
| Długość [mm] | 52,17 |
| Gwint zewn. [mm] | M14 |
| Rozmiar klucza | 22 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Punkty zmienne [bar] | 0,60 |
| Ciężar [kg] | 0,038 |
| dla numeru OE | 82 00 671 272 |
| nr EAN | 5057746169442 |

| TECDOC-Nr silnika | 21014 |
| Rok prod. od | 200608 |
| Rok prod. do | 201003 |
| Zakres temperatury od [°C] | -40 |
| Zakres temperatury do [°C] | 130 |
| nr EAN | 4047024417014 |

| Rok prod. od | 200608 |
| Rok prod. do | 201006 |
| TECDOC-Nr silnika | 21012 |
| TECDOC-Nr silnika | 21014 |
| Ilość podłączonych styków | 3 |
| nr EAN | 5012759376867 |

| Rok prod. do | 201006 |
| kod | 2 Pin |
| Ilość podłączonych styków | 2 |
| Kolor | czarny |
| nr EAN | 5012759533345 |

| Rok prod. do | 201006 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z rurą wlotową |
| Ilość podłączonych styków | 6 |
| nr EAN | 5012759981306 |

| Techniczny numer informacyjny | circuit N.C. |
| Gwintowana złączka | M14 x 1,5 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,35 |
| Ilość połączeń | 1 |
| nr EAN | 8053379029082 |

| Techniczny numer informacyjny | circuit N.C. |
| Gwintowana złączka | M14 x 1,5 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,6 |
| nr EAN | 8053379031726 |

| TECDOC-Nr silnika | 21012 |
| TECDOC-Nr silnika | 21014 |
| Tryb pracy | mechaniczne |
| Dopasowanie | z automatycznym nastawianiem |
| nr EAN | 8012510084960 |

| TECDOC-Nr silnika | 21012 |
| TECDOC-Nr silnika | 21014 |
| Ciśnienie [bar] | 0,60 |
| Wymiar gwintu | M14x1,5 |
| Rozmiar klucza | 21 |
| nr EAN | 8012510016893 |

| TECDOC-Nr silnika | 21012 |
| TECDOC-Nr silnika | 21014 |
| TECDOC-Nr silnika | 21012 |
| TECDOC-Nr silnika | 21014 |
| TECDOC-Nr silnika | 21012 |
| TECDOC-Nr silnika | 21014 |
| TECDOC-Nr silnika | 21012 |
| TECDOC-Nr silnika | 21014 |
| nr EAN | 8012510021804 |

| TECDOC-Nr silnika | 21012 |
| TECDOC-Nr silnika | 21014 |
| TECDOC-Nr silnika | 21012 |
| TECDOC-Nr silnika | 21014 |
| TECDOC-Nr silnika | 21012 |
| TECDOC-Nr silnika | 21014 |
| Ciśnienie od [kPa] | 11 |
| ciśnienie do [kPa] | 306 |
| Napięcie wyjściowe od [V] | 0,25 |
| Napięcie wyjściowe do [V] | 4,75 |
| nr EAN | 8012510026786 |

| TECDOC-Nr silnika | 21012 |
| TECDOC-Nr silnika | 21014 |
| TECDOC-Nr silnika | 21012 |
| TECDOC-Nr silnika | 21014 |
| Długość [mm] | 110 |
| Dolot - Ø [mm] | 70 |
| Wylot - Ø [mm] | 70 |
| nr EAN | 8012510050149 |

| Ilość biegunów | 4 |
| Kolor obudowy | czarny |
| Średnica [mm] | 20 |
| nr EAN | 8435050620878 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| Kolor obudowy | czarny |
| nr EAN | 8435050622674 |

| Wymiar gwintu | M 14x1,5 |
| Kolor obudowy | biały |
| nr EAN | 8435050631010 |

| Kolor obudowy | czarny |
| Ilość biegunów | 2 |
| Średnica zabudowy [mm] | 20 |
| nr EAN | 8435050631164 |

| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| Kod silnika | OPEL 9GU 632 |
| Rok prod. od | 200608 |
| Rok prod. do | 201003 |
| Długość [mm] | 500 |
| Ilość biegunów | 6 |
| nr EAN | 8435050640005 |

| Ilość połączeń | 4 |
| Kolor | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,020 |
| dla numeru OE | 22 63 094 18R |
| nr EAN | 4027816269366 |

| Rodzaj oporu | czujnik gorącej warstwy masy powietrza |
| Ilość połączeń | 6 |
| Ciężar [kg] | 0,180 |
| dla numeru OE | 82 00 280 060 |
| nr EAN | 4027816457879 |

| Długość [mm] | 52,17 |
| Gwint zewn. [mm] | M14 |
| Rozmiar klucza | 22 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Punkty zmienne [bar] | 0,60 |
| Ciężar [kg] | 0,038 |
| dla numeru OE | 82 00 671 272 |
| nr EAN | 4054224087114 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny |
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| nr EAN | 4082300243642 |

| Sposób montażu | przykręcany |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Wymiar gwintu | M14x1,5 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,60 |
| Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny |
| Rozmiar klucza | 21 |
| nr EAN | 4082300293548 |

| Sposób montażu | Nasadka rurowa |
| Ilość połączeń | 6 |
| Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] | 70 |
| nr EAN | 4082300322316 |

| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 4082300619843 |

| Ilość połączeń | 4 |
| Kolor | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,020 |
| nr EAN | 5907558581003 |

| nr EAN | 5901619512371 |

| Kod silnika | G9U650 |
| Kod silnika | G9U632 |
| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 28 |
| nr EAN | 5902659724724 |

| Kod silnika | G9U650 |
| Kod silnika | G9U632 |
| Kod silnika | G9U650 |
| Kod silnika | G9U632 |
| Kod silnika | G9U650 |
| Kod silnika | G9U632 |
| Kod silnika | G9U650 |
| Kod silnika | G9U632 |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| Kolor wtyczki | czarny |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Sposób montażu | spięty |
| Średnica obudowy [mm] | 20 |
| nr EAN | 5902659783592 |

| Kod silnika | G9U650 |
| Kod silnika | G9U632 |
| Ciśnienie [bar] | 0,60 |
| Wymiar gwintu | M14x1,5 |
| Rozmiar klucza | 21 |
| nr EAN | 5902659752628 |

| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| Liczba przewodów | 5 |
| Długość [mm] | 500 |
| nr EAN | 5902659782748 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Wymiar gwintu | -- |
| Rozmiar klucza | -- |
| Kolor | czarny |
| Ilość biegunów | 4 |
| nr EAN | 4040074615218 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | pasywny czujnik |
| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 4040074279830 |

| Dolot - Ø [mm] | 70 |
| Wylot - Ø [mm] | 70 |
| Długość [mm] | 110,5 |
| Rodzaj korpusu | z obudową |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza |
| nr EAN | 4010326936057 |

| TECDOC-Nr silnika | 21014 |
| TECDOC-Nr silnika | 21012 |
| Rok prod. do | 201006 |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| Liczba przewodów | 5 |
| Długość [mm] | 500 |
| nr EAN | 4010326912990 |

| Ciężar netto [g] | 95 |
| nr EAN | 5902048030696 |

| Rodzaj korpusu | z obudową |
| Ciężar netto [g] | 180 |
| nr EAN | 5902048057754 |

| Strona zabudowy | z przodu |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| nr EAN | 5902048923486 |

| TECDOC-Nr silnika | 21012 |
| Strona zabudowy | Kolektor wydechowy |
| --------------- | |
| TECDOC-Nr silnika | 21014 |
| Strona zabudowy | Kolektor wydechowy |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| Napięcie [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 5 |
| Długość przewodu [mm] | 500 |

| TECDOC-Nr silnika | 21012 |
| --------------- | |
| TECDOC-Nr silnika | 21014 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Napięcie [V] | 12 |

| Napięcie [V] | 12 |
| Ciężar [kg] | 0,15 |
| Kolor | czerwony |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| Liczba przewodów | 5 |

| Rok prod. od | 200608 |
| Rok prod. do | 201003 |
| Napięcie [V] | 12 |
| Ciężar [kg] | 0,03 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez cięgna |

| Ilość połączeń | 4 |
| Kolor | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,020 |
| nr EAN | 4044688269362 |

| Rok prod. od | 200610 |
| Rok prod. do | 201005 |
| Kod silnika | G9U.6.32,G9U.6.50 |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| Ilość biegunów | 2 |
| Kształt obudowy wtyczki | ustawiony pod kątem |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Ciężar [kg] | 0,04 |
| nr EAN | 3276423664199 |

| Kod silnika | G9U 650 |
| Kod silnika | G9U 632 |
| Kod silnika | G9U 650 |
| Kod silnika | G9U 632 |
| Kod silnika | G9U 650 |
| Kod silnika | G9U 632 |
| Kod silnika | G9U 650 |
| Kod silnika | G9U 632 |
| Ciężar [kg] | 0,02067 |
| nr EAN | 4046001444371 |

| Ciężar [kg] | 0,03 |
| nr EAN | 4046001824081 |

| Wymiar gwintu | 20 mm |
| nr EAN | 3531650021154 |

| Wymiar gwintu | 20 mm |
| nr EAN | 3531650029204 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Opel MOVANO A Furgon (X70) 2.5 CDTI (FD).
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Opel MOVANO A Furgon (X70) 2.5 CDTI (FD) produkowanego od 2003.10
Jeżeli twój Opel dysponuje silnikiem o mocy 146 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak świeca zapłonowa, filtr oleju, wahacze
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Opel MOVANO A Furgon (X70)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na osprzęt elektryczny silnika do Opel MOVANO A Furgon (X70) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Opel z rocznika od 2003.10, i mocy silnika 146 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025