nr EAN | 4047024934481 |
TECDOC-Nr silnika | 18159 | |
Tryb pracy | mechaniczne | |
nr EAN | 8012510022368 |
Kształt obudowy wtyczki | owalny | |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC | |
Ilość biegunów | 2 | |
Oznaczenie koloru | szary |
Wymagana ilość | 1 | |
Kolor | brązowy | |
Zakres kontroli [bar] | 0.55/0.85BAR | |
nr EAN | 4251475103093 |
Wymagana ilość | 1 | |
Długość śruby pod główką [mm] | 20 | |
Ciężar [kg] | 0,015 | |
Ilość połączeń | 2 | |
Oznaczenie koloru | szary | |
nr EAN | 4251475103147 |
Wymagana ilość | 1 | |
nr EAN | 4251475107183 |
zalecane rozszerzenie naprawy | Filtr powietrza | |
nr EAN | 3165143641781 |
nr EAN | 4047024934481 |
Ilość podłączonych styków | 2 | |
Kolor | szary | |
alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-925 | |
nr EAN | 5012759465455 |
Wymagana ilość | 1 | |
Długość przewodu [mm] | 245 | |
Ilość podłączonych styków | 3 | |
nr EAN | 5012759503560 |
Ciśnienie [bar] | 0,55 | |
Kolor | brązowy | |
Wymiar gwintu | M10x1 | |
Rozmiar klucza | 24mm | |
Ciśnienie [bar] do | 0,85 | |
Ciśnienie [bar] od | 0,55 | |
nr EAN | 5012759498187 |
Wymagana ilość | 1 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z rurą wlotową | |
Ilość podłączonych styków | 5 | |
nr EAN | 5012759523186 |
Długość przewodu [mm] | 585 | |
Ilość połączeń | 3 | |
Opór od [Ohm] | 507 | |
nr EAN | 5012759514245 |
Ilość | 1 |
Napięcie [V] | 12 |
Rodzaj korpusu | bez obudowy |
Liczba zestyków | 5 |
Kolor obudowy | czarny |
Rodzaj wtyczki | męski |
zalecane rozszerzenie naprawy | Filtr powietrza |
Techniczny numer informacyjny | circuit N.O. | |
Gwintowana złączka | M10 x 1 | |
Ciśnienie załączania [bar] | 0,7 | |
Ilość połączeń | 1 | |
nr EAN | 8053379028962 |
Ilość połączeń | 5 | |
nr EAN | 8053379068784 |
TECDOC-Nr silnika | 18159 | |
Długość przewodu [mm] | 610 | |
Długość czujnika pomiarowego [mm] | 46 | |
nr EAN | 8012510091043 |
TECDOC-Nr silnika | 18159 | |
Wymagana ilość | 1 | |
TECDOC-Nr silnika | 18159 | |
TECDOC-Nr silnika | 18159 | |
Wymagana ilość | 1 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez elementów przyłączeniowych | |
Ciśnienie od [kPa] | 11 | |
ciśnienie do [kPa] | 254 | |
Napięcie wyjściowe od [V] | 0,25 | |
Napięcie wyjściowe do [V] | 4,75 | |
nr EAN | 8012510013311 |
TECDOC-Nr silnika | 18159 | |
Ciśnienie [bar] | 0,70 | |
Wymiar gwintu | M10x1 | |
Rozmiar klucza | 24 | |
nr EAN | 8012510081440 |
TECDOC-Nr silnika | 18159 | |
TECDOC-Nr silnika | 18159 | |
TECDOC-Nr silnika | 18159 | |
TECDOC-Nr silnika | 18159 | |
nr EAN | 8012510080641 |
TECDOC-Nr silnika | 18159 | |
Tryb pracy | mechaniczne | |
nr EAN | 8012510022368 |
Ilość biegunów | 3 | |
nr EAN | 8435050622384 |
Wymiar gwintu | M 10x1 | |
Kolor obudowy | brązowy | |
Ciśnienie [bar] | 0,70 | |
Techniczny numer informacyjny | Circuit N.O. | |
nr EAN | 8435050614631 |
Ilość biegunów | 2 | |
Kolor obudowy | szary | |
nr EAN | 8435050617694 |
Kolor obudowy | czarny | |
Ilość biegunów | 2 | |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC | |
nr EAN | 8435050621097 |
Punkt włączania od [bar] | 0,55 | |
Punkt włączania do [bar] | 0,85 | |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 | |
Rozmiar klucza | 22 | |
Ilość połączeń | 1 | |
Oznaczenie koloru | brązowy | |
Ciężar [kg] | 0,031 | |
dla numeru OE | 038 919 081 K | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
nr EAN | 4027816190189 |
Ilość połączeń | 2 | |
Oznaczenie koloru | szary | |
Długość śruby pod główką [mm] | 20 | |
Ciężar [kg] | 0,015 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem | |
nr EAN | 4027816293187 |
Długość [mm] | 585 | |
Ilość połączeń | 3 | |
Ciężar [kg] | 0,08 | |
dla numeru OE | 045 957 147 C | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
nr EAN | 4027816271741 |
Długość [mm] | 358 | |
Ilość połączeń | 3 | |
Długość przewodu [mm] | 265 | |
Ciężar [kg] | 0,04 | |
dla numeru OE | 045 957 147 B | |
nr EAN | 4027816376071 |
Sposób montażu | wciśnięty | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem osadczym sprężynującym | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem | |
Napięcie znamionowe [V] | 12 | |
Ilość połączeń | 2 | |
Głębokość zabudowy [mm] | 20 | |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | szary | |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny | |
Kolor | czarny | |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC | |
nr EAN | 4082300290851 |
Moment dokręcenia od [Nm] | 20 | |
Ciśnienie załączania od [bar] | 0,555 | |
ciśnienie załączania do [bar] | 0,85 | |
Napięcie znamionowe [V] | 12 | |
Ilość połączeń | 1 | |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | brązowy | |
Wymiar gwintu | M10x1 | |
Funkcja przełączania | Zestyk zwierny | |
Rozmiar klucza | 24 | |
Natężenie prądu [A] | 0,150 | |
Tolerancja [%] | 15 | |
nr EAN | 4082300097085 |
Napięcie znamionowe [V] | 12 | |
Opór [Ohm] | 490 | |
Ilość biegunów | 3 | |
Długość przewodu [mm] | 610 | |
Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny | |
nr EAN | 4082300306699 |
Ilość biegunów | 2 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC | |
Sposób montażu | zaciśnięty | |
Strona zabudowy | Przewód paliwowy | |
Rodzaj korpusu | bez obudowy | |
nr EAN | 4082300619911 |
Wymagana ilość | 1 | |
Ilość połączeń | 3 | |
Długość przewodu [mm] | 260 | |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a | |
nr EAN | 4082300562699 |
Wymagana ilość | 1 | |
Sposób montażu | Nasadka rurowa | |
Ilość połączeń | 5 | |
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] | 70 | |
nr EAN | 4082300665048 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu dolotowego | |
Gwarancja | 5 lata gwarancji | |
nr EAN | 4044079389891 |
Długość przewodu [mm] | 445 | |
Ilość biegunów | 3 | |
Gwarancja | 5 lata gwarancji | |
nr EAN | 4044079380850 |
Długość przewodu [mm] | 420 | |
dla numeru artykułu | 550254 | |
Ilość połączeń | 3 | |
nr EAN | 5901779819419 |
Ilość połączeń | 5 | |
dla numeru artykułu | 558108 | |
nr EAN | 5901779827728 |
Numer seryjny | K8800130 | |
nr EAN | 5901159269407 |
Numer seryjny | K8800146 | |
nr EAN | 5901159269445 |
Tryb pracy | elektryczny | |
nr EAN | 8001063508207 |
nr EAN | 5907558576757 |
Kod silnika | BNM | |
Ciśnienie [bar] | 0,70 | |
Wymiar gwintu | M10x1 | |
Rozmiar klucza | 24 | |
nr EAN | 5907558547993 |
Ilość połączeń | 2 | |
Oznaczenie koloru | szary | |
Długość śruby pod główką [mm] | 20 | |
Ciężar [kg] | 0,015 | |
nr EAN | 5907558548266 |
Sposób montażu | przykręcany | |
nr EAN | 5907558580686 |
Kod silnika | BNM | |
Długość przewodu [mm] | 610 | |
Długość czujnika pomiarowego [mm] | 46 | |
nr EAN | 5907558581843 |
nr EAN | 5907558566994 |
TECDOC-Nr silnika | 18159 | |
Wymagana ilość | 1 | |
TECDOC-Nr silnika | 18159 | |
Wymagana ilość | 1 | |
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego | ||
nr EAN | 5907558562347 |
TECDOC-Nr silnika | 18159 | |
Ilość połączeń | 2 | |
Tryb pracy | elektryczny | |
nr EAN | 5901619503355 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Volkswagen FOX liftback (5Z1, 5Z3, 5Z4) 1.4 TDI.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Volkswagen FOX liftback (5Z1, 5Z3, 5Z4) 1.4 TDI produkowanego od 2005.04 do roku 2009.12
Jeżeli twój Volkswagen dysponuje silnikiem o mocy 70 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak półoś napędowa, chłodnica wody, napinacz paska wieloklinowego
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Volkswagen FOX liftback (5Z1, 5Z3, 5Z4)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na osprzęt elektryczny silnika do Volkswagen FOX liftback (5Z1, 5Z3, 5Z4) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Volkswagen z rocznika od 2005.04 do roku 2009.12, i mocy silnika 70 KM
.
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025
Objawy uszkodzenia czujnika wału korbowego
31-03-2025