
| Techniczny numer informacyjny | circuit N.C. | 
| Gwintowana złączka | M10 x 1 | 
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,25 | 
| nr EAN | 8053379029105 | 

| Punkt włączania [°C] | 140 | 
| średnica zewnętrzna [mm] | 20 | 
| Ciężar [kg] | 0,023 | 
| Ilość połączeń | 4 | 
| Kolor | czarny | 
| Oznaczenie koloru | żółty | 
| nr EAN | 4251475103062 | 

| TECDOC-Nr silnika | 3576 | 
| Rok prod. do | 199407 | 
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna | 
| Układ wydechowy | przed katalizatorem | 
| Typ katalizatora | dla pojazdów z katalizatorem | 
| Rodzaj skrzyni biegów | Automatyczna skrzynia biegów | 
| --------------- | |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna | 
| Układ wydechowy | przed katalizatorem | 
| Typ katalizatora | dla pojazdów bez katalizatora | 
| Liczba przewodów | 3 | 
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 | 
| Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze | 
| nr EAN | 3165143342299 | 

| TECDOC-Nr silnika | 3576 | 
| TECDOC-Nr silnika | 9384 | 
| TECDOC-Nr silnika | 3576 | 
| TECDOC-Nr silnika | 9384 | 
| nr EAN | 3165142699639 | 

| TECDOC-Nr silnika | 9384 | 
| Rok prod. od | 199407 | 
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna | 
| Układ wydechowy | przed katalizatorem | 
| Typ katalizatora | dla pojazdów z katalizatorem | 
| Liczba przewodów | 4 | 
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 | 
| Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze | 
| nr EAN | 3165143342343 | 

| TECDOC-Nr silnika | 3576 | 
| Rok prod. do | 199407 | 
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna | 
| Układ wydechowy | przed katalizatorem | 
| Typ katalizatora | dla pojazdów z katalizatorem | 
| Rodzaj skrzyni biegów | Skrzynia biegów manualna | 
| Liczba przewodów | 1 | 
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 80000 | 
| Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze | 
| nr EAN | 3165143342275 | 

| TECDOC-Nr silnika | 9384 | 
| Rok prod. od | 199407 | 
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna | 
| Układ wydechowy | przed katalizatorem | 
| Typ katalizatora | dla pojazdów z katalizatorem | 
| Liczba przewodów | 4 | 
| Długość całkowita [mm] | 550 | 
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 | 
| nr EAN | 3165143075722 | 

| TECDOC-Nr silnika | 3576 | 
| Rok prod. do | 199407 | 
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna | 
| Układ wydechowy | przed katalizatorem | 
| Typ katalizatora | dla pojazdów z katalizatorem | 
| Rodzaj skrzyni biegów | Automatyczna skrzynia biegów | 
| Liczba przewodów | 3 | 
| Długość całkowita [mm] | 610 | 
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 100000 | 
| nr EAN | 3165141861860 | 

| TECDOC-Nr silnika | 3576 | 
| Rok prod. do | 199407 | 
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna | 
| Układ wydechowy | przed katalizatorem | 
| Typ katalizatora | dla pojazdów z katalizatorem | 
| Rodzaj skrzyni biegów | Skrzynia biegów manualna | 
| Liczba przewodów | 1 | 
| Długość całkowita [mm] | 510 | 
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 50000 | 
| nr EAN | 3165141690392 | 

| Rok prod. do | 199510 | 
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna | 
| Numer podwozia do | 6K-TR-075 000 | 
| TECDOC-Nr silnika | 3576 | 
| Sonda lambda | Sonda palcowa | 
| Sonda lambda | nieogrzewany | 
| nr EAN | 5012759387689 | 

| Rok prod. od | 199510 | 
| Rok prod. do | 199604 | 
| Rodzaj skrzyni biegów | Skrzynia biegów manualna | 
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna | 
| Numer podwozia od | 6K-TR075 001 | 
| TECDOC-Nr silnika | 3576 | 
| --------------- | |
| Rok prod. od | 199409 | 
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna | 
| TECDOC-Nr silnika | 9384 | 
| Sonda lambda | Sonda planarna | 
| Sonda lambda | ogrzewana | 
| nr EAN | 5012759388105 | 

| Rok prod. do | 199409 | 
| Rodzaj skrzyni biegów | Automatyczna skrzynia biegów | 
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna | 
| TECDOC-Nr silnika | 3576 | 
| Sonda lambda | Sonda palcowa | 
| Sonda lambda | ogrzewana | 
| nr EAN | 5012759407332 | 

| Rok prod. od | 199402 | 
| TECDOC-Nr silnika | 9384 | 
| Ilość podłączonych styków | 2 | 
| Kolor | biały | 
| Wymiar gwintu | M10 | 
| Rozmiar klucza | 19mm | 
| alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-957 | 
| nr EAN | 5012759464755 | 

| kod | 2 Pin | 
| TECDOC-Nr silnika | 9384 | 
| TECDOC-Nr silnika | 3576 | 
| Ilość podłączonych styków | 2 | 
| Kolor | czerwony | 
| nr EAN | 5012759492222 | 

| Rok prod. do | 199606 | 
| Ciśnienie [bar] | 0,3 | 
| Kolor | niebieski | 
| Wymiar gwintu | M10x1 | 
| Rozmiar klucza | 24mm | 
| nr EAN | 5012759497142 | 

| Rok prod. od | 199607 | 
| TECDOC-Nr silnika | 18752 | 
| TECDOC-Nr silnika | 9384 | 
| Ciśnienie [bar] | 0,15 | 
| Kolor | niebieski | 
| Wymiar gwintu | M10x1 | 
| Rozmiar klucza | 24mm | 
| Ciśnienie [bar] do | 0,3 | 
| Ciśnienie [bar] od | 0,15 | 
| nr EAN | 5012759498200 | 

| TECDOC-Nr silnika | 3576 | 
| TECDOC-Nr silnika | 18752 | 
| TECDOC-Nr silnika | 9384 | 
| Numer podwozia od | 6K-TR075 001 | 
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna | 
| Układ wydechowy | dla katalizatora wstępnego | 
| Jakość | OE | 
| Wymiar gwintu | M18x1.5 | 
| Długość przewodu [mm] | 750 | 
| Ilość biegunów | 4 | 
| Masa [g] | 103 | 
| nr EAN | 8717613016817 | 

| TECDOC-Nr silnika | 3576 | 
| Rodzaj skrzyni biegów | Automatyczna skrzynia biegów | 
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna | 
| Układ wydechowy | dla katalizatora wstępnego | 
| Jakość | OE | 
| Wymiar gwintu | M18x1.5 | 
| Długość przewodu [mm] | 750 | 
| Ilość biegunów | 3 | 
| Masa [g] | 95 | 
| nr EAN | 8717613018378 | 

| TECDOC-Nr silnika | 3576 | 
| Numer podwozia do | 6K-TR075 000 | 
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna | 
| Układ wydechowy | dla katalizatora wstępnego | 
| Jakość | OE | 
| Wymiar gwintu | M18x1.5 | 
| Długość przewodu [mm] | 300 | 
| Ilość biegunów | 1 | 
| Masa [g] | 74 | 
| nr EAN | 8717613017432 | 

| TECDOC-Nr silnika | 3576 | 
| Rodzaj skrzyni biegów | Automatyczna skrzynia biegów | 
| dla numeru OE | 030906265AA | 
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna | 
| Układ wydechowy | dla katalizatora wstępnego | 
| Jakość | OE | 
| Wymiar gwintu | M18x1.5 | 
| Długość przewodu [mm] | 580 | 
| Ilość biegunów | 3 | 
| Masa [g] | 106 | 
| nr EAN | 8717613017555 | 

| Techniczny numer informacyjny | circuit N.C. | 
| Gwintowana złączka | M10 x 1 | 
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,25 | 
| nr EAN | 8053379029105 | 

| Techniczny numer informacyjny | circuit N.O. | 
| Gwintowana złączka | M10 x 1 | 
| Ciśnienie załączania [bar] | 1,8 | 
| Ilość połączeń | 1 | 
| nr EAN | 8053379029051 | 

| TECDOC-Nr silnika | 3576 | 
| TECDOC-Nr silnika | 9384 | 
| nr EAN | 8012510048153 | 

| TECDOC-Nr silnika | 3576 | 
| Ciśnienie [bar] | 1,80 | 
| Wymiar gwintu | M10x1 | 
| Rozmiar klucza | 24 | 
| nr EAN | 8012510037829 | 

| TECDOC-Nr silnika | 3576 | 
| TECDOC-Nr silnika | 9384 | 
| TECDOC-Nr silnika | 18752 | 
| Ciśnienie [bar] | 0,30 | 
| Wymiar gwintu | M10x1 | 
| Rozmiar klucza | 24 | 
| nr EAN | 8012510057650 | 

| TECDOC-Nr silnika | 3576 | 
| TECDOC-Nr silnika | 9384 | 
| TECDOC-Nr silnika | 18752 | 
| TECDOC-Nr silnika | 3576 | 
| TECDOC-Nr silnika | 9384 | 
| TECDOC-Nr silnika | 18752 | 
| TECDOC-Nr silnika | 3576 | 
| TECDOC-Nr silnika | 9384 | 
| TECDOC-Nr silnika | 18752 | 
| TECDOC-Nr silnika | 3576 | 
| TECDOC-Nr silnika | 9384 | 
| TECDOC-Nr silnika | 18752 | 
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | żółty | 
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | niebieski | 
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny | 
| nr EAN | 8012510056394 | 

| TECDOC-Nr silnika | 3576 | 
| TECDOC-Nr silnika | 9384 | 
| TECDOC-Nr silnika | 18752 | 
| TECDOC-Nr silnika | 3576 | 
| TECDOC-Nr silnika | 9384 | 
| TECDOC-Nr silnika | 18752 | 
| TECDOC-Nr silnika | 3576 | 
| TECDOC-Nr silnika | 9384 | 
| TECDOC-Nr silnika | 18752 | 
| TECDOC-Nr silnika | 3576 | 
| TECDOC-Nr silnika | 9384 | 
| TECDOC-Nr silnika | 18752 | 
| nr EAN | 8012510041055 | 

| nr EAN | 8435050603369 | 

| Ilość połączeń | 2 | 
| Ilość biegunów | 2 | 
| Kolor obudowy | niebieski | 
| Średnica zabudowy [mm] | 20 | 
| nr EAN | 8435050604359 | 

| Ilość połączeń | 4 | 
| Ilość biegunów | 4 | 
| Kolor obudowy | czarny | 
| Średnica zabudowy [mm] | 20 | 
| nr EAN | 8435050604366 | 

| Wymiar gwintu | M 10x1 | 
| Kolor obudowy | niebieski | 
| Ciśnienie [bar] | 0,25 | 
| nr EAN | 8435050600412 | 

| Rok prod. do | 199605 | 
| Wymiar gwintu | M 10x1 | 
| Kolor obudowy | czarny | 
| Ciśnienie [bar] | 1,40 | 
| Techniczny numer informacyjny | Circuit N.O. | 
| nr EAN | 8435050600863 | 

| Rok prod. do | 199605 | 
| Wymiar gwintu | M 10x1 | 
| Kolor obudowy | biały | 
| Ciśnienie [bar] | 1,80 | 
| Techniczny numer informacyjny | Circuit N.O. | 
| nr EAN | 8435050600870 | 

| Wymiar gwintu | M10x1 | 
| nr EAN | 8435050601396 | 

| TECDOC-Nr silnika | 9384 | 
| TECDOC-Nr silnika | 3576 | 
| Długość [mm] | 46 | 
| Punkt włączania od [bar] | 0,15 | 
| Punkt włączania do [bar] | 0,35 | 
| Średnica wewnętrzna [mm] | 2,54 | 
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 | 
| Długość gwintu [mm] | 13 | 
| Rozmiar klucza | 24 | 
| Ilość połączeń | 1 | 
| Oznaczenie koloru | niebieski | 
| Powierzchnia | ocynkowany | 
| Ciężar [kg] | 0,031 | 
| dla numeru OE | 028 919 081 H | 
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | 
| nr EAN | 4027816084662 | 

| TECDOC-Nr silnika | 9384 | 
| TECDOC-Nr silnika | 3576 | 
| Punkt włączania od [bar] | 0,75 | 
| Długość [mm] | 46 | 
| Punkt włączania do [bar] | 1,05 | 
| Średnica wewnętrzna [mm] | 2,48 | 
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 | 
| Długość gwintu [mm] | 13 | 
| Rozmiar klucza | 24 | 
| Ilość połączeń | 1 | 
| Oznaczenie koloru | szary | 
| Powierzchnia | ocynkowany | 
| Ciężar [kg] | 0,031 | 
| dla numeru OE | 068 919 081 C | 
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | 
| nr EAN | 4027816084440 | 

| TECDOC-Nr silnika | 9384 | 
| TECDOC-Nr silnika | 3576 | 
| Rok prod. do | 199612 | 
| Punkt włączania od [bar] | 1,2 | 
| Długość [mm] | 46 | 
| Punkt włączania do [bar] | 1,5 | 
| Średnica wewnętrzna [mm] | 2,54 | 
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 | 
| Długość gwintu [mm] | 13 | 
| Rozmiar klucza | 24 | 
| Oznaczenie koloru | czarny | 
| Powierzchnia | ocynkowany | 
| Ciężar [kg] | 0,031 | 
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | 
| dla numeru OE | 068 919 081 D | 
| nr EAN | 4027816084846 | 

| TECDOC-Nr silnika | 9384 | 
| TECDOC-Nr silnika | 18752 | 
| Punkt włączania od [bar] | 0,15 | 
| Punkt włączania do [bar] | 0,35 | 
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 | 
| Rozmiar klucza | 22 | 
| Ilość połączeń | 1 | 
| Oznaczenie koloru | niebieski | 
| Ciężar [kg] | 0,031 | 
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | 
| dla numeru OE | 028 919 081 J | 
| nr EAN | 4027816190127 | 

| średnica zewnętrzna [mm] | 20,0 | 
| Ilość połączeń | 4 | 
| Kolor | czarny | 
| Oznaczenie koloru | niebieski | 
| Ciężar [kg] | 0,023 | 
| nr EAN | 4027816306160 | 

| TECDOC-Nr silnika | 9384 | 
| TECDOC-Nr silnika | 3576 | 
| Ilość połączeń | 2 | 
| Kolor | niebieski | 
| Ciężar [kg] | 0,015 | 
| dla numeru OE | 025 906 041 A | 
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem | 
| nr EAN | 4027816347620 | 

| średnica zewnętrzna [mm] | 20,0 | 
| Ilość połączeń | 4 | 
| Kolor | czarny | 
| Oznaczenie koloru | niebieski | 
| Ciężar [kg] | 0,026 | 
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem | 
| dla numeru OE | 6U0 919 501 B S1 | 
| nr EAN | 4027816391425 | 

| Sposób montażu | wciśnięty | 
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem osadczym sprężynującym | 
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem | 
| Napięcie znamionowe [V] | 12 | 
| Opór [Ohm] | 2080 | 
| Opór [Ohm] | 322 | 
| Ilość połączeń | 2 | 
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | niebieski | 
| Kolor | niebieski | 
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC | 
| Zakres temperatury [°C] | 25 | 
| Zakres temperatury [°C] | 80 | 
| nr EAN | 4082300154146 | 

| Moment dokręcenia od [Nm] | 20 | 
| Ciśnienie załączania od [bar] | 1,6 | 
| ciśnienie załączania do [bar] | 2,0 | 
| Napięcie znamionowe [V] | 12 | 
| Ilość połączeń | 1 | 
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | mlecznobiały | 
| Wymiar gwintu | M10x1 | 
| Funkcja przełączania | Zestyk zwierny | 
| Rozmiar klucza | 24 | 
| Natężenie prądu [A] | 0,250 | 
| Tolerancja [%] | 15 | 
| nr EAN | 4082300038668 | 

| Ciśnienie załączania od [bar] | 0,15 | 
| ciśnienie załączania do [bar] | 0,35 | 
| Napięcie znamionowe [V] | 12 | 
| Ilość połączeń | 1 | 
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | niebieski | 
| Wymiar gwintu | M10x1 | 
| Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny | 
| Rozmiar klucza | 24 | 
| Rodzaj wtyczki | Wtyk płaski | 
| Natężenie prądu [A] | 0,25 | 
| nr EAN | 4082300148299 | 

| Długość [mm] | 583 | 
| Opór [Ohm] | 4,5 | 
| Liczba przewodów | 4 | 
| Ilość przewodów | 4 | 
| Długość przewodu [mm] | 583 | 
| Sonda lambda | ogrzewana | 
| nr EAN | 8001063977133 | 

| Liczba przewodów | 4 | 
| Długość [mm] | 520 | 
| Opór [Ohm] | 3,5 | 
| Ilość przewodów | 4 | 
| Długość przewodu [mm] | 520 | 
| Sonda lambda | ogrzewana | 
| nr EAN | 8001063761404 | 

| Liczba przewodów | 1 | 
| Długość [mm] | 510 | 
| Ilość przewodów | 1 | 
| Długość przewodu [mm] | 510 | 
| Sonda lambda | nieogrzewany | 
| nr EAN | 8001063657363 | 

| nr EAN | 8001063864587 | 

| TECDOC-Nr silnika | 9384 | 
| Długość [mm] | 46 | 
| Punkt włączania od [bar] | 0,15 | 
| Punkt włączania do [bar] | 0,35 | 
| Średnica wewnętrzna [mm] | 2,54 | 
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 | 
| Długość gwintu [mm] | 13 | 
| Rozmiar klucza | 24 | 
| Ilość połączeń | 1 | 
| Oznaczenie koloru | niebieski | 
| Powierzchnia | ocynkowany | 
| Ciężar [kg] | 0,031 | 
| nr EAN | 5907558547900 | 

| Kod silnika | ABS | 
| Kod silnika | ADZ | 
| Kod silnika | ACC | 
| Ciśnienie [bar] | 0,30 | 
| Wymiar gwintu | M10x1 | 
| Rozmiar klucza | 24 | 
| nr EAN | 5907558547917 | 
Przeglądasz części samochodowe z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Seat IBIZA II (6K1) 1.8 i.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Seat IBIZA II (6K1) 1.8 i produkowanego od 1993.03 do roku 1999.08
Jeżeli twój Seat dysponuje silnikiem o mocy 90 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak układ chłodzenia, hamulce, filtry
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Seat IBIZA II (6K1)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na osprzęt elektryczny silnika do Seat IBIZA II (6K1) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Seat z rocznika od 1993.03 do roku 1999.08, i mocy silnika 90 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych 
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów 
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie 
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać? 
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta? 
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych. 
15-04-2025