Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Bugatti » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator Bugatti » łożysko i piasta koła Bugatti » piasta koła Bugatti

piasta koła do BUGATTI

wybierz model samochodu BUGATTI:
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
cena brutto:
518.00 zł
 Kup
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca Fotografia odpowiada zakresowi dostawy
średnica zewnętrzna [mm] 140,00
Średnica zewnętrzna 2 [mm] 62,00
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 72,00
Szerokość 2 [mm] 60,00
nr EAN 4014870514693
cena brutto:
515.00 zł
 Kup
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca Fotografia odpowiada zakresowi dostawy
średnica zewnętrzna [mm] 140,00
Średnica zewnętrzna 2 [mm] 62,00
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 72,00
Szerokość 2 [mm] 60,00
nr EAN 4014870514709
cena brutto:
127.00 zł
 Kup
Szerokość [mm] 39,0
Średnica wewnętrzna [mm] 45,0
średnica zewnętrzna [mm] 84,0
Rodzaj łożyska Łożysko stożkowe kulkowe
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,87
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem nadajnika impulsów ABS
nr EAN 4027816291824
cena brutto:
248.00 zł
 Kup
Grubość [mm] 79,0
średnica zewnętrzna [mm] 134,0
Ø rozmieszczenia otworów [mm] 114
Ilość otworów 5
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 45
Średnica zewnętrzna 2 [mm] 62
Ciężar [kg] 1,6
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez łożyska koła
nr EAN 4027816402251
cena brutto:
207.00 zł
 Kup
Ilość zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej 24
Rozstaw śrub mocujących [mm] 114
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze zintegrowanym czujnikiem ABS
średnica zewnętrzna [mm] 140
Wymiar gwintu M12x1,5
Felga, ilość otworów 5
cena brutto:
59.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Grubość 1 [mm] 39
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 45
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 84
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze zintegrowanym czujnikiem ABS
Wysokość 1 [mm] 39
Ilość zębów, pierścień ABS 44
cena brutto:
184.00 zł
 Kup
Ilość zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej 24
Rozstaw śrub mocujących [mm] 114,3
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze zintegrowanym czujnikiem ABS
średnica zewnętrzna [mm] 140
Wymiar gwintu M12x1,5
Felga, ilość otworów 5
cena brutto:
57.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ilość zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej 28
Rozstaw śrub mocujących [mm] 114,3
średnica zewnętrzna [mm] 134
Wymiar gwintu M12x1,5
Felga, ilość otworów 5
  • Indeks: JPN 10L8026-JPN
  • Marka: JPN
  • Grupa towarowa TecDoc
    • Piasta koła
  • Nazwa
    • PIASTA KOŁA PRZEDNIEGO BEZ ŁOŻYSKA
  • Opis
    • SUZUKI SX4 06->
  • Dane dodatkowe:
    • Ilość sprzedażna = 1
    • Zamiennik: 4342080801
    • Numer dostawcy: 10L8026-JPN
  • Parametry:
    • oś przednia po obydwu stronach
Szerokość [mm] 39
Średnica wewnętrzna [mm] 45
średnica zewnętrzna [mm] 84
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze zintegrowanym czujnikiem ABS
nr EAN 5901619511831
cena brutto:
206.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
Felga, ilość otworów 5
Ø flanszy [mm] 140
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze zintegrowanym czujnikiem ABS
nr EAN 5903766357508
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z materiałami dodatkowymi
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze zintegrowanym czujnikiem ABS
Średnica wewnętrzna [mm] 45
średnica zewnętrzna [mm] 84
Wysokość [mm] 39
Rodzaj łożyska Łożysko kulkowe
nr EAN 4040074033395
cena brutto:
220.00 zł
 Kup
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze zintegrowanym magnet. pierścieniem nadajnika impulsów
Ilość zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej 24
nr EAN 4058787158588
cena brutto:
135.00 zł
 Kup
Szerokość [mm] 39
Średnica wewnętrzna [mm] 45
średnica zewnętrzna [mm] 84
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze zintegrowanym czujnikiem ABS
nr EAN 7316573716952
cena brutto:
589.00 zł
 Kup
Felga, ilość otworów 5
Ø flanszy [mm] 140
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze zintegrowanym czujnikiem ABS
nr EAN 7316575234881
Wyświetlanie od 1 do 15 (z 15 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
piasta koła

Piasta koła samochodu


Piasta koła jest narażona na nieustanne obciążenie, co zwiększa ryzyko jej awarii. Do ich zużycia przyczyniają się ponadto ciągle drgania promieniowe i osiowe. Piasta koła w zależności od konstrukcji może być zintegrowana z łożyskiem, te dwa elementy wzajemnie na siebie oddziałują, a więc nieprawidłowy montaż czy zużycie jednego przekłada się na problemy z drugim.

O zużyciu piasty świadczyć może:

  • Głośna praca kół w trakcie jazdy 
  • Drgania układu kierowniczego 
  • Szum i stukanie w kole
  • Odgłosy wynikające z tarcia metalicznego 
  • Wibracje kół 

Dlaczego piasta koła uległa awarii?


Przyczyna może wynikać m.in. z zastosowania niskiej jakości piasty, która nie jest odpowiednio przystosowana do pracy w trudnych warunkach. To najczęściej tanie zamienniki, które w rzeczywistości zmuszają kierowcę do szybszej wymiany piasty koła samochodu. Powinna ona być dopasowana do konkretnego modelu samochodu. Jeżeli piasta koła jest zintegrowana z łożyskiem, to również jego nieprawidłowy montaż może spowodować przedwczesne zużycie się tych dwóch elementów. Została wykonana z metalu, tym samym narażona jest na korozję, co z kolei skutkuje nieprawidłową jej pracą. Do uszkodzenia piasty dochodzi również w wyniku przedostania się do niej zanieczyszczeń, które występują przy nieprawidłowym montażu czy też niedostatecznym uszczelnieniu. Musisz również wiedzieć, iż piasta koła ma bezpośredni kontakt z innymi elementami podzespołu, również z łożyskiem. Musi być więc dobrze nasmarowana, aby zminimalizować ryzyko tarcia. 

Jak zamontować nową piastę?


Najpierw należy usunąć zużytą piastę. W tym celu odkręcamy śruby mocujące koło, dla lepszego dostępu, warto również zdemontować zacisk hamulcowy i tarczę hamulcową. Odkręcamy śrubę mocującą łożysko oraz rozpinamy połączenie zwrotnicy i wahacza, należy też odkręcić śruby mocujące. Zdejmujemy ją i czyścimy dokładnie miejsce, w którym zamontujemy nową część. Przy montażu nowej piasty koła postępujemy analogicznie do demontażu.

informacje dodatkowe: