
| Ilość podłączonych styków | 2 |
| Kolor | zielony |
| Wymiar gwintu | M12 |
| Rozmiar klucza | 19mm |
| alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-957 |
| nr EAN | 5012759464748 |

| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| Liczba przewodów | 1 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 80000 |
| Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
| nr EAN | 3165143342275 |

| nr EAN | 3165142838175 |

| Rok prod. do | 200008 |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Sonda lambda | Sonda palcowa |
| Sonda lambda | nieogrzewany |
| nr EAN | 5012759387405 |

| Rok prod. do | 200009 |
| Długość przewodu [mm] | 236 |
| Ilość podłączonych styków | 2 |
| nr EAN | 5012759174098 |

| Rok prod. od | 199901 |
| Długość przewodu [mm] | 600 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Opór od [Ohm] | 550 |
| alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-959 |
| nr EAN | 5012759455562 |

| Rok prod. do | 200009 |
| TECDOC-Nr silnika | 4819 |
| Długość przewodu [mm] | 580 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Opór od [Ohm] | 550 |
| alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-959 |
| nr EAN | 5012759455593 |

| Ilość podłączonych styków | 2 |
| Kolor | zielony |
| Wymiar gwintu | M12 |
| Rozmiar klucza | 19mm |
| alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-957 |
| nr EAN | 5012759464748 |

| Ilość podłączonych styków | 2 |
| Kolor | niebieski |
| Wymiar gwintu | M12 |
| Rozmiar klucza | 19mm |
| alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-929 |
| nr EAN | 5012759464779 |

| Ciśnienie [bar] | 0,3 |
| Kolor | czarny |
| Wymiar gwintu | M14x1.5 |
| Rozmiar klucza | 24mm |
| Ciśnienie [bar] od | 0,3 |
| Ciśnienie [bar] do | 0,55 |
| nr EAN | 5012759497173 |

| Ilość podłączonych styków | 3 |
| Tryb pracy | mechaniczne |
| Kierunek obrotów | przeciwnie do ruchu wskazówek zegara |
| nr EAN | 5012759504901 |

| Rodzaj skrzyni biegów | Skrzynia biegów manualna |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | dla katalizatora wstępnego |
| Jakość | OE |
| Wymiar gwintu | M18x1.5 |
| Długość przewodu [mm] | 300 |
| Ilość biegunów | 1 |
| Masa [g] | 74 |
| nr EAN | 8717613017432 |

| Techniczny numer informacyjny | circuit N.C. |
| Gwintowana złączka | M14 x 1,5 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,4 |
| Ilość połączeń | 1 |
| nr EAN | 8053379029280 |

| TECDOC-Nr silnika | 4819 |
| Kod silnika | X 16 SZR |
| Kolor | czarny |
| Długość przewodu [mm] | 550 |
| Ciężar [kg] | 0,092 |
| Opór [Ohm] | 540 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 34,5 |
| nr EAN | 8053379054428 |

| Ciężar [kg] | 0,022 |
| Kierunek obrotów | przeciwnie do ruchu wskazówek zegara |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379054671 |

| Głębokość zabudowy [mm] | 30 |
| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 8053379340842 |

| TECDOC-Nr silnika | 4819 |
| Długość przewodu [mm] | 660 |
| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 34,5 |
| nr EAN | 8012510076521 |

| TECDOC-Nr silnika | 4819 |
| TECDOC-Nr silnika | 4819 |
| TECDOC-Nr silnika | 4819 |
| TECDOC-Nr silnika | 4819 |
| Wymiar gwintu | 1/8-27NPT |
| Rozmiar klucza | 13 |
| nr EAN | 8012510040126 |

| TECDOC-Nr silnika | 4819 |
| Ciśnienie [bar] | 0,50 |
| Wymiar gwintu | M14x1,5 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| nr EAN | 8012510038062 |

| TECDOC-Nr silnika | 4819 |
| TECDOC-Nr silnika | 4819 |
| TECDOC-Nr silnika | 4819 |
| TECDOC-Nr silnika | 4819 |
| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| nr EAN | 8012510041307 |

| Wymiar gwintu | 1/8x27 NPTF |
| nr EAN | 8435050603611 |

| Strona zabudowy | wlot |
| Numer podwozia od | 02BP4067 |
| Ilość biegunów | 2 |
| Kolor obudowy | czarny |
| Opór [Ohm] | 500 |
| nr EAN | 8435050624555 |

| Wymiar gwintu | M 14x1,5 |
| Kolor obudowy | czarny |
| nr EAN | 8435050600726 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Kolor obudowy | czarny |
| nr EAN | 8435050617151 |

| Długość [mm] | 50,7 |
| Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,5 |
| Długość gwintu [mm] | 11 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | niebieski |
| Oznaczenie koloru | niebieski |
| Punkt włączania [°C] | 20 |
| Ciężar [kg] | 0,022 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| dla numeru OE | 13 38 458 |
| nr EAN | 4027816176954 |

| Długość [mm] | 51 |
| Punkt włączania od [bar] | 0,30 |
| Punkt włączania do [bar] | 0,55 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 2,48 |
| Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 |
| Długość gwintu [mm] | 12 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Oznaczenie koloru | czarny |
| Powierzchnia | ocynkowany |
| Ciężar [kg] | 0,043 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4027816069720 |

| Długość [mm] | 400 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Ciężar [kg] | 0,072 |
| nr EAN | 4027816284451 |

| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Opór [Ohm] | 900 |
| Ilość biegunów | 3 |
| Długość przewodu [mm] | 660 |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| Tolerancja [%] | 10 |
| nr EAN | 4082300144062 |

| TECDOC-Nr silnika | 4819 |
| TECDOC-Nr silnika | 4819 |
| Ograniczenia producenta | Bosch |
| Sposób montażu | przykręcany |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Opór [Ohm] | 2080 |
| Opór [Ohm] | 302 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Gwint zewn. [mm] | 12 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | niebieski |
| Kolor | niebieski |
| Skok gwintu [mm] | 1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Zakres temperatury [°C] | 25 |
| Zakres temperatury [°C] | 80 |
| nr EAN | 4082300144550 |

| TECDOC-Nr silnika | 4819 |
| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów ze wspomaganiem układu kierowniczego |
| Ciśnienie załączania od [bar] | 0,35 |
| ciśnienie załączania do [bar] | 0,55 |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny |
| Wymiar gwintu | M14x1,5 |
| Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Natężenie prądu [A] | 0,25 |
| nr EAN | 4082300041132 |

| Ciśnienie [bar] od | 0,2 |
| Ciśnienie [bar] do | 0,5 |
| Wymiar gwintu | M14x1,50 |
| Rozmiar klucza | 21 |
| nr EAN | 8001063452029 |

| Długość [mm] | 370 |
| Liczba przewodów | 1 |
| Ilość przewodów | 1 |
| Długość przewodu [mm] | 370 |
| Sonda lambda | nieogrzewany |
| nr EAN | 8001063665283 |

| nr EAN | 8001063981826 |

| Długość [mm] | 51 |
| Punkt włączania od [bar] | 0,30 |
| Punkt włączania do [bar] | 0,55 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 2,48 |
| Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 |
| Długość gwintu [mm] | 12 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Oznaczenie koloru | czarny |
| Powierzchnia | ocynkowany |
| Ciężar [kg] | 0,043 |
| nr EAN | 5907558547931 |

| Długość [mm] | 50,7 |
| Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,5 |
| Długość gwintu [mm] | 11 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | niebieski |
| Oznaczenie koloru | niebieski |
| Punkt włączania [°C] | 20 |
| Ciężar [kg] | 0,022 |
| nr EAN | 5907558548099 |

| Ilość podłączonych styków | 3 |
| Tryb pracy | mechaniczne |
| Kierunek obrotów | przeciwnie do ruchu wskazówek zegara |
| nr EAN | 5907558575484 |

| nr EAN | 5907558573862 |

| Kod silnika | X16SZR |
| Długość przewodu [mm] | 660 |
| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 34,5 |
| nr EAN | 5907558581522 |

| Długość przewodu [mm] | 580 |
| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 34,5 |
| nr EAN | 5907558581805 |

| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Sonda lambda | nieogrzewany |
| Liczba przewodów | 1 |
| Długość całkowita [mm] | 422 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 100000 |
| nr EAN | 5907558578027 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Kolor | czarny |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Sposób montażu | wciskany |
| Głębokość zabudowy [mm] | 30 |
| dla numeru OE | 1238079 |
| dla numeru OE | 60606033 |

| Ilość biegunów | 1 |
| Rodzaj wtyczki | Wtyczka okrągła |
| Średnica kołka [mm] | 6,3 |
| Kolor | czerwony |
| Wymiar gwintu | 1/8"x27 NPTF |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Głębokość zabudowy [mm] | 22 |
| Rozmiar klucza | 13 |
| dla numeru OE | 3439088 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Kształt obudowy wtyczki | okrągły |
| Kierunek obrotów | przeciwnie do ruchu wskazówek zegara |
| Liczba otworów do mocowania | 2 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| dla numeru OE | 17106682 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| Długość przewodu [mm] | 400 |
| Średnica wycięcia pod czujnik [mm] | 10 |
| dla numeru OE | 10456240 |

| Numer silnika od | 02Y17845 |
| Numer silnika do | 02Y17844 |
| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | pasywny czujnik |
| Opór [Ohm] | 550 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 34,5 |
| Długość przewodu [mm] | 605 |
| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 4040074434420 |

| TECDOC-Nr silnika | 4819 |
| Numer podwozia do | P4999999,S6999999 |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Sonda lambda | nieogrzewany |
| Liczba przewodów | 1 |
| Długość [mm] | 445 |
| nr EAN | 087295911068 |

| Długość [mm] | 50,7 |
| Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,5 |
| Długość gwintu [mm] | 11 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | niebieski |
| Oznaczenie koloru | niebieski |
| Punkt włączania [°C] | 20 |
| Ciężar [kg] | 0,022 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4044688535474 |

| Długość [mm] | 51 |
| Punkt włączania od [bar] | 0,30 |
| Punkt włączania do [bar] | 0,55 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 2,48 |
| Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 |
| Długość gwintu [mm] | 12 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Oznaczenie koloru | czarny |
| Powierzchnia | ocynkowany |
| Ciężar [kg] | 0,043 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4044688069726 |

| Rok prod. od | 199809 |
| Kod silnika | X16SZR |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| Ilość biegunów | 3 |
| Napięcie [V] | 12 |
| Kształt obudowy wtyczki | ustawiony pod kątem |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z przewodem |
| Opór [Ohm] | 550 |
| Ciężar [kg] | 0,12 |
| nr EAN | 3276422540289 |

| Rok prod. od | 199809 |
| Kod silnika | X16SZR |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| Ilość biegunów | 3 |
| Napięcie [V] | 12 |
| Kształt obudowy wtyczki | ustawiony pod kątem |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z przewodem |
| Opór [Ohm] | 550 |
| Ciężar [kg] | 0,12 |
| nr EAN | 3276422540371 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Opel ASTRA F CLASSIC sedan (T92) 1.6 i (F19, M19).
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Opel ASTRA F CLASSIC sedan (T92) 1.6 i (F19, M19) produkowanego od 1998.01 do roku 2002.08
Jeżeli twój Opel dysponuje silnikiem o mocy 75 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak półoś napędowa, chłodnica wody, napinacz paska wieloklinowego
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Opel ASTRA F CLASSIC sedan (T92)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na osprzęt elektryczny silnika do Opel ASTRA F CLASSIC sedan (T92) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Opel z rocznika od 1998.01 do roku 2002.08, i mocy silnika 75 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025