
| Rok prod. do | 199505 |
| Ilość podłączonych styków | 2 |
| Kolor | zielony |
| Wymiar gwintu | M12 |
| Rozmiar klucza | 19mm |
| alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-957 |
| nr EAN | 5012759464748 |

| TECDOC-Nr silnika | 4277 |
| TECDOC-Nr silnika | 5080 |
| TECDOC-Nr silnika | 5160 |
| Rok prod. do | 199501 |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| Numer pozycji od | 5293 |
| Numer pozycji do | 6629 |
| --------------- | |
| TECDOC-Nr silnika | 4277 |
| TECDOC-Nr silnika | 5080 |
| TECDOC-Nr silnika | 5160 |
| Rok prod. od | 199502 |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| Numer pozycji od | 6630 |
| Liczba przewodów | 4 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
| Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
| nr EAN | 3165143342336 |

| Liczba przewodów | 4 |
| Długość całkowita [mm] | 1265 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 100000 |
| nr EAN | 3165142935928 |

| nr EAN | 3165142704784 |

| TECDOC-Nr silnika | 5080 |
| Rok prod. od | 199301 |
| nr EAN | 4047024267237 |

| TECDOC-Nr silnika | 4277 |
| Numer pozycji od | 5285 |
| nr EAN | 4047024267206 |

| Rok prod. do | 199505 |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Kod silnika | KDX (TU3M |
| Kod silnika | Z) |
| TECDOC-Nr silnika | 4277 |
| TECDOC-Nr silnika | 5160 |
| Kod silnika | KDZ (TU3M |
| Sonda lambda | Sonda palcowa |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 5012759250549 |

| Rok prod. do | 199505 |
| Długość przewodu [mm] | 260 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Opór od [Ohm] | 400 |
| alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-959 |
| nr EAN | 5012759376713 |

| Rok prod. od | 199502 |
| Rok prod. do | 199505 |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Kod silnika | KDX (TU3M |
| Kod silnika | Z) |
| TECDOC-Nr silnika | 4277 |
| TECDOC-Nr silnika | 5160 |
| Numer pozycji od | 6630 |
| Sonda lambda | Sonda planarna |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 5012759388006 |

| Rok prod. do | 199505 |
| kod | Build Code 5902-> |
| Długość przewodu [mm] | 330 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Opór od [Ohm] | 385 |
| alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-959 |
| nr EAN | 5012759465912 |

| Rok prod. do | 199505 |
| Ilość podłączonych styków | 2 |
| Kolor | zielony |
| Wymiar gwintu | M12 |
| Rozmiar klucza | 19mm |
| alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-957 |
| nr EAN | 5012759464748 |

| Rok prod. do | 199505 |
| Ilość podłączonych styków | 2 |
| Kolor | niebieski |
| Wymiar gwintu | M14x1.25 |
| Rozmiar klucza | 19mm |
| nr EAN | 5012759479629 |

| Rok prod. do | 199505 |
| Ciśnienie [bar] | 0,5 |
| Wymiar gwintu | M16x1.5 |
| Rozmiar klucza | 22mm |
| nr EAN | 5012759500910 |

| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | dla katalizatora wstępnego |
| Jakość | OE |
| Wymiar gwintu | M18x1.5 |
| Długość przewodu [mm] | 750 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Masa [g] | 100 |
| nr EAN | 8717613018415 |

| dla numeru OE | 16289S |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | dla katalizatora wstępnego |
| Jakość | OE |
| Wymiar gwintu | M18x1.5 |
| Długość przewodu [mm] | 1485 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Masa [g] | 149 |
| nr EAN | 8717613027783 |

| Techniczny numer informacyjny | circuit N.C. |
| Gwintowana złączka | M16 x 1,5 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,6 |
| nr EAN | 8053379025930 |

| Kolor | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,064 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 13,5 |
| nr EAN | 8053379052639 |

| TECDOC-Nr silnika | 5080 |
| Kod silnika | KDX (TU3M/Z) |
| Ciężar [kg] | 0,064 |
| Opór [Ohm] | 450 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 17 |
| nr EAN | 8053379052714 |

| TECDOC-Nr silnika | 5080 |
| Kod silnika | KDX (TU3M/Z) |
| Kolor | czarny |
| Głębokość zabudowy [mm] | 18,3 |
| Ciężar [kg] | 0,046 |
| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 8053379053094 |

| TECDOC-Nr silnika | 683 |
| Kod silnika | KDZ (TU3M/Z) |
| Ciężar [kg] | 0,024 |
| Kolor | czarny |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379054749 |

| TECDOC-Nr silnika | 683 |
| TECDOC-Nr silnika | 4277 |
| TECDOC-Nr silnika | 5080 |
| TECDOC-Nr silnika | 5160 |
| TECDOC-Nr silnika | 683 |
| TECDOC-Nr silnika | 4277 |
| TECDOC-Nr silnika | 5080 |
| TECDOC-Nr silnika | 5160 |
| TECDOC-Nr silnika | 683 |
| TECDOC-Nr silnika | 4277 |
| TECDOC-Nr silnika | 5080 |
| TECDOC-Nr silnika | 5160 |
| TECDOC-Nr silnika | 683 |
| TECDOC-Nr silnika | 4277 |
| TECDOC-Nr silnika | 5080 |
| TECDOC-Nr silnika | 5160 |
| Wymiar gwintu | M14x1,25 |
| Rozmiar klucza | 17 |
| nr EAN | 8012510040140 |

| TECDOC-Nr silnika | 683 |
| TECDOC-Nr silnika | 4277 |
| TECDOC-Nr silnika | 5080 |
| TECDOC-Nr silnika | 5160 |
| Ciśnienie [bar] | 0,60 |
| Wymiar gwintu | M16x1,5 |
| Rozmiar klucza | 21 |
| nr EAN | 8012510037584 |

| TECDOC-Nr silnika | 683 |
| TECDOC-Nr silnika | 4277 |
| TECDOC-Nr silnika | 5080 |
| TECDOC-Nr silnika | 5160 |
| TECDOC-Nr silnika | 683 |
| TECDOC-Nr silnika | 4277 |
| TECDOC-Nr silnika | 5080 |
| TECDOC-Nr silnika | 5160 |
| TECDOC-Nr silnika | 683 |
| TECDOC-Nr silnika | 4277 |
| TECDOC-Nr silnika | 5080 |
| TECDOC-Nr silnika | 5160 |
| TECDOC-Nr silnika | 683 |
| TECDOC-Nr silnika | 4277 |
| TECDOC-Nr silnika | 5080 |
| TECDOC-Nr silnika | 5160 |
| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| nr EAN | 8012510041307 |

| TECDOC-Nr silnika | 683 |
| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z klimatyzacją |
| TECDOC-Nr silnika | 4277 |
| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z klimatyzacją |
| TECDOC-Nr silnika | 5080 |
| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z klimatyzacją |
| TECDOC-Nr silnika | 5160 |
| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z klimatyzacją |
| TECDOC-Nr silnika | 683 |
| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z klimatyzacją |
| TECDOC-Nr silnika | 4277 |
| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z klimatyzacją |
| TECDOC-Nr silnika | 5080 |
| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z klimatyzacją |
| TECDOC-Nr silnika | 5160 |
| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z klimatyzacją |
| TECDOC-Nr silnika | 683 |
| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z klimatyzacją |
| TECDOC-Nr silnika | 4277 |
| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z klimatyzacją |
| TECDOC-Nr silnika | 5080 |
| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z klimatyzacją |
| TECDOC-Nr silnika | 5160 |
| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z klimatyzacją |
| TECDOC-Nr silnika | 683 |
| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z klimatyzacją |
| TECDOC-Nr silnika | 4277 |
| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z klimatyzacją |
| TECDOC-Nr silnika | 5080 |
| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z klimatyzacją |
| TECDOC-Nr silnika | 5160 |
| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z klimatyzacją |
| Wymiar gwintu | M14x1,25 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| nr EAN | 8012510095997 |

| Punkt włączania [°C] | 115 |
| nr EAN | 8435050604489 |

| Kod silnika | KDZ (TU3M/Z) |
| Kod silnika | KDX (TU3M/Z) |
| Kod silnika | KDY (TU3M) |
| Kod silnika | KDY (TU3FM) |
| Numer VET od | 07728 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| nr EAN | 8435050622339 |

| Kod silnika | KDY (TU3FM) |
| Rok prod. do | 199301 |
| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 8435050622117 |

| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 8435050622124 |

| Wymiar gwintu | M16x1,5 |
| Ciśnienie [bar] | 0,50 |
| nr EAN | 8435050600191 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Kolor obudowy | czarny |
| nr EAN | 8435050632611 |

| TECDOC-Nr silnika | 4277 |
| Punkt włączania od [bar] | 0,42 |
| Punkt włączania do [bar] | 0,58 |
| Gwint zewn. [mm] | M16 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 21 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Ciężar [kg] | 0,03 |
| dla numeru OE | 1131.14 |
| nr EAN | 4027816185659 |

| Numer pozycji od | 05285 |
| Długość [mm] | 340 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,03 |
| dla numeru OE | 1920.C3 |
| nr EAN | 4027816312468 |

| TECDOC-Nr silnika | 4277 |
| TECDOC-Nr silnika | 683 |
| TECDOC-Nr silnika | 5080 |
| TECDOC-Nr silnika | 5160 |
| TECDOC-Nr silnika | 4277 |
| TECDOC-Nr silnika | 683 |
| TECDOC-Nr silnika | 5080 |
| TECDOC-Nr silnika | 5160 |
| Ograniczenia producenta | Bosch |
| Sposób montażu | przykręcany |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Opór [Ohm] | 2080 |
| Opór [Ohm] | 302 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Gwint zewn. [mm] | 12 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | niebieski |
| Kolor | niebieski |
| Skok gwintu [mm] | 1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Zakres temperatury [°C] | 25 |
| Zakres temperatury [°C] | 80 |
| nr EAN | 4082300144550 |

| Sposób montażu | przykręcany |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Kolor | czarny |
| Wymiar gwintu | M16x1,5 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,6 |
| Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny |
| Rozmiar klucza | 21 |
| nr EAN | 4082300047295 |

| Kod silnika | KDX (TU3M/Z) |
| Kod silnika | KDZ (TU3M/Z) |
| Opór [Ohm] | 450 |
| Ciężar [kg] | 0,064 |
| dla numeru artykułu | 550015 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Wysokość [mm] | 17 |
| nr EAN | 5901779818962 |

| Numer pozycji od | 5285 |
| nr EAN | 5907558579635 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Wymiar gwintu | M12 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Kolor | czarny |
| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 4040074042182 |

| Kod silnika | KDZ (TU3M/Z) |
| --------------- | |
| Kod silnika | KDY (TU3FM) |
| --------------- | |
| Kod silnika | KDX (TU3M/Z) |
| --------------- | |
| Kod silnika | KDY (TU3M) |
| Kod silnika | KDZ (TU3M/Z) |
| --------------- | |
| Kod silnika | KDY (TU3FM) |
| --------------- | |
| Kod silnika | KDX (TU3M/Z) |
| --------------- | |
| Kod silnika | KDY (TU3M) |
| Kod silnika | KDZ (TU3M/Z) |
| --------------- | |
| Kod silnika | KDY (TU3FM) |
| --------------- | |
| Kod silnika | KDX (TU3M/Z) |
| --------------- | |
| Kod silnika | KDY (TU3M) |
| Kod silnika | KDZ (TU3M/Z) |
| --------------- | |
| Kod silnika | KDY (TU3FM) |
| --------------- | |
| Kod silnika | KDX (TU3M/Z) |
| --------------- | |
| Kod silnika | KDY (TU3M) |
| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Punkt włączania [°C] | 120 |
| Kolor | niebieski |
| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 4040074287026 |

| TECDOC-Nr silnika | 683 |
| TECDOC-Nr silnika | 4277 |
| TECDOC-Nr silnika | 5080 |
| TECDOC-Nr silnika | 5160 |
| Numer pozycji od | 06630 |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Liczba przewodów | 4 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez wtyczki |
| nr EAN | 087295119525 |

| TECDOC-Nr silnika | 5160 |
| Kod silnika | KDX (Gu mot.) |
| Rok prod. do | 199501 |
| Numer pozycji do | 6629 |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| TECDOC-Nr silnika | 5160 |
| TECDOC-Nr silnika | 4277 |
| Kod silnika | KDX |
| Rok prod. od | 199502 |
| Numer pozycji od | 6630 |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| Liczba przewodów | 4 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez wtyczki |
| nr EAN | 087295913581 |

| TECDOC-Nr silnika | 4277 |
| dla normy emisji spalin producenta | US-83 |
| Rok prod. do | 199301 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z przewodem |
| Ilość biegunów | 3 |
| Kształt obudowy wtyczki | ustawiony pod kątem |
| nr EAN | 4010326810012 |

| TECDOC-Nr silnika | 4277 |
| TECDOC-Nr silnika | 5160 |
| Kod silnika | KDX |
| Rok prod. od | 199502 |
| Numer pozycji od | 6630 |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| Liczba przewodów | 4 |
| Długość [mm] | 1220 |
| nr EAN | 087295901007 |

| Rok prod. do | 199205 |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Napięcie [V] | 12 |
| Długość [mm] | 1210 |
| Ciężar [kg] | 0,15 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Liczba przewodów | 4 |

| Napięcie [V] | 12 |
| Ciężar [kg] | 0,02 |
| Tryb pracy | elektryczny |

| Rok prod. od | 199301 |
| TECDOC-Nr silnika | 4277 |
| Napięcie [V] | 12 |
| Długość [mm] | 285 |
| Ciężar [kg] | 0,09 |
| Tryb pracy | elektryczny |

| Napięcie [V] | 12 |
| Długość [mm] | 275 |
| Ciężar [kg] | 0,08 |
| Tryb pracy | elektryczny |

| Rok prod. do | 199205 |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| Napięcie [V] | 12 |
| Długość [mm] | 1300 |
| Ciężar [kg] | 0,20 |
| Opór [Ohm] | 6 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Liczba przewodów | 4 |

| Rok prod. od | 199502 |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| Napięcie [V] | 12 |
| Długość [mm] | 1240 |
| Ciężar [kg] | 0,16 |
| Opór [Ohm] | 6 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Sonda lambda | Sonda lambda |
| Liczba przewodów | 4 |

| Rok prod. od | 199301 |
| Rok prod. do | 199501 |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| Napięcie [V] | 12 |
| Długość [mm] | 1540 |
| Ciężar [kg] | 0,20 |
| Opór [Ohm] | 6 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Sonda lambda | Sonda lambda |
| Liczba przewodów | 4 |

| TECDOC-Nr silnika | 4277 |
| Punkt włączania od [bar] | 0,42 |
| Punkt włączania do [bar] | 0,58 |
| Gwint zewn. [mm] | M16 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 21 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Ciężar [kg] | 0,03 |
| nr EAN | 4044688185655 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Citroën AX (ZA-_) 14 4x4.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Citroën AX (ZA-_) 14 4x4 produkowanego od 1991.08 do roku 1996.12
Jeżeli twój Citroën dysponuje silnikiem o mocy 75 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak układ chłodzenia, hamulce, filtry
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Citroën AX (ZA-_)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na osprzęt elektryczny silnika do Citroën AX (ZA-_) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Citroën z rocznika od 1991.08 do roku 1996.12, i mocy silnika 75 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025