TECDOC-Nr silnika | 20888 |
TECDOC-Nr silnika | 25143 |
TECDOC-Nr silnika | 25140 |
TECDOC-Nr silnika | 25139 |
Rodzaj oporu | czujnik gorącej warstwy masy powietrza |
Ilość połączeń | 6 |
Ciężar [kg] | 0,184 |
nr EAN | 5050063194555 |
TECDOC-Nr silnika | 25140 |
TECDOC-Nr silnika | 20888 |
Numer silnika od | C030799 |
--------------- | |
TECDOC-Nr silnika | 25139 |
TECDOC-Nr silnika | 28089 |
TECDOC-Nr silnika | 25646 |
TECDOC-Nr silnika | 25143 |
Długość [mm] | 52,17 |
Gwint zewn. [mm] | M14 |
Rozmiar klucza | 22 |
Ilość połączeń | 1 |
Punkty zmienne [bar] | 0,60 |
Ciężar [kg] | 0,038 |
dla numeru OE | 82 00 671 272 |
nr EAN | 5057746169442 |
TECDOC-Nr silnika | 20888 |
TECDOC-Nr silnika | 25139 |
TECDOC-Nr silnika | 25140 |
TECDOC-Nr silnika | 25143 |
Rok prod. do | 201408 |
Zakres temperatury od [°C] | -40 |
Zakres temperatury do [°C] | 130 |
nr EAN | 4047024417014 |
TECDOC-Nr silnika | 20888 |
TECDOC-Nr silnika | 25139 |
TECDOC-Nr silnika | 25140 |
TECDOC-Nr silnika | 25143 |
Rok prod. do | 201408 |
nr EAN | 4047026507096 |
Rok prod. do | 201407 |
Ilość podłączonych styków | 2 |
Kolor | czarny |
nr EAN | 5012759533345 |
Rok prod. do | 201407 |
Ilość podłączonych styków | 2 |
nr EAN | 5012759513767 |
Rok prod. do | 201407 |
Ilość połączeń | 2 |
Opór od [Ohm] | 821 |
nr EAN | 5012759514047 |
Rok prod. do | 201407 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z rurą wlotową |
Ilość podłączonych styków | 6 |
nr EAN | 5012759981306 |
Techniczny numer informacyjny | circuit N.C. |
Gwintowana złączka | M14 x 1,5 |
Ciśnienie załączania [bar] | 0,35 |
Ilość połączeń | 1 |
nr EAN | 8053379029082 |
Głębokość zabudowy [mm] | 28 |
Ciężar [kg] | 0,024 |
Kolor | czarny |
Ilość połączeń | 3 |
nr EAN | 8053379053117 |
Techniczny numer informacyjny | circuit N.C. |
Gwintowana złączka | M14 x 1,5 |
Ciśnienie załączania [bar] | 0,6 |
nr EAN | 8053379031726 |
Ilość połączeń | 6 |
nr EAN | 8053379069415 |
Głębokość zabudowy [mm] | 28 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
Ciężar [kg] | 0,024 |
Kolor | czarny |
Ilość połączeń | 3 |
nr EAN | 8053379053124 |
Ilość połączeń | 6 |
nr EAN | 8053379550814 |
TECDOC-Nr silnika | 20888 |
Numer podwozia od | 3V618583 |
TECDOC-Nr silnika | 25139 |
Numer podwozia od | 3V618583 |
TECDOC-Nr silnika | 25140 |
Numer podwozia od | 3V618583 |
TECDOC-Nr silnika | 25143 |
Numer podwozia od | 3V618583 |
TECDOC-Nr silnika | 25646 |
Numer podwozia od | 3V618583 |
TECDOC-Nr silnika | 28089 |
Numer podwozia od | 3V618583 |
Tryb pracy | mechaniczne |
nr EAN | 8012510017593 |
TECDOC-Nr silnika | 20888 |
Numer podwozia do | 3V618582 |
TECDOC-Nr silnika | 25139 |
Numer podwozia do | 3V618582 |
TECDOC-Nr silnika | 25140 |
Numer podwozia do | 3V618582 |
TECDOC-Nr silnika | 25143 |
Numer podwozia do | 3V618582 |
TECDOC-Nr silnika | 25646 |
Numer podwozia do | 3V618582 |
TECDOC-Nr silnika | 28089 |
Numer podwozia do | 3V618582 |
Tryb pracy | mechaniczne |
Dopasowanie | z automatycznym nastawianiem |
nr EAN | 8012510084960 |
TECDOC-Nr silnika | 20888 |
TECDOC-Nr silnika | 25139 |
TECDOC-Nr silnika | 25140 |
TECDOC-Nr silnika | 25143 |
TECDOC-Nr silnika | 25646 |
TECDOC-Nr silnika | 28089 |
Ciśnienie [bar] | 0,60 |
Wymiar gwintu | M14x1,5 |
Rozmiar klucza | 21 |
nr EAN | 8012510016893 |
TECDOC-Nr silnika | 20888 |
TECDOC-Nr silnika | 25139 |
TECDOC-Nr silnika | 25140 |
TECDOC-Nr silnika | 25143 |
TECDOC-Nr silnika | 25646 |
TECDOC-Nr silnika | 28089 |
TECDOC-Nr silnika | 20888 |
TECDOC-Nr silnika | 25139 |
TECDOC-Nr silnika | 25140 |
TECDOC-Nr silnika | 25143 |
TECDOC-Nr silnika | 25646 |
TECDOC-Nr silnika | 28089 |
TECDOC-Nr silnika | 20888 |
TECDOC-Nr silnika | 25139 |
TECDOC-Nr silnika | 25140 |
TECDOC-Nr silnika | 25143 |
TECDOC-Nr silnika | 25646 |
TECDOC-Nr silnika | 28089 |
TECDOC-Nr silnika | 20888 |
TECDOC-Nr silnika | 25139 |
TECDOC-Nr silnika | 25140 |
TECDOC-Nr silnika | 25143 |
TECDOC-Nr silnika | 25646 |
TECDOC-Nr silnika | 28089 |
nr EAN | 8012510021804 |
TECDOC-Nr silnika | 20888 |
TECDOC-Nr silnika | 25139 |
TECDOC-Nr silnika | 25140 |
TECDOC-Nr silnika | 25143 |
TECDOC-Nr silnika | 25646 |
TECDOC-Nr silnika | 28089 |
TECDOC-Nr silnika | 20888 |
TECDOC-Nr silnika | 25139 |
TECDOC-Nr silnika | 25140 |
TECDOC-Nr silnika | 25143 |
TECDOC-Nr silnika | 28089 |
TECDOC-Nr silnika | 20888 |
TECDOC-Nr silnika | 25139 |
TECDOC-Nr silnika | 25140 |
TECDOC-Nr silnika | 25143 |
TECDOC-Nr silnika | 25646 |
TECDOC-Nr silnika | 28089 |
Ciśnienie od [kPa] | 11 |
ciśnienie do [kPa] | 306 |
Napięcie wyjściowe od [V] | 0,25 |
Napięcie wyjściowe do [V] | 4,75 |
nr EAN | 8012510026786 |
TECDOC-Nr silnika | 20888 |
TECDOC-Nr silnika | 25139 |
TECDOC-Nr silnika | 25140 |
TECDOC-Nr silnika | 25143 |
TECDOC-Nr silnika | 25646 |
TECDOC-Nr silnika | 28089 |
Długość czujnika pomiarowego [mm] | 28,6 |
nr EAN | 8012510026694 |
TECDOC-Nr silnika | 25646 |
Długość czujnika pomiarowego [mm] | 43,2 |
nr EAN | 8012510024591 |
TECDOC-Nr silnika | 25646 |
TECDOC-Nr silnika | 28089 |
TECDOC-Nr silnika | 25646 |
TECDOC-Nr silnika | 28089 |
Ciśnienie od [kPa] | 31,1 |
ciśnienie do [kPa] | 372 |
Napięcie wyjściowe od [V] | 0,25 |
Napięcie wyjściowe do [V] | 4,75 |
nr EAN | 8012510032596 |
TECDOC-Nr silnika | 20888 |
Kod silnika | M9R780/M9R784/M9R786 |
Kod silnika | M9R788 |
TECDOC-Nr silnika | 25139 |
Kod silnika | M9R780/M9R784/M9R786 |
Kod silnika | M9R788 |
TECDOC-Nr silnika | 25140 |
Kod silnika | M9R780/M9R784/M9R786 |
Kod silnika | M9R788 |
TECDOC-Nr silnika | 25143 |
Kod silnika | M9R780/M9R784/M9R786 |
Kod silnika | M9R788 |
TECDOC-Nr silnika | 20888 |
Kod silnika | M9R780/M9R784/M9R786 |
Kod silnika | M9R788 |
TECDOC-Nr silnika | 25139 |
Kod silnika | M9R780/M9R784/M9R786 |
Kod silnika | M9R788 |
TECDOC-Nr silnika | 25140 |
Kod silnika | M9R780/M9R784/M9R786 |
Kod silnika | M9R788 |
TECDOC-Nr silnika | 25143 |
Kod silnika | M9R780/M9R784/M9R786 |
Kod silnika | M9R788 |
Długość [mm] | 110 |
Dolot - Ø [mm] | 70 |
Wylot - Ø [mm] | 70 |
nr EAN | 8012510050149 |
TECDOC-Nr silnika | 25646 |
TECDOC-Nr silnika | 28089 |
Kod silnika | M9R692 |
TECDOC-Nr silnika | 25646 |
TECDOC-Nr silnika | 28089 |
Kod silnika | M9R692 |
Długość [mm] | 110 |
Dolot - Ø [mm] | 70 |
Wylot - Ø [mm] | 70 |
nr EAN | 8012510050170 |
Wymiar gwintu | M 14x1,5 |
Kolor obudowy | biały |
nr EAN | 8435050631010 |
Kolor obudowy | czarny |
Ilość biegunów | 2 |
Średnica zabudowy [mm] | 20 |
nr EAN | 8435050631164 |
Ilość biegunów | 2 |
Kolor obudowy | biały |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
Opór [Ohm] | 850 |
nr EAN | 8435050632222 |
Ilość biegunów | 3 |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
Kolor obudowy | czarny |
nr EAN | 8435050634707 |
TECDOC-Nr silnika | 20888 |
TECDOC-Nr silnika | 25143 |
TECDOC-Nr silnika | 25140 |
TECDOC-Nr silnika | 25139 |
Rodzaj oporu | czujnik gorącej warstwy masy powietrza |
Ilość połączeń | 6 |
Ciężar [kg] | 0,180 |
dla numeru OE | 82 00 280 060 |
nr EAN | 4027816457879 |
TECDOC-Nr silnika | 28089 |
TECDOC-Nr silnika | 25646 |
Rodzaj oporu | czujnik gorącej warstwy masy powietrza |
Długość [mm] | 110 |
średnica zewnętrzna [mm] | 70,10 |
Ilość połączeń | 4 |
Ciężar [kg] | 0,182 |
dla numeru OE | 82 00 651 315 |
nr EAN | 4054224025499 |
TECDOC-Nr silnika | 25140 |
TECDOC-Nr silnika | 20888 |
Numer silnika od | C030799 |
--------------- | |
TECDOC-Nr silnika | 25139 |
TECDOC-Nr silnika | 28089 |
TECDOC-Nr silnika | 25646 |
TECDOC-Nr silnika | 25143 |
Długość [mm] | 52,17 |
Gwint zewn. [mm] | M14 |
Rozmiar klucza | 22 |
Ilość połączeń | 1 |
Punkty zmienne [bar] | 0,60 |
Ciężar [kg] | 0,038 |
dla numeru OE | 82 00 671 272 |
nr EAN | 4054224087114 |
Numer podwozia od | 3V618583 |
Tryb pracy | elektryczny |
Sposób montażu | Bagnet |
Napięcie znamionowe [V] | 12 |
Ilość połączeń | 2 |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | zielony |
Funkcja przełączania | Zestyk zwierny |
nr EAN | 4082300294507 |
Sposób montażu | przykręcany |
Napięcie znamionowe [V] | 12 |
Ilość połączeń | 1 |
Wymiar gwintu | M14x1,5 |
Ciśnienie załączania [bar] | 0,60 |
Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny |
Rozmiar klucza | 21 |
nr EAN | 4082300293548 |
Kod silnika | M9R788/M9R780 |
Kod silnika | M9R784/M9R786 |
Sposób montażu | Nasadka rurowa |
Ilość połączeń | 6 |
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] | 70 |
nr EAN | 4082300322316 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
Ilość połączeń | 3 |
Głębokość zabudowy [mm] | 28,6 |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
nr EAN | 4082300408188 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
Opór [Ohm] | 850 |
Ilość biegunów | 2 |
Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
nr EAN | 4082300479515 |
Ilość połączeń | 2 |
nr EAN | 4082300619843 |
Kod silnika | M9R692 |
Sposób montażu | Nasadka rurowa |
Ilość połączeń | 4 |
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] | 69 |
nr EAN | 4082300754391 |
nr EAN | 5901619512371 |
Długość [mm] | 508 |
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdu z kierownicą z lewej strony |
Strona zabudowy | z przodu |
Ciężar [kg] | 0,140 |
nr EAN | 5902659709882 |
Kod silnika | M9R780 |
Kod silnika | M9R786 |
Kod silnika | M9R784 |
Kod silnika | M9R788 |
Kod silnika | M9R630 |
Kod silnika | M9R692 |
Kod silnika | M9R780 |
Kod silnika | M9R786 |
Kod silnika | M9R784 |
Kod silnika | M9R788 |
Kod silnika | M9R630 |
Kod silnika | M9R692 |
Kod silnika | M9R780 |
Kod silnika | M9R786 |
Kod silnika | M9R784 |
Kod silnika | M9R788 |
Kod silnika | M9R630 |
Kod silnika | M9R692 |
Kod silnika | M9R780 |
Kod silnika | M9R786 |
Kod silnika | M9R784 |
Kod silnika | M9R788 |
Kod silnika | M9R630 |
Kod silnika | M9R692 |
Kształt obudowy wtyczki | owalny |
Kolor wtyczki | czarny |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
Sposób montażu | spięty |
Średnica obudowy [mm] | 20 |
nr EAN | 5902659783592 |
Kod silnika | M9R780 |
Kod silnika | M9R786 |
Kod silnika | M9R784 |
Kod silnika | M9R788 |
Kod silnika | M9R630 |
Kod silnika | M9R692 |
Długość czujnika pomiarowego [mm] | 28,6 |
nr EAN | 5902659787002 |
TECDOC-Nr silnika | M9R 630 |
Rodzaj korpusu | z obudową |
TECDOC-Nr silnika | M9R 630 |
Rodzaj korpusu | z obudową |
dla numeru OE | 7.07759.48.0 |
Długość [mm] | 110 |
Kod silnika | M9R 786 |
Kod silnika | M9R 788 |
Kod silnika | M9R 780 |
Kod silnika | M9R 784 |
Dolot - Ø [mm] | 70 |
Wylot - Ø [mm] | 70 |
Długość [mm] | 110,5 |
Rodzaj korpusu | z obudową |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza |
nr EAN | 4010326936057 |
Kod silnika | M9R 630 |
Kod silnika | M9R692 |
Dolot - Ø [mm] | 70 |
Wylot - Ø [mm] | 70 |
Długość [mm] | 110,5 |
Rodzaj korpusu | z obudową |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza |
nr EAN | 4010326948081 |
TECDOC-Nr silnika | 20888 |
TECDOC-Nr silnika | 25139 |
TECDOC-Nr silnika | 25140 |
TECDOC-Nr silnika | 25143 |
TECDOC-Nr silnika | 25646 |
TECDOC-Nr silnika | 28089 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
Ilość biegunów | 2 |
Kształt obudowy wtyczki | ustawiony pod kątem |
nr EAN | 4010326812283 |
Kod silnika | M9R788/M9R780 |
Kod silnika | M9R784/M9R786 |
Rodzaj korpusu | z obudową |
Ciężar netto [g] | 180 |
nr EAN | 5902048057754 |
Strona zabudowy | z przodu |
Układ wydechowy | przed katalizatorem |
Kod silnika | M9R692 |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
nr EAN | 5902048923486 |
TECDOC-Nr silnika | 20888 |
--------------- | |
TECDOC-Nr silnika | 25139 |
--------------- | |
TECDOC-Nr silnika | 25140 |
--------------- | |
TECDOC-Nr silnika | 25143 |
Tryb pracy | elektryczny |
Napięcie [V] | 12 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Opel VIVARO A Autobus (X83) 2.0 CDTI (F7, J7, A07).
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Opel VIVARO A Autobus (X83) 2.0 CDTI (F7, J7, A07) produkowanego od 2006.08
Jeżeli twój Opel dysponuje silnikiem o mocy 114 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak świeca zapłonowa, filtr oleju, wahacze
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Opel VIVARO A Autobus (X83)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na osprzęt elektryczny silnika do Opel VIVARO A Autobus (X83) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Opel z rocznika od 2006.08, i mocy silnika 114 KM
.
Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025