
| Rodzaj oporu | czujnik gorącej warstwy masy powietrza | 
| Ilość połączeń | 6 | 
| Ciężar [kg] | 0,184 | 
| nr EAN | 5050063194555 | 

| Długość [mm] | 52,17 | 
| Gwint zewn. [mm] | M14 | 
| Rozmiar klucza | 22 | 
| Ilość połączeń | 1 | 
| Punkty zmienne [bar] | 0,60 | 
| Ciężar [kg] | 0,038 | 
| dla numeru OE | 82 00 671 272 | 
| nr EAN | 5057746169442 | 

| Rok prod. do | 201412 | 
| nr EAN | 4047024267299 | 

| Rok prod. do | 201412 | 
| Zakres temperatury od [°C] | -40 | 
| Zakres temperatury do [°C] | 130 | 
| nr EAN | 4047024417014 | 

| TECDOC-Nr silnika | 19713 | 
| Ilość podłączonych styków | 3 | 
| nr EAN | 5012759376867 | 

| kod | 2 Pin | 
| Ilość podłączonych styków | 2 | 
| Kolor | czarny | 
| nr EAN | 5012759533345 | 

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z rurą wlotową | 
| Ilość podłączonych styków | 6 | 
| nr EAN | 5012759981306 | 

| Ilość połączeń | 2 | 
| Opór od [Ohm] | 245 | 
| nr EAN | 5012759998816 | 

| Kolor | niebieski | 
| Wymiar gwintu | M14X1.5 | 
| nr EAN | 5012759989791 | 

| Techniczny numer informacyjny | circuit N.C. | 
| Gwintowana złączka | M14 x 1,5 | 
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,6 | 
| nr EAN | 8053379031726 | 

| TECDOC-Nr silnika | 19713 | 
| Ilość biegunów | 2 | 
| Tryb pracy | mechaniczne | 
| nr EAN | 8012510017593 | 

| TECDOC-Nr silnika | 19713 | 
| Ilość biegunów | 2 | 
| Tryb pracy | mechaniczne | 
| Dopasowanie | z automatycznym nastawianiem | 
| nr EAN | 8012510084960 | 

| TECDOC-Nr silnika | 19713 | 
| TECDOC-Nr silnika | 19713 | 
| TECDOC-Nr silnika | 19713 | 
| TECDOC-Nr silnika | 19713 | 
| nr EAN | 8012510091104 | 

| TECDOC-Nr silnika | 19713 | 
| Ciśnienie [bar] | 0,60 | 
| Wymiar gwintu | M14x1,5 | 
| Rozmiar klucza | 21 | 
| nr EAN | 8012510016893 | 

| TECDOC-Nr silnika | 19713 | 
| TECDOC-Nr silnika | 19713 | 
| Długość [mm] | 110 | 
| Dolot - Ø [mm] | 70 | 
| Wylot - Ø [mm] | 70 | 
| nr EAN | 8012510050149 | 

| Ilość biegunów | 4 | 
| Kolor obudowy | czarny | 
| Średnica [mm] | 20 | 
| nr EAN | 8435050620878 | 

| Wymiar gwintu | M 14x1,5 | 
| Kolor obudowy | ciemnoszary | 
| nr EAN | 8435050623848 | 

| Wymiar gwintu | M 14x1,5 | 
| Kolor obudowy | biały | 
| nr EAN | 8435050631010 | 

| Kolor obudowy | czarny | 
| Ilość biegunów | 2 | 
| Średnica zabudowy [mm] | 20 | 
| nr EAN | 8435050631164 | 

| Sonda lambda | Sonda regulacyjna | 
| Układ wydechowy | przed katalizatorem | 
| Rok prod. do | 201412 | 
| Długość [mm] | 500 | 
| Ilość biegunów | 6 | 
| nr EAN | 8435050640005 | 

| Rodzaj oporu | czujnik gorącej warstwy masy powietrza | 
| Ilość połączeń | 6 | 
| Ciężar [kg] | 0,180 | 
| dla numeru OE | 82 00 280 060 | 
| nr EAN | 4027816457879 | 

| Długość [mm] | 52,17 | 
| Gwint zewn. [mm] | M14 | 
| Rozmiar klucza | 22 | 
| Ilość połączeń | 1 | 
| Punkty zmienne [bar] | 0,60 | 
| Ciężar [kg] | 0,038 | 
| dla numeru OE | 82 00 671 272 | 
| nr EAN | 4054224087114 | 

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | 
| Napięcie znamionowe [V] | 12 | 
| Ilość połączeń | 3 | 
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny | 
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a | 
| nr EAN | 4082300243642 | 

| Sposób montażu | przykręcany | 
| Napięcie znamionowe [V] | 12 | 
| Ilość połączeń | 1 | 
| Wymiar gwintu | M14x1,5 | 
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,60 | 
| Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny | 
| Rozmiar klucza | 21 | 
| nr EAN | 4082300293548 | 

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z materiałami dodatkowymi | 
| Ilość połączeń | 4 | 
| nr EAN | 4082300306255 | 

| Sposób montażu | Nasadka rurowa | 
| Ilość połączeń | 6 | 
| Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] | 70 | 
| nr EAN | 4082300322316 | 

| Numer seryjny | K8805075 | 
| nr EAN | 5901159270373 | 

| nr EAN | 8001063951041 | 

| nr EAN | 5901619512371 | 

| Rok prod. do | 200910 | 
| Długość [mm] | 508 | 
| Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdu z kierownicą z lewej strony | 
| Strona zabudowy | z przodu | 
| Ciężar [kg] | 0,140 | 
| nr EAN | 5902659709882 | 

| Kod silnika | G9U630 | 
| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 28 | 
| nr EAN | 5902659724724 | 

| Kształt obudowy wtyczki | owalny | 
| Kolor wtyczki | czarny | 
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC | 
| Sposób montażu | spięty | 
| Średnica obudowy [mm] | 20 | 
| nr EAN | 5902659783592 | 

| Kod silnika | G9U630 | 
| Ciśnienie [bar] | 0,60 | 
| Wymiar gwintu | M14x1,5 | 
| Rozmiar klucza | 21 | 
| nr EAN | 5902659752628 | 

| Układ wydechowy | przed katalizatorem | 
| Sonda lambda | ogrzewana | 
| Liczba przewodów | 5 | 
| Długość [mm] | 500 | 
| nr EAN | 5902659782748 | 

| Układ wydechowy | przed katalizatorem | 
| Sonda lambda | Sonda lambda szerokopasmowa | 
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna | 
| Ilość biegunów | 5 | 
| Kształt obudowy wtyczki | Wersja D | 
| Długość przewodu [mm] | 440 | 
| Jakość | EQUIVALENT | 
| dla numeru artykułu | 81603E | 

| Napięcie robocze [V] | 12 | 
| Rodzaj czujnika | pasywny czujnik | 
| Ilość biegunów | 2 | 
| nr EAN | 4040074279830 | 

| Dolot - Ø [mm] | 70 | 
| Wylot - Ø [mm] | 70 | 
| Długość [mm] | 110,5 | 
| Rodzaj korpusu | z obudową | 
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza | 
| nr EAN | 4010326936057 | 

| TECDOC-Nr silnika | 19713 | 
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna | 
| Układ wydechowy | przed katalizatorem | 
| Liczba przewodów | 5 | 
| Długość [mm] | 500 | 
| nr EAN | 4010326912990 | 

| Rodzaj korpusu | z obudową | 
| Ciężar netto [g] | 180 | 
| nr EAN | 5902048057754 | 

| Strona zabudowy | z przodu | 
| Układ wydechowy | przed katalizatorem | 
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna | 
| nr EAN | 5902048923486 | 

| TECDOC-Nr silnika | 19713 | 
| Strona zabudowy | przed katalizatorem | 
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna | 
| Sonda lambda | ogrzewana | 
| Napięcie [V] | 12 | 
| Ilość połączeń | 5 | 
| Długość przewodu [mm] | 500 | 

| TECDOC-Nr silnika | 19713 | 
| Tryb pracy | elektryczny | 
| Napięcie [V] | 12 | 

| Kolor | czarny | 
| Liczba zestyków | 6 | 

| Napięcie [V] | 12 | 
| Ciężar [kg] | 0,26 | 
| Tryb pracy | elektryczny | 
| Rodzaj korpusu | z obudową | 

| Kod silnika | G9U 630 | 
| Kolor | czarny | 
| Ilość biegunów | 6 | 
| nr EAN | 4103590946034 | 

| Wysokość [mm] | 28 | 
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | dla wałka rozrządu | 
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a | 
| Ilość biegunów | 3 | 
| Ilość połączeń | 3 | 
| Napięcie znamionowe [V] | 12 | 
| Głębokość zabudowy [mm] | 28 | 
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | 
| Kolor obudowy | czarny | 
| Opór [kOhm] | 10 | 
| Ciężar [kg] | 0,025 | 
| nr EAN | 4046001364440 | 

| Ciężar [kg] | 0,03 | 
| nr EAN | 4046001824081 | 

| Wymiar gwintu | 20 mm | 
| nr EAN | 3531650021154 | 
Przeglądasz części samochodowe z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Renault TRAFIC II Autobus (JL) 2.5 dCi 115 (JL0R, JL0V).
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Renault TRAFIC II Autobus (JL) 2.5 dCi 115 (JL0R, JL0V) produkowanego od 2008.02
Jeżeli twój Renault dysponuje silnikiem o mocy 114 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak przegub napędowy, silnik wycieraczek, łacznik stabilizatora
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Renault TRAFIC II Autobus (JL)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na osprzęt elektryczny silnika do Renault TRAFIC II Autobus (JL) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Renault z rocznika od 2008.02, i mocy silnika 114 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych 
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów 
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie 
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać? 
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta? 
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych. 
15-04-2025