
| Kolor | brązowy | 
| Zakres kontroli [bar] | 0.55/0.85BAR | 
| nr EAN | 4251475103093 | 

| nr EAN | 4251475115263 | 

| Rok prod. do | 201808 | 
| nr EAN | 4047024439009 | 

| Liczba przewodów | 5 | 
| Długość całkowita [mm] | 700 | 
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 250000 | 
| nr EAN | 4047025084727 | 

| Rok prod. od | 201506 | 
| Rok prod. do | 201808 | 
| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna | 
| Układ wydechowy | za katalizatorem | 
| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów bez wyposażenia do holowania przyczepy | 
| Liczba przewodów | 4 | 
| Długość całkowita [mm] | 780 | 
| nr EAN | 4047025637442 | 

| Rok prod. do | 201505 | 
| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna | 
| Układ wydechowy | za katalizatorem | 
| Liczba przewodów | 4 | 
| Długość całkowita [mm] | 780 | 
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 250000 | 
| nr EAN | 4047026168969 | 

| Rok prod. do | 201808 | 
| nr EAN | 4047026150551 | 

| Rok prod. do | 201808 | 
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna | 
| Układ wydechowy | przed katalizatorem | 
| Długość całkowita [mm] | 710 | 
| nr EAN | 4047026431872 | 

| Rok prod. do | 201808 | 
| nr EAN | 4047026511284 | 

| Ciśnienie [bar] | 0,55 | 
| Kolor | brązowy | 
| Wymiar gwintu | M10x1 | 
| Rozmiar klucza | 24mm | 
| Ciśnienie [bar] do | 0,85 | 
| Ciśnienie [bar] od | 0,55 | 
| nr EAN | 5012759498187 | 

| Ilość czopów | 3 | 

| Techniczny numer informacyjny | circuit N.O. | 
| Gwintowana złączka | M10 x 1 | 
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,7 | 
| Ilość połączeń | 1 | 
| nr EAN | 8053379028962 | 

| Techniczny numer informacyjny | circuit N.O. | 
| Gwintowana złączka | M10 x 1 | 
| Ciśnienie załączania [bar] | 2,5 | 
| Ilość połączeń | 1 | 
| nr EAN | 8053379138005 | 

| TECDOC-Nr silnika | 27256 | 
| Ciśnienie [bar] | 0,70 | 
| Wymiar gwintu | M10x1 | 
| Rozmiar klucza | 24 | 
| nr EAN | 8012510081440 | 

| TECDOC-Nr silnika | 27256 | 
| TECDOC-Nr silnika | 27256 | 
| TECDOC-Nr silnika | 27256 | 
| TECDOC-Nr silnika | 27256 | 
| nr EAN | 8012510080641 | 

| TECDOC-Nr silnika | 27256 | 
| TECDOC-Nr silnika | 27256 | 
| Układ wydechowy | za turbosprężarką | 
| Ciśnienie od [kPa] | 11 | 
| ciśnienie do [kPa] | 307 | 
| Napięcie wyjściowe od [V] | 0,25 | 
| Napięcie wyjściowe do [V] | 4,75 | 
| nr EAN | 8012510026762 | 

| TECDOC-Nr silnika | 27256 | 
| Ciśnienie [bar] | 2,5 | 
| Wymiar gwintu | M10x1 | 
| Rozmiar klucza | 24 | 
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | fioletowy | 
| nr EAN | 8012510025277 | 

| TECDOC-Nr silnika | 27256 | 
| TECDOC-Nr silnika | 27256 | 
| TECDOC-Nr silnika | 27256 | 
| TECDOC-Nr silnika | 27256 | 
| nr EAN | 8012510045404 | 

| TECDOC-Nr silnika | 27256 | 
| Rok prod. do | 201505 | 
| Układ wydechowy | za katalizatorem | 
| Wymagana ilość | 1 | 
| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna | 
| Długość przewodu [mm] | 800 | 
| Ilość przewodów | 4 | 
| Sonda lambda | ogrzewana | 
| Sonda lambda | Sonda planarna | 
| Sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany | 
| dostępny również jako artykuł uniwersalny, patrz nr artykułu | 10.8235 | 
| nr EAN | 8012510060612 | 

| Wymiar gwintu | 10x1 | 
| Ilość biegunów | 1 | 
| Kolor obudowy | ciemnozielony | 
| nr EAN | 8435050644584 | 

| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a | 
| nr EAN | 8435050654569 | 

| Punkt włączania od [bar] | 0,55 | 
| Punkt włączania do [bar] | 0,85 | 
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 | 
| Rozmiar klucza | 22 | 
| Ilość połączeń | 1 | 
| Oznaczenie koloru | brązowy | 
| Ciężar [kg] | 0,031 | 
| dla numeru OE | 038 919 081 K | 
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | 
| nr EAN | 4027816190189 | 

| Ilość połączeń | 2 | 
| Oznaczenie koloru | szary | 
| Długość śruby pod główką [mm] | 20 | 
| Ciężar [kg] | 0,015 | 
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem | 
| nr EAN | 4027816293187 | 

| Ilość połączeń | 2 | 
| Kolor | czarny | 
| Ciężar [kg] | 0,008 | 
| dla numeru OE | 079 919 523 H S1 | 
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | 
| nr EAN | 4054224072103 | 

| Ilość połączeń | 3 | 
| Ciężar [kg] | 0,015 | 
| dla numeru OE | 06H 906 433 D | 
| nr EAN | 4054224758083 | 

| Sposób montażu | wciśnięty | 
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem osadczym sprężynującym | 
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem | 
| Napięcie znamionowe [V] | 12 | 
| Ilość połączeń | 2 | 
| Głębokość zabudowy [mm] | 20 | 
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | szary | 
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny | 
| Kolor | czarny | 
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC | 
| nr EAN | 4082300290851 | 

| Moment dokręcenia od [Nm] | 20 | 
| Ciśnienie załączania od [bar] | 0,555 | 
| ciśnienie załączania do [bar] | 0,85 | 
| Napięcie znamionowe [V] | 12 | 
| Ilość połączeń | 1 | 
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | brązowy | 
| Wymiar gwintu | M10x1 | 
| Funkcja przełączania | Zestyk zwierny | 
| Rozmiar klucza | 24 | 
| Natężenie prądu [A] | 0,150 | 
| Tolerancja [%] | 15 | 
| nr EAN | 4082300097085 | 

| Ilość połączeń | 1 | 
| Gwint zewn. [mm] | 10 | 
| Skok gwintu [mm] | 1 | 
| Ciśnienie załączania [bar] | 2,5 | 
| Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny | 
| Rozmiar klucza | 24 | 
| nr EAN | 4082300620863 | 

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | 
| Ciśnienie załączania od [bar] | 0,3 | 
| ciśnienie załączania do [bar] | 0,6 | 
| Ilość połączeń | 1 | 
| Gwint zewn. [mm] | 10 | 
| Kolor obudowy | zielony | 
| Skok gwintu [mm] | 1 | 
| nr EAN | 4082300642988 | 

| Liczba otworów do mocowania | 1 | 
| Ilość połączeń | 6 | 
| Rodzaj skrzyni biegów | Skrzynia biegów manualna | 
| Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdów z kierownicą po prawej stronie | 
| nr EAN | 4082300652796 | 

| Kod silnika | CJSA | 
| Ciśnienie [bar] | 0,70 | 
| Wymiar gwintu | M10x1 | 
| Rozmiar klucza | 24 | 
| nr EAN | 5907558547993 | 

| Ilość połączeń | 2 | 
| Oznaczenie koloru | szary | 
| Długość śruby pod główką [mm] | 20 | 
| Ciężar [kg] | 0,015 | 
| nr EAN | 5907558548266 | 

| Rok prod. do | 201808 | 
| Ilość połączeń | 4 | 
| nr EAN | 5907558580679 | 

| Punkt włączania od [bar] | 0,55 | 
| Punkt włączania do [bar] | 0,85 | 
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 | 
| Rozmiar klucza | 22 | 
| Ilość połączeń | 1 | 
| Oznaczenie koloru | brązowy | 
| Ciężar [kg] | 0,031 | 
| nr EAN | 5902659723840 | 

| Ilość połączeń | 2 | 
| Kolor | czarny | 
| Ciężar [kg] | 0,008 | 
| nr EAN | 5903766317199 | 

| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna | 
| Ilość przewodów | 4 | 
| Kształt obudowy wtyczki | Wersja D | 
| Kolor wtyczki | czarny | 
| Długość przewodu [mm] | 1050 | 
| Układ wydechowy | za katalizatorem | 

| Ilość biegunów | 4 | 
| Kształt obudowy wtyczki | Wersja D | 
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza | 
| Ciśnienie od [kPa] | 11 | 
| ciśnienie do [kPa] | 307 | 
| dla numeru OE | 03G 906 051 E | 
| dla numeru OE | 3M21 9E928 AA | 
| dla numeru OE | MN191138 | 
| Jakość | EQUIVALENT | 

| Numer podwozia od | 5F-D-000 001 | 
| Ciśnienie [bar] od | 0,55 | 
| Ciśnienie [bar] do | 0,85 | 
| Funkcja przełączania | Zestyk zwierny | 
| Kolor | brązowy | 
| Rozmiar klucza | 24 | 
| Wymiar gwintu | M10 x 1,0 | 
| Ilość biegunów | 1 | 
| nr EAN | 4040074396087 | 

| Numer podwozia od | 5F-D-000 001 | 
| Napięcie robocze [V] | 12 | 
| Rodzaj czujnika | aktywny czujnik | 
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | 
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | 
| Ilość biegunów | 3 | 
| nr EAN | 4040074247082 | 

| Punkt włączania od [bar] | 0,55 | 
| Punkt włączania do [bar] | 0,85 | 
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 | 
| Rozmiar klucza | 22 | 
| Ilość połączeń | 1 | 
| Oznaczenie koloru | brązowy | 
| Ciężar [kg] | 0,031 | 
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | 
| nr EAN | 4044688190185 | 

| Ilość połączeń | 2 | 
| Oznaczenie koloru | szary | 
| Długość śruby pod główką [mm] | 20 | 
| Ciężar [kg] | 0,03 | 
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem | 
| nr EAN | 4044688546616 | 

| Ilość połączeń | 2 | 
| Kolor | czarny | 
| Ciężar [kg] | 0,008 | 
| dla numeru OE | 079 919 523 H S1 | 
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | 
| nr EAN | 4054228072109 | 

| Ilość połączeń | 3 | 
| Ciężar [kg] | 0,015 | 
| nr EAN | 4054228758089 | 

| Kształt obudowy wtyczki | Wersja D | 
| Tryb pracy | hydrauliczny | 
| Wymiar gwintu | M 10 | 
| Skok gwintu [mm] | 1 | 
| Ilość biegunów | 1 | 
| Oznaczenie koloru | brązowy | 
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | 
| Zakres kontroli [bar] | 0,55 - 0,85 | 

| Kod silnika | CJSA | 
| Kod silnika | CJSA | 
| Kod silnika | CJSA | 
| Średnica [mm] | 26 | 
| Ilość biegunów | 2 | 
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | 
| Projekt resora | Sprężyna zabezpieczająca | 
| Długość [mm] | 20 | 
| Kolor obudowy | niebieski | 
| Wysokość [mm] | 57 | 
| Ciężar [kg] | 0,02 | 
| Kolor | szary | 
| Ilość połączeń | 2 | 
| nr EAN | 4046001272837 | 

| Ciśnienie załączania [bar] | 2,5 | 
| Wymiar gwintu | M10x1.0 | 
| Techniczny numer informacyjny | Circuit N.O. | 
| nr EAN | 3531650032907 | 
Przeglądasz części samochodowe z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Seat LEON ST (5F8) 1.8 TSI.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Seat LEON ST (5F8) 1.8 TSI produkowanego od 2013.10
Jeżeli twój Seat dysponuje silnikiem o mocy 180 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak układ chłodzenia, hamulce, filtry
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Seat LEON ST (5F8)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na osprzęt elektryczny silnika do Seat LEON ST (5F8) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Seat z rocznika od 2013.10, i mocy silnika 180 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych 
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów 
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie 
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać? 
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta? 
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych. 
15-04-2025