
| Techniczny numer informacyjny | circuit N.C. |
| Gwintowana złączka | M10 x 1 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,25 |
| nr EAN | 8053379029105 |

| Punkt włączania [°C] | 140 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 20 |
| Ciężar [kg] | 0,023 |
| Ilość połączeń | 4 |
| Kolor | czarny |
| Oznaczenie koloru | żółty |
| nr EAN | 4251475103062 |

| Kolor | brązowy |
| Zakres kontroli [bar] | 0.55/0.85BAR |
| nr EAN | 4251475103093 |

| Kolor | niebieski |
| Zakres kontroli [bar] | 0.15/0.35BAR |
| nr EAN | 4251475103116 |

| TECDOC-Nr silnika | 13272 |
| TECDOC-Nr silnika | 13278 |
| Rok prod. od | 199905 |
| Rok prod. do | 200208 |
| nr EAN | 3165143096253 |

| TECDOC-Nr silnika | 13272 |
| TECDOC-Nr silnika | 13278 |
| Rok prod. od | 199911 |
| Rok prod. do | 200208 |
| Numer podwozia od | 6K..Y..021 001 |
| nr EAN | 4047026507041 |

| TECDOC-Nr silnika | 5528 |
| Rok prod. od | 199706 |
| Rok prod. do | 199906 |
| nr EAN | 4047026507034 |

| Rok prod. od | 199706 |
| Rok prod. do | 200208 |
| TECDOC-Nr silnika | 5527 |
| TECDOC-Nr silnika | 5528 |
| Kod silnika | ALE |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z rurą wlotową |
| Ilość podłączonych styków | 5 |
| nr EAN | 5012759379790 |

| Rok prod. od | 199706 |
| Rok prod. do | 199808 |
| Numer podwozia do | 6K-X-068 400 |
| TECDOC-Nr silnika | 5527 |
| TECDOC-Nr silnika | 5528 |
| Kod silnika | ALE |
| Ciśnienie [bar] | 0,75 |
| Kolor | szary |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24mm |
| Ciśnienie [bar] do | 1,05 |
| Ciśnienie [bar] od | 0,75 |
| nr EAN | 5012759497098 |

| Rok prod. od | 199808 |
| Rok prod. do | 200208 |
| Numer podwozia od | 6K-X-068 401 |
| TECDOC-Nr silnika | 5528 |
| Kod silnika | ALE |
| Ciśnienie [bar] | 0,75 |
| Kolor | szary |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24mm |
| Ciśnienie [bar] od | 0,75 |
| Ciśnienie [bar] do | 1,05 |
| nr EAN | 5012759498194 |

| Rok prod. od | 199706 |
| Rok prod. do | 200208 |
| TECDOC-Nr silnika | 5527 |
| TECDOC-Nr silnika | 5528 |
| Kod silnika | ALE |
| Ciśnienie [bar] | 0,15 |
| Kolor | niebieski |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24mm |
| Ciśnienie [bar] do | 0,3 |
| Ciśnienie [bar] od | 0,15 |
| nr EAN | 5012759498200 |

| Techniczny numer informacyjny | circuit N.C. |
| Gwintowana złączka | M10 x 1 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,25 |
| nr EAN | 8053379029105 |

| Techniczny numer informacyjny | circuit N.C. |
| Gwintowana złączka | M10 x 1 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,25 |
| Ilość połączeń | 1 |
| nr EAN | 8053379028894 |

| Techniczny numer informacyjny | circuit N.C. |
| Gwintowana złączka | M10 x 1 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,9 |
| nr EAN | 8053379028924 |

| Techniczny numer informacyjny | circuit N.O. |
| Gwintowana złączka | M10 x 1 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,7 |
| Ilość połączeń | 1 |
| nr EAN | 8053379028962 |

| Techniczny numer informacyjny | circuit N.O. |
| Gwintowana złączka | M10 x 1 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,9 |
| nr EAN | 8053379029099 |

| TECDOC-Nr silnika | 5527 |
| Kod silnika | 1Z |
| Długość przewodu [mm] | 500 |
| Ciężar [kg] | 0,076 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 46 |
| nr EAN | 8053379054060 |

| TECDOC-Nr silnika | 5528 |
| Długość przewodu [mm] | 525 |
| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 46 |
| nr EAN | 8012510078136 |

| TECDOC-Nr silnika | 5527 |
| TECDOC-Nr silnika | 5528 |
| Numer podwozia do | 6K-X-068400 |
| Ciśnienie [bar] | 0,30 |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| nr EAN | 8012510057650 |

| TECDOC-Nr silnika | 5527 |
| TECDOC-Nr silnika | 5528 |
| Numer podwozia do | 6K-X-068400 |
| Ciśnienie [bar] | 0,90 |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | brązowy |
| nr EAN | 8012510038321 |

| TECDOC-Nr silnika | 5528 |
| Numer podwozia od | 6K-X-068401 |
| Ciśnienie [bar] | 0,90 |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| nr EAN | 8012510081457 |

| nr EAN | 8435050603369 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Opór [Ohm] | 1400 |
| nr EAN | 8435050623954 |

| Numer podwozia do | 6K-X-068400 |
| Wymiar gwintu | M 10x1 |
| Kolor obudowy | biały |
| Ciśnienie [bar] | 0,90 |
| Techniczny numer informacyjny | Circuit N.O. |
| nr EAN | 8435050600894 |

| Numer podwozia do | 6K-X-068400 |
| Wymiar gwintu | M 10x1 |
| Kolor obudowy | niebieski |
| Ciśnienie [bar] | 0,25 |
| nr EAN | 8435050600412 |

| Kod silnika | AHU |
| Numer podwozia od | 6K-X-068401 |
| Wymiar gwintu | M 10x1 |
| Kolor obudowy | szary |
| Ciśnienie [bar] | 0,90 |
| Techniczny numer informacyjny | Circuit N.O. |
| nr EAN | 8435050617670 |

| Ilość biegunów | 4 |
| Kolor obudowy | czarny |
| Średnica zabudowy [mm] | 20 |
| nr EAN | 8435050604373 |

| Kod silnika | AHU |
| Numer podwozia od | 6K-X-068401 |
| Wymiar gwintu | M 10x1 |
| Kolor obudowy | niebieski |
| Ciśnienie [bar] | 0,25 |
| nr EAN | 8435050617687 |

| Kod silnika | AHU, 1Z |
| Napięcie [V] | 12 |
| Ilość biegunów | 2 |
| Kolor obudowy | czarny |
| nr EAN | 8435050622896 |

| Długość [mm] | 46 |
| Punkt włączania od [bar] | 0,15 |
| Punkt włączania do [bar] | 0,35 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 2,54 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Długość gwintu [mm] | 13 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Oznaczenie koloru | niebieski |
| Powierzchnia | ocynkowany |
| Ciężar [kg] | 0,031 |
| dla numeru OE | 028 919 081 H |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4027816084662 |

| Punkt włączania od [bar] | 0,75 |
| Długość [mm] | 46 |
| Punkt włączania do [bar] | 1,05 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 2,48 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Długość gwintu [mm] | 13 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Oznaczenie koloru | szary |
| Powierzchnia | ocynkowany |
| Ciężar [kg] | 0,031 |
| dla numeru OE | 068 919 081 C |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4027816084440 |

| TECDOC-Nr silnika | 5528 |
| TECDOC-Nr silnika | 5527 |
| Punkt włączania od [bar] | 0,15 |
| Punkt włączania do [bar] | 0,35 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Rozmiar klucza | 22 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Oznaczenie koloru | niebieski |
| Ciężar [kg] | 0,031 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| dla numeru OE | 028 919 081 J |
| nr EAN | 4027816190127 |

| TECDOC-Nr silnika | 13278 |
| TECDOC-Nr silnika | 13272 |
| Punkt włączania od [bar] | 0,55 |
| Punkt włączania do [bar] | 0,85 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Rozmiar klucza | 22 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Oznaczenie koloru | brązowy |
| Ciężar [kg] | 0,031 |
| dla numeru OE | 038 919 081 K |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4027816190189 |

| TECDOC-Nr silnika | 5528 |
| TECDOC-Nr silnika | 5527 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 20,0 |
| Ilość połączeń | 4 |
| Kolor | czarny |
| Oznaczenie koloru | niebieski |
| Ciężar [kg] | 0,023 |
| nr EAN | 4027816306160 |

| TECDOC-Nr silnika | 5528 |
| Numer podwozia od | 6K-X-068 401 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Rozmiar klucza | 22 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Kolor | szary |
| Punkty zmienne [bar] | 0,9 |
| Ciężar [kg] | 0,031 |
| dla numeru OE | 038 919 081 M |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4027816190165 |

| Numer podwozia do | 6K-X-448 600 |
| Zakres temperatury do [°C] | 150 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 20,0 |
| Ilość połączeń | 4 |
| Kolor | zielony |
| Ciężar [kg] | 0,2 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| dla numeru OE | 059 919 501 |
| nr EAN | 4027816315391 |

| TECDOC-Nr silnika | 13278 |
| TECDOC-Nr silnika | 13272 |
| Numer podwozia od | 6K-Y-021 001 |
| Długość [mm] | 535 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,1 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| dla numeru OE | 038 907 319 F |
| nr EAN | 4027816368915 |

| TECDOC-Nr silnika | 5528 |
| TECDOC-Nr silnika | 5527 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 20,0 |
| Ilość połączeń | 4 |
| Kolor | czarny |
| Oznaczenie koloru | niebieski |
| Ciężar [kg] | 0,026 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| dla numeru OE | 6U0 919 501 B S1 |
| nr EAN | 4027816391425 |

| Ilość połączeń | 4 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Ciężar [kg] | 0,035 |
| uwzględnić informację serwisową | |
| nr EAN | 4054224036518 |

| Numer podwozia do | 6K-X-068 400 |
| Moment dokręcenia od [Nm] | 20 |
| Ciśnienie załączania od [bar] | 0,75 |
| ciśnienie załączania do [bar] | 1,05 |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | szary |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Funkcja przełączania | Zestyk zwierny |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Rodzaj wtyczki | Wtyk płaski |
| Natężenie prądu [A] | 0,250 |
| Tolerancja [%] | 15 |
| nr EAN | 4082300015829 |

| Numer podwozia do | 6K-X-068 400 |
| Ciśnienie załączania od [bar] | 0,15 |
| ciśnienie załączania do [bar] | 0,35 |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | niebieski |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Rodzaj wtyczki | Wtyk płaski |
| Natężenie prądu [A] | 0,25 |
| nr EAN | 4082300148299 |

| Numer podwozia od | 6K-X-068 401 |
| Ciśnienie załączania od [bar] | 0,15 |
| ciśnienie załączania do [bar] | 0,35 |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | niebieski |
| Kolor | niebieski |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| nr EAN | 4082300097092 |

| TECDOC-Nr silnika | 5528 |
| TECDOC-Nr silnika | 5527 |
| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 4082300619317 |

| TECDOC-Nr silnika | 5528 |
| TECDOC-Nr silnika | 5527 |
| Gwarancja | 5 lata gwarancji |
| nr EAN | 4044079389501 |

| Kod silnika | 1Z |
| Kod silnika | AHU |
| Długość przewodu [mm] | 420 |
| dla numeru artykułu | 550254 |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 5901779819419 |

| Kod silnika | 1Z |
| Kod silnika | AHU |
| Opór [Ohm] | 500 |
| Ciężar [kg] | 0,076 |
| dla numeru artykułu | 550102 |
| Długość przewodu [mm] | 500 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Kolor | czarny |
| Wysokość [mm] | 46 |
| nr EAN | 5901779819402 |

| Kod silnika | 1Z |
| Kod silnika | AHU |
| Długość przewodu [mm] | 500 |
| Ilość połączeń | 3 |
| dla numeru artykułu | 550585 |
| Wysokość [mm] | 46 |
| Opór [kOhm] | 1,1 |
| nr EAN | 5901779818993 |

| Numer seryjny | K8800011 |
| nr EAN | 5901159269254 |

| Tryb pracy | elektryczny |
| nr EAN | 8001063507958 |

| TECDOC-Nr silnika | 13272 |
| nr EAN | 5907558576757 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Seat CORDOBA Vario (6K5) 1.9 TDI.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Seat CORDOBA Vario (6K5) 1.9 TDI produkowanego od 1996.08 do roku 2002.12
Jeżeli twój Seat dysponuje silnikiem o mocy 90 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak zestaw rozrządu, skraplacz klimatyzacji, klocki hamulcowe, filtr powietrza
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Seat CORDOBA Vario (6K5)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na osprzęt elektryczny silnika do Seat CORDOBA Vario (6K5) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Seat z rocznika od 1996.08 do roku 2002.12, i mocy silnika 90 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025