| Sonda lambda | ogrzewana |
| Liczba przewodów | 5 |
| Długość [mm] | 660 |
| nr EAN | 087295100295 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 0029 NGK
| ALFA ROMEO | 0055191127 | |
| ALFA ROMEO | 55 19 11 27 | |
| ALFA ROMEO | 55 19 11 270 | |
| FIAT | 0055191127 | |
| FIAT | 55 19 11 27 | |
| FIAT | 551911270 | |
| LANCIA | 0055191127 | |
| LANCIA | 55 19 11 27 | |
| LANCIA | 55 19 11 270 | |
| FERRARI | 00 55 19 11 27 | |
| FERRARI | 55 19 11 27 | |
| FERRARI | 55 19 11 270 | |
| MASERATI | 00 55 19 11 27 | |
| MASERATI | 55 19 11 27 | |
| MASERATI | 55 19 11 270 |
Zastosowanie Sonda lambda 0029 NGK w samochodach:
Opinie Klientów o Sonda lambda 0029 NGK:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.