
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | dla katalizatora wstępnego |
| Jakość | OE |
| Wymiar gwintu | M18x1.5 |
| Długość przewodu [mm] | 750 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Masa [g] | 103 |
| nr EAN | 8717613016817 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda, Universal fit DOX-0114 DENSO
| AUDI | 030906265BH | |
| AUDI | 030906265CB | |
| FIAT | 46426389 | |
| FORD | 1013764 | |
| FORD | 6847908 | |
| FORD | 7011190 | |
| FORD | 7126155 | |
| FORD | 93GB-9F472-DA | |
| FORD | 95FB-9F472-CB | |
| FORD | 96FB-9F472-CA | |
| MERCEDES-BENZ | 0005406117 | |
| MERCEDES-BENZ | 0005406217 | |
| MERCEDES-BENZ | 0005409217 | |
| MERCEDES-BENZ | 0015400417 | |
| MERCEDES-BENZ | 0015402117 | |
| MERCEDES-BENZ | A0005406117 | |
| MERCEDES-BENZ | A0005406217 | |
| MERCEDES-BENZ | A0005409217 | |
| MERCEDES-BENZ | A0015400417 | |
| MERCEDES-BENZ | A0015402117 | |
| MITSUBISHI | MD197852 | |
| MITSUBISHI | MD339900 | |
| MITSUBISHI | MD351752 | |
| MITSUBISHI | MD362314 | |
| NISSAN | 22690-1F700 | |
| NISSAN | 22690-1F701 | |
| NISSAN | 226A0-1F701 | |
| NISSAN | 226A0-1F725 | |
| OPEL | 12597989 | |
| OPEL | 855345 | |
| OPEL | 855353 | |
| OPEL | 855360 | |
| OPEL | 855366 | |
| OPEL | 855375 | |
| OPEL | 855390 | |
| OPEL | 855523 | |
| OPEL | 855524 | |
| OPEL | 9118698 | |
| RENAULT | 7700107434 | |
| RENAULT | 7700107438 | |
| RENAULT | 7700871544 | |
| SEAT | 030906265BH | |
| SEAT | 030906265CB | |
| SKODA | 030906265BH | |
| SKODA | 030906265CB | |
| TOYOTA | 89465-02040 | |
| TOYOTA | 89465-02050 | |
| TOYOTA | 89465-05020 | |
| VOLVO | 3531075 | |
| VOLVO | 36022250 | |
| VOLKSWAGEN | 030906265BH | |
| VOLKSWAGEN | 030906265CB | |
| HYUNDAI | 3921023215 | |
| HYUNDAI | 3921023216 |
Zastosowanie Sonda lambda, Universal fit DOX-0114 DENSO w samochodach:
Opinie Klientów o Sonda lambda, Universal fit DOX-0114 DENSO:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.