
| TECDOC-Nr silnika | 20240 |
| Kod silnika | 199 A2.000 |
| Rok prod. od | 201201 |
| Rok prod. do | 201308 |
| zalecane rozszerzenie naprawy | Filtr powietrza |

| TECDOC-Nr silnika | 20240 |
| Kod silnika | 199 A2.000 |
| Rok prod. do | 201112 |
| zalecane rozszerzenie naprawy | Filtr powietrza |
| nr EAN | 4047024361065 |

| TECDOC-Nr silnika | 23573 |
| Rok prod. od | 200809 |
| Rok prod. do | 201112 |
| zalecane rozszerzenie naprawy | Filtr powietrza |
| Zakres temperatury od [°C] | -40 |
| Zakres temperatury do [°C] | 130 |
| nr EAN | 4047024747692 |

| TECDOC-Nr silnika | 20240 |
| Kod silnika | 199 A2.000 |
| Rok prod. do | 201112 |
| TECDOC-Nr silnika | 20240 |
| Kod silnika | 199 A2.000 |
| Rok prod. od | 201201 |
| Rok prod. do | 201308 |
| nr EAN | 4047024858169 |

| TECDOC-Nr silnika | 23573 |
| Rok prod. od | 200809 |
| Rok prod. do | 201112 |
| nr EAN | 4047024858152 |

| Rok prod. do | 201308 |
| nr EAN | 4047024812710 |

| Rok prod. od | 201203 |
| TECDOC-Nr silnika | 20240 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Opór od [Ohm] | 800 |
| nr EAN | 5012759376638 |

| Rok prod. od | 201203 |
| TECDOC-Nr silnika | 20240 |
| Ilość podłączonych styków | 3 |
| nr EAN | 5012759376621 |

| Rok prod. od | 201203 |
| Ilość podłączonych styków | 2 |
| Kolor | zielony |
| Wymiar gwintu | M12 |
| Rozmiar klucza | 19mm |
| alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-923 |
| nr EAN | 5012759464762 |

| Rok prod. od | 201203 |
| TECDOC-Nr silnika | 20240 |
| Ciśnienie [bar] | 0,2 |
| Kolor | czarny |
| Wymiar gwintu | M14x1.5 |
| Rozmiar klucza | 21mm |
| Ciśnienie [bar] do | 0,5 |
| Ciśnienie [bar] od | 0,2 |
| nr EAN | 5012759497029 |

| Rok prod. od | 201203 |
| Norma emisji spalin | Euro5/Euro6 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z rurą wlotową |
| Ilość podłączonych styków | 4 |
| nr EAN | 5012759981146 |

| Rok prod. od | 201203 |
| Norma emisji spalin | Euro 4 (D4) |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z rurą wlotową |
| Ilość podłączonych styków | 4 |
| nr EAN | 5012759981184 |

| Techniczny numer informacyjny | circuit N.C. |
| Gwintowana złączka | M14 x 1,5 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,35 |
| Ilość połączeń | 1 |
| nr EAN | 8053379029082 |

| TECDOC-Nr silnika | 20240 |
| Kod silnika | 199 A2.000 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 28 |
| Ciężar [kg] | 0,022 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Średnica obudowy [mm] | 20,7 |
| nr EAN | 8053379052547 |

| Ilość połączeń | 4 |
| nr EAN | 8053379550807 |

| TECDOC-Nr silnika | 20240 |
| TECDOC-Nr silnika | 23573 |
| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 36,5 |
| nr EAN | 8012510009161 |

| TECDOC-Nr silnika | 20240 |
| TECDOC-Nr silnika | 23573 |
| Ciśnienie [bar] | 0,30 |
| Wymiar gwintu | M14x1,5 |
| Rozmiar klucza | 21 |
| nr EAN | 8012510038338 |

| TECDOC-Nr silnika | 20240 |
| TECDOC-Nr silnika | 23573 |
| TECDOC-Nr silnika | 20240 |
| TECDOC-Nr silnika | 23573 |
| Ciśnienie od [kPa] | 20 |
| ciśnienie do [kPa] | 256 |
| Napięcie wyjściowe od [V] | 0,386 |
| Napięcie wyjściowe do [V] | 4,75 |
| nr EAN | 8012510095157 |

| TECDOC-Nr silnika | 20240 |
| TECDOC-Nr silnika | 23573 |
| TECDOC-Nr silnika | 20240 |
| TECDOC-Nr silnika | 23573 |
| TECDOC-Nr silnika | 20240 |
| TECDOC-Nr silnika | 23573 |
| TECDOC-Nr silnika | 20240 |
| TECDOC-Nr silnika | 23573 |
| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| nr EAN | 8012510080559 |

| TECDOC-Nr silnika | 20240 |
| Norma emisji spalin | Euro 4 (D4) |
| TECDOC-Nr silnika | 23573 |
| Norma emisji spalin | Euro 4 (D4) |
| TECDOC-Nr silnika | 20240 |
| Norma emisji spalin | Euro 4 (D4) |
| TECDOC-Nr silnika | 23573 |
| Norma emisji spalin | Euro 4 (D4) |
| Długość [mm] | 96 |
| Dolot - Ø [mm] | 70 |
| Wylot - Ø [mm] | 70 |
| nr EAN | 8012510026861 |

| TECDOC-Nr silnika | 20240 |
| Norma emisji spalin | Euro 5 |
| TECDOC-Nr silnika | 23573 |
| Norma emisji spalin | Euro 5 |
| TECDOC-Nr silnika | 20240 |
| Norma emisji spalin | Euro 5 |
| TECDOC-Nr silnika | 23573 |
| Norma emisji spalin | Euro 5 |
| Długość [mm] | 96 |
| Dolot - Ø [mm] | 70 |
| Wylot - Ø [mm] | 70 |
| nr EAN | 8012510026885 |

| Punkt włączania od [bar] | 0,2 |
| Punkt włączania do [bar] | 0,5 |
| Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 21 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Kolor | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,03 |
| dla numeru OE | 55202374 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4027816122289 |

| Strona zabudowy | od strony koła zamachowego |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Opór [Ohm] | 850 |
| Ilość biegunów | 2 |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| nr EAN | 4082300243765 |

| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Wymiar gwintu | M14x1,5 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,3 |
| Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny |
| Rozmiar klucza | 21 |
| nr EAN | 4082300147667 |

| Wymagana ilość | 1 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | szary |
| Oznaczenie koloru | niebieski |
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| nr EAN | 4082300243581 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Gwint zewn. [mm] | 12 |
| Skok gwintu [mm] | 1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| nr EAN | 4082300619713 |

| TECDOC-Nr silnika | 20240 |
| Gwarancja | 5 lata gwarancji |
| nr EAN | 4044079351140 |

| Numer seryjny | K8803175 |
| nr EAN | 5901159195393 |

| Tryb pracy | elektryczny |
| nr EAN | 8001063826110 |

| Rok prod. do | 201308 |
| nr EAN | 5907558572155 |

| Napięcie [V] | 12 |

| TECDOC-Nr silnika | 199 A9.000 |
| Rok prod. od | 2008.09 |
| Rok prod. do | 2011.12 |
| zalecane rozszerzenie naprawy | Filtr powietrza |

| Ilość biegunów | 3 |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Głębokość zabudowy [mm] | 28 |
| dla numeru OE | 55216241 |
| dla numeru OE | 1710917 |
| dla numeru OE | 4708542 |
| Jakość | EQUIVALENT |
| dla numeru artykułu | 87332E |

| Rok modelowy do | 2013 |
| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | pasywny czujnik |
| Głębokość zabudowy [mm] | 36,5 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez pierścienia uszczelniającego |
| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 4040074538340 |

| Rok modelowy od | 2009 |
| Ciśnienie [bar] | 2 |
| Ciśnienie [bar] od | 1,95 |
| Ciśnienie [bar] do | 2,05 |
| Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny |
| Kolor | niebieski |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Wymiar gwintu | M10 x 1 |
| Ilość biegunów | 1 |
| nr EAN | 4040074171660 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 4040074282779 |

| TECDOC-Nr silnika | 20240 |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| Liczba przewodów | 5 |
| Długość [mm] | 660 |
| nr EAN | 087295100295 |

| Norma emisji spalin | Euro 4 (D4) |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Napięcie [V] | 12 |

| TECDOC-Nr silnika | 199 A2.000 |
| Separacja bloków | |
| TECDOC-Nr silnika | 199 A9.000 |
| Napięcie [V] | 12 |
| Tryb pracy | elektryczny |


| Punkt włączania od [bar] | 0,2 |
| Punkt włączania do [bar] | 0,5 |
| Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 21 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Kolor | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,03 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4044688122285 |

| Rok prod. do | 201112 |
| Kod silnika | 199A2.000,199A9.000 |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| Ilość biegunów | 2 |
| Napięcie [V] | 12 |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Opór [Ohm] | 850 |
| Ciężar [kg] | 0,07 |
| nr EAN | 3276422540395 |

| Rok prod. do | 201112 |
| Kod silnika | 199A2.000,199A9.000 |
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| Ilość biegunów | 3 |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Ciężar [kg] | 0,03 |
| nr EAN | 3276423664427 |

| Wymiar gwintu | M12x1.5 |
| nr EAN | 3531650021963 |

| Ciśnienie załączania [bar] | 0,5 |
| Wymiar gwintu | M14x1.5 |
| Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny |
| nr EAN | 3531650013319 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Fiat PUNTO Furgon/hatchback (199_) 1.3 D Multijet.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Fiat PUNTO Furgon/hatchback (199_) 1.3 D Multijet produkowanego od 2008.04
Jeżeli twój Fiat dysponuje silnikiem o mocy 75 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak półoś napędowa, chłodnica wody, napinacz paska wieloklinowego
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Fiat PUNTO Furgon/hatchback (199_)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na osprzęt elektryczny silnika do Fiat PUNTO Furgon/hatchback (199_) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Fiat z rocznika od 2008.04, i mocy silnika 75 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025