290851 |
Rodzaj skrzyni biegów | Przekładnia manualna 6-biegowa | |
dla numeru PR | 0G1 | |
Liczba otworów do mocowania | 3 | |
Ilość połączeń | 6 | |
Rodzaj skrzyni biegów | Skrzynia biegów manualna | |
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdu z kierownicą z lewej strony | |
nr EAN | 4082300646801 |
Sposób montażu | przykręcany | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniami | |
Ilość biegunów | 3 | |
nr EAN | 4082300714203 |
Strona zabudowy | z przodu | |
dla cylindra | 1/3 | |
Układ wydechowy | za katalizatorem | |
Ilość biegunów | 4 | |
Długość przewodu [mm] | 915 | |
Sonda lambda | Sonda diagnostyczna | |
nr EAN | 4082300759761 |
Strona zabudowy | z przodu | |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna | |
Układ wydechowy | przed katalizatorem | |
Ilość biegunów | 6 | |
Długość przewodu [mm] | 545 | |
Sonda lambda | Sonda lambda szerokopasmowa | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z materiałem mocującym | |
nr EAN | 4082300758580 |
Strona zabudowy | z przodu | |
Sonda lambda | Sonda diagnostyczna | |
dla cylindra | 4/6 | |
Układ wydechowy | za katalizatorem | |
Ilość biegunów | 4 | |
Długość przewodu [mm] | 945 | |
Sonda lambda | ogrzewana | |
nr EAN | 4082300759884 |
nr EAN | 8001063589367 |
Ilość przewodów | 4 | |
Długość [mm] | 1000 | |
Opór [Ohm] | 4,5 | |
Liczba przewodów | 4 | |
Długość przewodu [mm] | 1000 | |
Sonda lambda | ogrzewana | |
nr EAN | 8001063873831 |
Ilość połączeń | 2 | |
Oznaczenie koloru | szary | |
Długość śruby pod główką [mm] | 20 | |
Ciężar [kg] | 0,015 | |
nr EAN | 5907558548266 |
nr EAN | 5902659737427 |
Układ wydechowy | za katalizatorem | |
Sonda lambda | Sonda lambda | |
Liczba przewodów | 4 | |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 | |
Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze | |
nr EAN | 5907558527162 |
TECDOC-Nr silnika | 21174 | |
Ilość połączeń | 2 | |
Tryb pracy | elektryczny | |
nr EAN | 5901619503355 |
Kod silnika | CCDA | |
Ciśnienie [bar] | 0,90 | |
Wymiar gwintu | M10x1 | |
Rozmiar klucza | 24 | |
nr EAN | 2505820395636 |
Kod silnika | CCDA | |
Długość czujnika pomiarowego [mm] | 24 | |
nr EAN | 5902659783738 |
Ilość biegunów | 2 | |
Kształt obudowy wtyczki | Wersja D | |
Kolor wtyczki | ciemnoszary | |
Średnica mocowania [mm] | 25 | |
Średnica obudowy [mm] | 20 | |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC | |
Głębokość zabudowy [mm] | 20 | |
dla numeru OE | 06A 919 501 A |
Ilość biegunów | 4 | |
Kształt obudowy wtyczki | Wersja D | |
Liczba otworów do mocowania | 2 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza | |
Ciśnienie od [kPa] | 10 | |
ciśnienie do [kPa] | 117 | |
dla numeru OE | 03C 906 051 F |
Ilość biegunów | 3 | |
Długość przewodu [mm] | 500 | |
Kolor obudowy | zielony |
TECDOC-Nr silnika | 21174 | |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna | |
Liczba przewodów | 5 | |
Długość [mm] | 575 | |
nr EAN | 087295114766 |
TECDOC-Nr silnika | 21174 | |
Sonda lambda | Sonda diagnostyczna | |
Napięcie [V] | 12 | |
Długość [mm] | 971 | |
Ciężar [kg] | 0,13 | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Liczba przewodów | 4 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Audi A6 C6 (4F2) 2.8 FSI quattro.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Audi A6 C6 (4F2) 2.8 FSI quattro produkowanego od 2008.10 do roku 2011.03
Jeżeli twoje Audi dysponuje silnikiem o mocy 190 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak sprzęgło, układ hamulcowy, amortyzatory
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Audi A6 C6 (4F2)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na osprzęt elektryczny silnika do Audi A6 C6 (4F2) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Audi z rocznika od 2008.10 do roku 2011.03, i mocy silnika 190 KM
.
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025
Objawy uszkodzenia czujnika wału korbowego
31-03-2025