Techniczny numer informacyjny | circuit N.C. | |
Gwintowana złączka | M10 x 1 | |
Ciśnienie załączania [bar] | 0,25 | |
nr EAN | 8053379029105 |
TECDOC-Nr silnika | 13773 | |
TECDOC-Nr silnika | 13773 | |
TECDOC-Nr silnika | 13773 | |
TECDOC-Nr silnika | 13773 | |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny | |
nr EAN | 8012510080542 |
TECDOC-Nr silnika | 13773 | |
Rok prod. od | 199910 | |
nr EAN | 3165143096253 |
TECDOC-Nr silnika | 13773 | |
Rok prod. od | 199911 | |
Numer podwozia od | 6K..Y..507 601 | |
nr EAN | 4047026507041 |
Rok prod. do | 199909 | |
TECDOC-Nr silnika | 4987 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z rurą wlotową | |
Ilość podłączonych styków | 5 | |
nr EAN | 5012759379790 |
Ilość podłączonych styków | 4 | |
Kolor | zielony | |
nr EAN | 5012759455401 |
TECDOC-Nr silnika | 4987 | |
TECDOC-Nr silnika | 13773 | |
Ilość podłączonych styków | 4 | |
Kolor | czarny | |
nr EAN | 5012759455470 |
TECDOC-Nr silnika | 4987 | |
Ilość podłączonych styków | 4 | |
Kolor | czarny | |
nr EAN | 5012759455470 |
Ilość podłączonych styków | 2 | |
Kolor | niebieski | |
alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-957 | |
nr EAN | 5012759465523 |
Rok prod. do | 199807 | |
TECDOC-Nr silnika | 4987 | |
Numer podwozia do | 6KX520000 | |
Ciśnienie [bar] | 0,75 | |
Kolor | szary | |
Wymiar gwintu | M10x1 | |
Rozmiar klucza | 24mm | |
Ciśnienie [bar] do | 1,05 | |
Ciśnienie [bar] od | 0,75 | |
nr EAN | 5012759497098 |
TECDOC-Nr silnika | 13773 | |
--------------- | ||
Rok prod. od | 199910 | |
Rodzaj korpusu | z obudową | |
TECDOC-Nr silnika | 13773 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z rurą wlotową | |
Ilość podłączonych styków | 5 | |
nr EAN | 5012759523377 |
TECDOC-Nr silnika | 13773 | |
Ciśnienie [bar] | 0,55 | |
Kolor | brązowy | |
Wymiar gwintu | M10x1 | |
Rozmiar klucza | 24mm | |
Ciśnienie [bar] do | 0,85 | |
Ciśnienie [bar] od | 0,55 | |
nr EAN | 5012759498187 |
TECDOC-Nr silnika | 4987 | |
Numer podwozia od | 6KX520001 | |
Ciśnienie [bar] | 0,75 | |
Kolor | szary | |
Wymiar gwintu | M10x1 | |
Rozmiar klucza | 24mm | |
Ciśnienie [bar] od | 0,75 | |
Ciśnienie [bar] do | 1,05 | |
nr EAN | 5012759498194 |
TECDOC-Nr silnika | 4987 | |
Ciśnienie [bar] | 0,15 | |
Kolor | niebieski | |
Wymiar gwintu | M10x1 | |
Rozmiar klucza | 24mm | |
Ciśnienie [bar] do | 0,3 | |
Ciśnienie [bar] od | 0,15 | |
nr EAN | 5012759498200 |
Rok prod. od | 199910 | |
Numer podwozia od | 6K-Y-507 601 | |
Długość przewodu [mm] | 505 | |
Ilość połączeń | 3 | |
Opór od [Ohm] | 1173 | |
nr EAN | 5012759514061 |
Techniczny numer informacyjny | circuit N.C. | |
Gwintowana złączka | M10 x 1 | |
Ciśnienie załączania [bar] | 0,25 | |
nr EAN | 8053379029105 |
Techniczny numer informacyjny | circuit N.C. | |
Gwintowana złączka | M10 x 1 | |
Ciśnienie załączania [bar] | 0,25 | |
Ilość połączeń | 1 | |
nr EAN | 8053379028894 |
Techniczny numer informacyjny | circuit N.C. | |
Gwintowana złączka | M10 x 1 | |
Ciśnienie załączania [bar] | 0,9 | |
nr EAN | 8053379028924 |
Techniczny numer informacyjny | circuit N.O. | |
Gwintowana złączka | M10 x 1 | |
Ciśnienie załączania [bar] | 0,7 | |
Ilość połączeń | 1 | |
nr EAN | 8053379028962 |
Techniczny numer informacyjny | circuit N.O. | |
Gwintowana złączka | M10 x 1 | |
Ciśnienie załączania [bar] | 0,9 | |
nr EAN | 8053379029099 |
TECDOC-Nr silnika | 4987 | |
nr EAN | 8012510009390 |
TECDOC-Nr silnika | 4987 | |
Rok prod. do | 199807 | |
Numer podwozia do | 6KX520000 | |
Ciśnienie [bar] | 0,90 | |
Wymiar gwintu | M10x1 | |
Rozmiar klucza | 24 | |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | brązowy | |
nr EAN | 8012510038321 |
TECDOC-Nr silnika | 13773 | |
Ciśnienie [bar] | 0,70 | |
Wymiar gwintu | M10x1 | |
Rozmiar klucza | 24 | |
nr EAN | 8012510081440 |
TECDOC-Nr silnika | 4987 | |
Rok prod. od | 199808 | |
Numer podwozia od | 6KX520001 | |
Ciśnienie [bar] | 0,90 | |
Wymiar gwintu | M10x1 | |
Rozmiar klucza | 24 | |
nr EAN | 8012510081457 |
TECDOC-Nr silnika | 4987 | |
Ciśnienie [bar] | 0,25 | |
Wymiar gwintu | M10x1 | |
Rozmiar klucza | 24 | |
nr EAN | 8012510081433 |
TECDOC-Nr silnika | 13773 | |
TECDOC-Nr silnika | 13773 | |
TECDOC-Nr silnika | 13773 | |
TECDOC-Nr silnika | 13773 | |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny | |
nr EAN | 8012510080542 |
Kod silnika | AFN | |
Numer podwozia do | 6K-X-520000 | |
Wymiar gwintu | M 10x1 | |
Kolor obudowy | biały | |
Ciśnienie [bar] | 0,90 | |
Techniczny numer informacyjny | Circuit N.O. | |
nr EAN | 8435050600894 |
Numer podwozia do | 6K-X-520000 | |
Wymiar gwintu | M 10x1 | |
Kolor obudowy | niebieski | |
Ciśnienie [bar] | 0,25 | |
nr EAN | 8435050600412 |
Kod silnika | ASV | |
Wymiar gwintu | M 10x1 | |
Kolor obudowy | brązowy | |
Ciśnienie [bar] | 0,70 | |
Techniczny numer informacyjny | Circuit N.O. | |
nr EAN | 8435050614631 |
Ilość biegunów | 3 | |
Kolor obudowy | czarny | |
Opór [Ohm] | 1400 | |
nr EAN | 8435050623961 |
Kod silnika | AFN | |
Numer podwozia od | 6K-Y-507601 | |
Ilość biegunów | 3 | |
Kolor obudowy | szary | |
Opór [Ohm] | 1200 | |
nr EAN | 8435050623978 |
Kod silnika | AFN | |
Numer podwozia od | 6K-X-520001 | |
Wymiar gwintu | M 10x1 | |
Kolor obudowy | szary | |
Ciśnienie [bar] | 0,90 | |
Techniczny numer informacyjny | Circuit N.O. | |
nr EAN | 8435050617670 |
Kod silnika | AFN | |
Numer podwozia od | 6K-X-520001 | |
Wymiar gwintu | M 10x1 | |
Kolor obudowy | niebieski | |
Ciśnienie [bar] | 0,25 | |
nr EAN | 8435050617687 |
Długość [mm] | 46 | |
Punkt włączania od [bar] | 0,15 | |
Punkt włączania do [bar] | 0,35 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 2,54 | |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 | |
Długość gwintu [mm] | 13 | |
Rozmiar klucza | 24 | |
Ilość połączeń | 1 | |
Oznaczenie koloru | niebieski | |
Powierzchnia | ocynkowany | |
Ciężar [kg] | 0,031 | |
dla numeru OE | 028 919 081 H | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
nr EAN | 4027816084662 |
Punkt włączania od [bar] | 1,6 | |
Długość [mm] | 46 | |
Punkt włączania do [bar] | 2 | |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 | |
Długość gwintu [mm] | 13 | |
Rozmiar klucza | 24 | |
Ilość połączeń | 1 | |
Oznaczenie koloru | biały | |
Powierzchnia | ocynkowany | |
Ciężar [kg] | 0,03 | |
dla numeru OE | 056 919 081 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
nr EAN | 4027816084853 |
Punkt włączania od [bar] | 0,75 | |
Długość [mm] | 46 | |
Punkt włączania do [bar] | 1,05 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 2,48 | |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 | |
Długość gwintu [mm] | 13 | |
Rozmiar klucza | 24 | |
Ilość połączeń | 1 | |
Oznaczenie koloru | szary | |
Powierzchnia | ocynkowany | |
Ciężar [kg] | 0,031 | |
dla numeru OE | 068 919 081 C | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
nr EAN | 4027816084440 |
TECDOC-Nr silnika | 4987 | |
Punkt włączania od [bar] | 0,15 | |
Punkt włączania do [bar] | 0,35 | |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 | |
Rozmiar klucza | 22 | |
Ilość połączeń | 1 | |
Oznaczenie koloru | niebieski | |
Ciężar [kg] | 0,031 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
dla numeru OE | 028 919 081 J | |
nr EAN | 4027816190127 |
Rok prod. do | 200012 | |
Ilość połączeń | 2 | |
Oznaczenie koloru | czerwony | |
Punkt włączania [°C] | 55 | |
Punkt włączania [°C] | 65 | |
Ciężar [kg] | 0,02 | |
dla numeru OE | 251 919 369 B | |
nr EAN | 4027816186502 |
TECDOC-Nr silnika | 13773 | |
Punkt włączania od [bar] | 0,55 | |
Punkt włączania do [bar] | 0,85 | |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 | |
Rozmiar klucza | 22 | |
Ilość połączeń | 1 | |
Oznaczenie koloru | brązowy | |
Ciężar [kg] | 0,031 | |
dla numeru OE | 038 919 081 K | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
nr EAN | 4027816190189 |
TECDOC-Nr silnika | 4987 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 20,0 | |
Ilość połączeń | 4 | |
Kolor | czarny | |
Oznaczenie koloru | niebieski | |
Ciężar [kg] | 0,023 | |
nr EAN | 4027816306160 |
TECDOC-Nr silnika | 4987 | |
Numer podwozia od | 6K-X-520 011 | |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 | |
Rozmiar klucza | 22 | |
Ilość połączeń | 1 | |
Kolor | szary | |
Punkty zmienne [bar] | 0,9 | |
Ciężar [kg] | 0,031 | |
dla numeru OE | 038 919 081 M | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
nr EAN | 4027816190165 |
Numer podwozia od | 6K-Y-502 795 | |
Numer podwozia do | 6K-Y-503 400 | |
Zakres temperatury do [°C] | 150 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 20,0 | |
Ilość połączeń | 4 | |
Kolor | zielony | |
Ciężar [kg] | 0,2 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem | |
dla numeru OE | 059 919 501 | |
nr EAN | 4027816315391 |
TECDOC-Nr silnika | 4987 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 20,0 | |
Ilość połączeń | 4 | |
Kolor | czarny | |
Oznaczenie koloru | niebieski | |
Ciężar [kg] | 0,026 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem | |
dla numeru OE | 6U0 919 501 B S1 | |
nr EAN | 4027816391425 |
Kod silnika | ASV | |
Sposób montażu | wciśnięty | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem osadczym sprężynującym | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem | |
Napięcie znamionowe [V] | 12 | |
Ilość połączeń | 4 | |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | zielony | |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny | |
Kolor | zielony | |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC | |
nr EAN | 4082300186611 |
Kod silnika | AFN | |
Sposób montażu | wciśnięty | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem osadczym sprężynującym | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem | |
Napięcie znamionowe [V] | 12 | |
Ilość połączeń | 4 | |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | niebieski | |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | żółty | |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny | |
Kolor | czarny | |
Oznaczenie koloru | niebieski | |
Oznaczenie koloru | żółty | |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC | |
nr EAN | 4082300144611 |
TECDOC-Nr silnika | 4987 | |
Numer podwozia do | 6K-X-520 000 | |
Moment dokręcenia od [Nm] | 20 | |
Ciśnienie załączania od [bar] | 0,75 | |
ciśnienie załączania do [bar] | 1,05 | |
Napięcie znamionowe [V] | 12 | |
Ilość połączeń | 1 | |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | szary | |
Wymiar gwintu | M10x1 | |
Funkcja przełączania | Zestyk zwierny | |
Rozmiar klucza | 24 | |
Rodzaj wtyczki | Wtyk płaski | |
Natężenie prądu [A] | 0,250 | |
Tolerancja [%] | 15 | |
nr EAN | 4082300015829 |
TECDOC-Nr silnika | 4987 | |
Numer podwozia do | 6K-X-520 000 | |
Ciśnienie załączania od [bar] | 0,15 | |
ciśnienie załączania do [bar] | 0,35 | |
Napięcie znamionowe [V] | 12 | |
Ilość połączeń | 1 | |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | niebieski | |
Wymiar gwintu | M10x1 | |
Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny | |
Rozmiar klucza | 24 | |
Rodzaj wtyczki | Wtyk płaski | |
Natężenie prądu [A] | 0,25 | |
nr EAN | 4082300148299 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem | |
Napięcie znamionowe [V] | 12 | |
Ilość połączeń | 1 | |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | biały | |
Kolor | czarny | |
Rozmiar klucza | 13 | |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC | |
nr EAN | 4082300163643 |
Rok prod. od | 199808 | |
Kod silnika | AFN | |
Numer podwozia od | 6KX520001 | |
Ciśnienie załączania od [bar] | 0,75 | |
ciśnienie załączania do [bar] | 1,05 | |
Napięcie znamionowe [V] | 12 | |
Ilość połączeń | 1 | |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | szary | |
Kolor | szary | |
Wymiar gwintu | M10x1 | |
Funkcja przełączania | Zestyk zwierny | |
Rozmiar klucza | 24 | |
nr EAN | 4082300097061 |
Kod silnika | ASV | |
Moment dokręcenia od [Nm] | 20 | |
Ciśnienie załączania od [bar] | 0,555 | |
ciśnienie załączania do [bar] | 0,85 | |
Napięcie znamionowe [V] | 12 | |
Ilość połączeń | 1 | |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | brązowy | |
Wymiar gwintu | M10x1 | |
Funkcja przełączania | Zestyk zwierny | |
Rozmiar klucza | 24 | |
Natężenie prądu [A] | 0,150 | |
Tolerancja [%] | 15 | |
nr EAN | 4082300097085 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Volkswagen POLO Variant (6V5) 1.9 TDI.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Volkswagen POLO Variant (6V5) 1.9 TDI produkowanego od 1998.06 do roku 2001.09
Jeżeli twój Volkswagen dysponuje silnikiem o mocy 110 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak przegub napędowy, silnik wycieraczek, łacznik stabilizatora
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Volkswagen POLO Variant (6V5)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na osprzęt elektryczny silnika do Volkswagen POLO Variant (6V5) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Volkswagen z rocznika od 1998.06 do roku 2001.09, i mocy silnika 110 KM
.
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025
Objawy uszkodzenia czujnika wału korbowego
31-03-2025
Klimatyzacja i czynniki chłodnicze
23-03-2025
Ile trzeba zapłacić za wymianę tarcz i kloców hamulcowych.
14-03-2025
Ile kosztuje wymiana rozrządu?
07-03-2025
Kiedy należy wymieniać świece żarowe i zapłonowe?
04-03-2025
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024