
| TECDOC-Nr silnika | 31856 |
| Rok prod. od | 201503 |
| nie dla normy czystości spalin | Euro 6d |
| --------------- | |
| TECDOC-Nr silnika | 23574 |
| Rok prod. od | 201009 |
| Rok prod. do | 201612 |
| zalecane rozszerzenie naprawy | Filtr powietrza |
| Zakres temperatury od [°C] | -40 |
| Zakres temperatury do [°C] | 130 |
| nr EAN | 4047024747692 |

| TECDOC-Nr silnika | 31856 |
| Rok prod. od | 201503 |
| nie dla normy czystości spalin | Euro 6d |
| --------------- | |
| TECDOC-Nr silnika | 23574 |
| Rok prod. od | 201009 |
| Rok prod. do | 201612 |
| nr EAN | 4047024858152 |

| Rok prod. od | 201009 |
| nr EAN | 4047024812710 |

| TECDOC-Nr silnika | 23574 |
| Kod silnika | 199A2.000 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Opór od [Ohm] | 800 |
| nr EAN | 5012759376638 |

| TECDOC-Nr silnika | 23574 |
| Kod silnika | 199A2.000 |
| Ilość podłączonych styków | 3 |
| nr EAN | 5012759376621 |

| TECDOC-Nr silnika | 23574 |
| Kod silnika | 199A2.000 |
| Ciśnienie [bar] | 0,2 |
| Kolor | czarny |
| Wymiar gwintu | M14x1.5 |
| Rozmiar klucza | 21mm |
| Ciśnienie [bar] do | 0,5 |
| Ciśnienie [bar] od | 0,2 |
| nr EAN | 5012759497029 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z rurą wlotową |
| Ilość podłączonych styków | 4 |
| nr EAN | 5012759981146 |

| Techniczny numer informacyjny | circuit N.C. |
| Gwintowana złączka | M14 x 1,5 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,35 |
| Ilość połączeń | 1 |
| nr EAN | 8053379029082 |

| Głębokość zabudowy [mm] | 28 |
| Ciężar [kg] | 0,022 |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379052530 |

| Głębokość zabudowy [mm] | 28 |
| Ciężar [kg] | 0,022 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Średnica obudowy [mm] | 20,7 |
| nr EAN | 8053379052547 |

| Techniczny numer informacyjny | circuit N.C. |
| Gwintowana złączka | M10 x 1 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 2 |
| nr EAN | 8053379030279 |

| Ciężar [kg] | 0,024 |
| Kolor | czarny |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379054749 |

| TECDOC-Nr silnika | 23574 |
| TECDOC-Nr silnika | 31856 |
| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 36,5 |
| nr EAN | 8012510009161 |

| TECDOC-Nr silnika | 23574 |
| TECDOC-Nr silnika | 31856 |
| Ciśnienie [bar] | 0,30 |
| Wymiar gwintu | M14x1,5 |
| Rozmiar klucza | 21 |
| nr EAN | 8012510038338 |

| TECDOC-Nr silnika | 23574 |
| TECDOC-Nr silnika | 31856 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Strona zabudowy | Kolektor dolotowy |
| TECDOC-Nr silnika | 23574 |
| TECDOC-Nr silnika | 23574 |
| TECDOC-Nr silnika | 31856 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Strona zabudowy | Kolektor dolotowy |
| Ciśnienie od [kPa] | 11 |
| ciśnienie do [kPa] | 307 |
| Napięcie wyjściowe od [V] | 0,25 |
| Napięcie wyjściowe do [V] | 4,75 |
| nr EAN | 8012510013328 |

| TECDOC-Nr silnika | 23574 |
| Strona zabudowy | w obudowie przekładni |
| TECDOC-Nr silnika | 31856 |
| Strona zabudowy | w obudowie przekładni |
| TECDOC-Nr silnika | 23574 |
| Strona zabudowy | w obudowie przekładni |
| TECDOC-Nr silnika | 31856 |
| Strona zabudowy | w obudowie przekładni |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez uszczelnienia |
| nr EAN | 8012510093436 |

| TECDOC-Nr silnika | 31856 |
| Ciśnienie [bar] | 2 |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | szary |
| nr EAN | 8012510006603 |

| TECDOC-Nr silnika | 23574 |
| TECDOC-Nr silnika | 31856 |
| Norma emisji spalin | Euro 5 |
| TECDOC-Nr silnika | 23574 |
| TECDOC-Nr silnika | 31856 |
| Norma emisji spalin | Euro 5 |
| Długość [mm] | 96 |
| Dolot - Ø [mm] | 70 |
| Wylot - Ø [mm] | 70 |
| nr EAN | 8012510026885 |

| TECDOC-Nr silnika | 31856 |
| Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdu z kierownicą z lewej strony |
| Tryb pracy | mechaniczne |
| nr EAN | 8012510024997 |

| TECDOC-Nr silnika | 23574 |
| TECDOC-Nr silnika | 31856 |
| TECDOC-Nr silnika | 23574 |
| TECDOC-Nr silnika | 31856 |
| TECDOC-Nr silnika | 23574 |
| TECDOC-Nr silnika | 31856 |
| TECDOC-Nr silnika | 23574 |
| TECDOC-Nr silnika | 31856 |
| nr EAN | 8012510030837 |

| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 8435050624272 |

| Norma emisji spalin | Euro4/Euro5 |
| Punkt włączania od [bar] | 0,2 |
| Punkt włączania do [bar] | 0,5 |
| Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 21 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Kolor | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,03 |
| dla numeru OE | 55202374 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4027816122289 |

| Długość [mm] | 62,1 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 20,55 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,03 |
| dla numeru OE | 55216241 |
| nr EAN | 4027816281290 |

| Długość [mm] | 36,5 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Ciężar [kg] | 0,030 |
| dla numeru OE | 73502752 |
| nr EAN | 4027816281191 |

| Norma emisji spalin | Euro5/Euro6 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,011 |
| dla numeru OE | 55206393 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| nr EAN | 4054224075388 |

| Strona zabudowy | od strony koła zamachowego |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Opór [Ohm] | 850 |
| Ilość biegunów | 2 |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| nr EAN | 4082300243765 |

| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Wymiar gwintu | M14x1,5 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,3 |
| Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny |
| Rozmiar klucza | 21 |
| nr EAN | 4082300147667 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | szary |
| Oznaczenie koloru | niebieski |
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| nr EAN | 4082300243581 |

| Sposób montażu | Nasadka rurowa |
| Ilość połączeń | 4 |
| Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] | 70 |
| nr EAN | 4082300461541 |

| Liczba otworów do mocowania | 5 |
| Ilość połączeń | 6 |
| Rodzaj skrzyni biegów | Skrzynia biegów manualna |
| nr EAN | 4082300695038 |

| Rok prod. od | 201009 |
| TECDOC-Nr silnika | 23574 |
| Gwarancja | 5 lata gwarancji |
| nr EAN | 4044079383486 |


| dla numeru artykułu | 558274 |
| Ilość połączeń | 4 |
| nr EAN | 5901779827919 |

| Numer seryjny | K8803175 |
| nr EAN | 5901159195393 |

| nr EAN | 8001063686295 |

| Strona zabudowy | w obudowie przekładni |
| Kod silnika | 330A1.000 |
| Strona zabudowy | w obudowie przekładni |
| nr EAN | 5907558558517 |

| Rok prod. od | 201009 |
| nr EAN | 5907558572155 |

| Długość [mm] | 59 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 7,4 |
| Ilość połączeń | 4 |
| Materiał | Tworzywo sztuczne |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 5901619521793 |

| TECDOC-Nr silnika | 330 A1.000 |
| Rok prod. od | 2015.03 |
| nie dla normy czystości spalin | Euro 6d |
| Separacja bloków | |
| TECDOC-Nr silnika | 199 B1.000 |
| Rok prod. od | 2010.09 |
| zalecane rozszerzenie naprawy | Filtr powietrza |

| dla numeru OE | 5435-970-0027 |

| Kolor obudowy | szary |
| Ilość biegunów | 3 |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Głębokość zabudowy [mm] | 28 |
| dla numeru OE | 55216241 |
| dla numeru OE | 1710917 |
| dla numeru OE | 4708542 |
| Jakość | EQUIVALENT |
| dla numeru artykułu | 87332E |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | pasywny czujnik |
| Głębokość zabudowy [mm] | 36,5 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez pierścienia uszczelniającego |
| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 4040074538340 |

| Ciśnienie [bar] | 2 |
| Ciśnienie [bar] od | 1,95 |
| Ciśnienie [bar] do | 2,05 |
| Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny |
| Kolor | niebieski |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Wymiar gwintu | M10 x 1 |
| Ilość biegunów | 1 |
| nr EAN | 4040074171660 |

| Kod silnika | 199 B1.000 |
| --------------- | |
| Kod silnika | 330 A1.000 |
| Kod silnika | 199 B1.000 |
| --------------- | |
| Kod silnika | 330 A1.000 |
| Kod silnika | 199 B1.000 |
| --------------- | |
| Kod silnika | 330 A1.000 |
| Kod silnika | 199 B1.000 |
| --------------- | |
| Kod silnika | 330 A1.000 |
| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z dodatkami |
| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 4040074287439 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 4040074282779 |

| TECDOC-Nr silnika | 23574 |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| Liczba przewodów | 5 |
| Długość [mm] | 740 |
| nr EAN | 087295938089 |

| Rodzaj korpusu | z obudową |
| Ciężar netto [g] | 160 |
| nr EAN | 5902048904522 |

| Norma emisji spalin | Euro 5 / Euro 6 |
| Napięcie [V] | 12 |
| Tryb pracy | elektryczny |


Przeglądasz części samochodowe z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Fiat FIORINO Furgon/minivan (225_) 1.3 D Multijet.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Fiat FIORINO Furgon/minivan (225_) 1.3 D Multijet produkowanego od 2009.07
Jeżeli twój Fiat dysponuje silnikiem o mocy 95 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak półoś napędowa, chłodnica wody, napinacz paska wieloklinowego
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Fiat FIORINO Furgon/minivan (225_)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na osprzęt elektryczny silnika do Fiat FIORINO Furgon/minivan (225_) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Fiat z rocznika od 2009.07, i mocy silnika 95 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025