
| Napięcie [V] | 12 |
| Długość [mm] | 1240 |
| Ciężar [kg] | 0,16 |
| Opór [Ohm] | 6 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Sonda lambda | Sonda lambda |
| Liczba przewodów | 4 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 09SKV632 SKV
| CITROËN | 16286W | |
| CITROËN | 16289S | |
| CITROËN | 96229941 | |
| CITROËN | 96229971 | |
| PEUGEOT | 16286W | |
| PEUGEOT | 16289S | |
| PEUGEOT | 96229941 | |
| PEUGEOT | 96229971 | |
| SAAB | 4660445 | |
| SAAB | 4660494 |
Zastosowanie Sonda lambda 09SKV632 SKV w samochodach:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.