
| Sonda lambda | nieogrzewany |
| Liczba przewodów | 1 |
| Długość [mm] | 445 |
| nr EAN | 087295911068 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 91106 NGK
| CHRYSLER | 5014 780 AA | |
| DODGE | 5014 780 AA | |
| OPEL | 25 106 073 | |
| OPEL | 25 133 391 | |
| OPEL | 25 162 600 | |
| OPEL | 25 162 693 | |
| OPEL | 25 164 596 | |
| OPEL | 25 166 816 | |
| OPEL | 855 315 | |
| OPEL | 855305 | |
| OPEL | 855333 | |
| SUBARU | 18213 60B00 | |
| SUZUKI | 18213 60B00 | |
| SUZUKI | 18213 64B00 | |
| CHEVROLET | 24 133 391 | |
| CHEVROLET | 25 106 073 | |
| CHEVROLET | 25 133 391 | |
| CHEVROLET | 25 162 693 | |
| CHEVROLET | 25 164 596 | |
| CHEVROLET | 25 166 816 | |
| CHEVROLET | 25162600 | |
| CHEVROLET | 53 000 886 | |
| DAEWOO | 24 133 391 | |
| DAEWOO | 25 106 073 | |
| DAEWOO | 25 133 391 | |
| DAEWOO | 25 162 600 | |
| DAEWOO | 25 162 693 | |
| DAEWOO | 25 164 596 | |
| DAEWOO | 25 166 816 | |
| DAEWOO | 53 000 886 | |
| PONTIAC | 24 133 391 | |
| PONTIAC | 25 106 073 | |
| PONTIAC | 25 133 391 | |
| PONTIAC | 25 162 600 | |
| PONTIAC | 25 162 693 | |
| PONTIAC | 25 164 596 | |
| PONTIAC | 25 166 816 | |
| PONTIAC | 53 000 886 | |
| BUICK | 24 133 391 | |
| BUICK | 25 106 073 | |
| BUICK | 25 133 391 | |
| BUICK | 25 162 600 | |
| BUICK | 25 162 693 | |
| BUICK | 25 164 596 | |
| BUICK | 25 166 816 | |
| BUICK | 53 000 886 | |
| CADILLAC | 24 133 391 | |
| CADILLAC | 25 106 073 | |
| CADILLAC | 25 133 391 | |
| CADILLAC | 25 162 600 | |
| CADILLAC | 25 162 693 | |
| CADILLAC | 25 164 596 | |
| CADILLAC | 25 166 816 | |
| CADILLAC | 53 000 886 | |
| JEEP | 050 14 780 AA | |
| JEEP | 501 4780 AA | |
| JEEP | 530 00 886 |
Zastosowanie Sonda lambda 91106 NGK w samochodach:
Opinie Klientów o Sonda lambda 91106 NGK:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.