Napięcie [V] | 12 |
Długość [mm] | 1240 |
Ciężar [kg] | 0,16 |
Opór [Ohm] | 6 |
Tryb pracy | elektryczny |
Sonda lambda | Sonda lambda |
Liczba przewodów | 4 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 09SKV632 SKV
XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8
206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807
9-3, 9-3 Cabriolet, 9-5, 9-7X, 9-3X, 9-4X, 9-2X
16286W, 16289S, 96229941, 96229971
16286W, 16289S, 96229941, 96229971
4660445, 4660494
CITROËN | 16286W | |
CITROËN | 16289S | |
CITROËN | 96229941 | |
CITROËN | 96229971 | |
PEUGEOT | 16286W | |
PEUGEOT | 16289S | |
PEUGEOT | 96229941 | |
PEUGEOT | 96229971 | |
SAAB | 4660445 | |
SAAB | 4660494 |
Zastosowanie Sonda lambda 09SKV632 SKV w samochodach:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.