
| Sposób montażu | Nasadka rurowa |
| Ilość połączeń | 6 |
| Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] | 70 |
| nr EAN | 4082300131017 |

| Rodzaj oporu | czujnik cieplny masy powietrza |
| Ilość połączeń | 6 |
| Ciężar [kg] | 0,240 |
| nr EAN | 5050063015270 |

| Długość [mm] | 52,17 |
| Gwint zewn. [mm] | M14 |
| Rozmiar klucza | 22 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Punkty zmienne [bar] | 0,60 |
| Ciężar [kg] | 0,038 |
| dla numeru OE | 82 00 671 272 |
| nr EAN | 5057746169442 |

| Rok prod. do | 201003 |
| TECDOC-Nr silnika | 18497 |
| Ilość podłączonych styków | 3 |
| nr EAN | 5012759376867 |

| Rok prod. do | 201003 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z rurą wlotową |
| Ilość podłączonych styków | 6 |
| nr EAN | 5012759505366 |

| Techniczny numer informacyjny | circuit N.C. |
| Gwintowana złączka | M14 x 1,5 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,35 |
| Ilość połączeń | 1 |
| nr EAN | 8053379029082 |

| Techniczny numer informacyjny | circuit N.C. |
| Gwintowana złączka | M14 x 1,5 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,5 |
| Ilość połączeń | 1 |
| nr EAN | 8053379031092 |

| Techniczny numer informacyjny | circuit N.C. |
| Gwintowana złączka | M14 x 1,5 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,6 |
| nr EAN | 8053379031726 |

| Napięcie [V] | 12 |
| Ciężar [kg] | 0,188 |
| Materiał | PBT (polibutylentereftalat) |
| Ilość połączeń | 6 |
| Dolot - Ø [mm] | 70 |
| Wylot - Ø [mm] | 70 |
| nr EAN | 8053379067480 |

| TECDOC-Nr silnika | 18497 |
| Numer podwozia od | 3V618583 |
| Tryb pracy | mechaniczne |
| nr EAN | 8012510017593 |

| TECDOC-Nr silnika | 18497 |
| Numer podwozia do | 3V618582 |
| Tryb pracy | mechaniczne |
| Dopasowanie | z automatycznym nastawianiem |
| nr EAN | 8012510084960 |

| TECDOC-Nr silnika | 18497 |
| Opcja wyposażenia | 8200026650 |
| Ciśnienie [bar] | 0,50 |
| Wymiar gwintu | M14x1,5 |
| Rozmiar klucza | 21 |
| nr EAN | 8012510094044 |

| TECDOC-Nr silnika | 18497 |
| TECDOC-Nr silnika | 18497 |
| Ciśnienie od [kPa] | 20 |
| ciśnienie do [kPa] | 256 |
| Napięcie wyjściowe od [V] | 0,386 |
| Napięcie wyjściowe do [V] | 4,75 |
| nr EAN | 8012510095157 |

| TECDOC-Nr silnika | 18497 |
| Ilość biegunów | 4 |
| TECDOC-Nr silnika | 18497 |
| Ilość biegunów | 4 |
| TECDOC-Nr silnika | 18497 |
| Ilość biegunów | 4 |
| TECDOC-Nr silnika | 18497 |
| Ilość biegunów | 4 |
| nr EAN | 8012510091104 |

| TECDOC-Nr silnika | 18497 |
| Opcja wyposażenia | 8200671272 |
| Ciśnienie [bar] | 0,60 |
| Wymiar gwintu | M14x1,5 |
| Rozmiar klucza | 21 |
| nr EAN | 8012510016893 |

| TECDOC-Nr silnika | 18497 |
| Ilość biegunów | 2 |
| TECDOC-Nr silnika | 18497 |
| Ilość biegunów | 2 |
| TECDOC-Nr silnika | 18497 |
| Ilość biegunów | 2 |
| TECDOC-Nr silnika | 18497 |
| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 8012510021804 |

| Ilość biegunów | 4 |
| Kolor obudowy | czarny |
| Średnica [mm] | 20 |
| nr EAN | 8435050620878 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| Kolor obudowy | czarny |
| nr EAN | 8435050622674 |

| Wymiar gwintu | M 14x1,5 |
| Kolor obudowy | ciemnoszary |
| nr EAN | 8435050623848 |

| Wymiar gwintu | M 14x1,5 |
| Kolor obudowy | biały |
| nr EAN | 8435050631010 |

| Kolor obudowy | czarny |
| Ilość biegunów | 2 |
| Średnica zabudowy [mm] | 20 |
| nr EAN | 8435050631164 |

| Ilość połączeń | 4 |
| Kolor | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,020 |
| dla numeru OE | 22 63 094 18R |
| nr EAN | 4027816269366 |

| Długość [mm] | 52,17 |
| Gwint zewn. [mm] | M14 |
| Rozmiar klucza | 22 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Punkty zmienne [bar] | 0,60 |
| Ciężar [kg] | 0,038 |
| dla numeru OE | 82 00 671 272 |
| nr EAN | 4054224087114 |

| Sposób montażu | Nasadka rurowa |
| Ilość połączeń | 6 |
| Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] | 70 |
| nr EAN | 4082300131017 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny |
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| nr EAN | 4082300243642 |

| Numer podwozia od | 3V618583 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Sposób montażu | Bagnet |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | zielony |
| Funkcja przełączania | Zestyk zwierny |
| nr EAN | 4082300294507 |

| Opcja wyposażenia | 8200671272 |
| Sposób montażu | przykręcany |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Wymiar gwintu | M14x1,5 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,60 |
| Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny |
| Rozmiar klucza | 21 |
| nr EAN | 4082300293548 |

| Opcja wyposażenia | 8200026650 |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Kolor | szary |
| Wymiar gwintu | M14x1,5 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,5 |
| Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny |
| Rozmiar klucza | 21 |
| nr EAN | 4082300207521 |

| Numer seryjny | K8805075 |
| nr EAN | 5901159270373 |

| Tryb pracy | elektryczny |
| nr EAN | 8001063508559 |

| Ilość połączeń | 4 |
| Kolor | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,020 |
| nr EAN | 5907558581003 |

| nr EAN | 5907558558937 |

| Numer podwozia do | AV606709 |
| Długość [mm] | 508 |
| Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdu z kierownicą z lewej strony |
| Strona zabudowy | z przodu |
| Ciężar [kg] | 0,140 |
| nr EAN | 5902659709882 |

| Kod silnika | G9U730 |
| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 28 |
| nr EAN | 5902659724724 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Ilość biegunów | 2 |
| Ilość biegunów | 2 |
| Kod silnika | G9U730 |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| Kolor wtyczki | czarny |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Sposób montażu | spięty |
| Średnica obudowy [mm] | 20 |
| nr EAN | 5902659783592 |

| Kod silnika | G9U730 |
| Ciśnienie [bar] | 0,60 |
| Wymiar gwintu | M14x1,5 |
| Rozmiar klucza | 21 |
| nr EAN | 5902659752628 |

| Jakość | EQUIVALENT |
| dla numeru artykułu | 86028E |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Wymiar gwintu | -- |
| Rozmiar klucza | -- |
| Kolor | czarny |
| Ilość biegunów | 4 |
| nr EAN | 4040074615218 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | pasywny czujnik |
| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 4040074279830 |

| Kod silnika | G9U 730 |
| Dolot - Ø [mm] | 69,8 |
| Wylot - Ø [mm] | 69,8 |
| Długość [mm] | 109 |
| Rodzaj korpusu | z obudową |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza |
| nr EAN | 4010326901444 |

| Ciężar netto [g] | 95 |
| nr EAN | 5902048030696 |

| Rodzaj korpusu | z obudową |
| Ciężar netto [g] | 160 |
| nr EAN | 5902048057631 |

| TECDOC-Nr silnika | 18497 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Napięcie [V] | 12 |
| nr EAN | 4028977939389 |


| Napięcie [V] | 12 |
| Ciężar [kg] | 0,28 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Rodzaj korpusu | z obudową |

| Rok prod. do | 200608 |
| Napięcie [V] | 12 |
| Ciężar [kg] | 0,03 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez cięgna |

| Rok prod. do | 200607 |

| Ilość połączeń | 4 |
| Kolor | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,020 |
| nr EAN | 4044688269362 |

| Rok prod. do | 200607 |
| Kod silnika | G9U.7.30 |
| Ograniczenia producenta | SIEMENS |
| Ilość biegunów | 6 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza |
| Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
| Napięcie [V] | 12 |
| Długość [mm] | 182 |
| Szerokość [mm] | 165 |
| Wysokość [mm] | 125 |
| Ciężar [kg] | 0,28 |
| nr EAN | 3276422537029 |

| Rok prod. do | 200607 |
| Kod silnika | G9U.7.30 |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| Ilość biegunów | 2 |
| Kształt obudowy wtyczki | ustawiony pod kątem |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Ciężar [kg] | 0,04 |
| nr EAN | 3276423664199 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Opel VIVARO A Autobus (X83) 2.5 DTI (F7, J7, A07).
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Opel VIVARO A Autobus (X83) 2.5 DTI (F7, J7, A07) produkowanego od 2003.05
Jeżeli twój Opel dysponuje silnikiem o mocy 135 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak świeca zapłonowa, filtr oleju, wahacze
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Opel VIVARO A Autobus (X83)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na osprzęt elektryczny silnika do Opel VIVARO A Autobus (X83) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Opel z rocznika od 2003.05, i mocy silnika 135 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025