Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Chrysler » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator Chrysler SEBRING kabriolet (JS) » łożysko i piasta koła Chrysler SEBRING kabriolet (JS) » piasta koła Chrysler SEBRING kabriolet (JS)

piasta koła do CHRYSLER SEBRING kabriolet (JS)

wybierz typ samochodu CHRYSLER SEBRING kabriolet (JS):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Szerokość [mm] 52,0
Średnica wewnętrzna [mm] 32,0
średnica zewnętrzna [mm] 85,0
Rodzaj łożyska Łożysko stożkowe kulkowe
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca Łożysko zintegrowane w piaście koła
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg] 3,910
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z piastą
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem nadajnika impulsów ABS
nr EAN 5050063133929
cena brutto:
232.00 zł
 Kup
Strona zabudowyOś przednia
Strona zabudowyz lewej
Strona zabudowyz prawej
Liczba otworów5
Szerokość [mm] 63,0
Średnica wewnętrzna [mm] 30,0
średnica zewnętrzna [mm] 74,0
Rodzaj łożyska Łożysko stożkowe kulkowe
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca Łożysko zintegrowane w piaście koła
Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
Ciężar [kg] 3,280
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem nadajnika impulsów ABS
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z piastą
nr EAN 4054224724972
cena brutto:
173.00 zł
 Kup
Rozstaw śrub mocujących [mm] 114
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze zintegrowanym czujnikiem ABS
średnica zewnętrzna [mm] 141
Wymiar gwintu M12x1,5
Felga, ilość otworów 5
cena brutto:
157.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ilość zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej 32
Rozstaw śrub mocujących [mm] 114,3
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze zintegrowanym czujnikiem ABS
średnica zewnętrzna [mm] 141,5
Ilość zębów, pierścień ABS 86
Wymiar gwintu M12x1,5
Felga, ilość otworów 5
cena brutto:
155.00 zł
 Kup
Rozstaw śrub mocujących [mm] 114,3
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze zintegrowanym czujnikiem ABS
średnica zewnętrzna [mm] 140,5
Wymiar gwintu M12x1,5
Felga, ilość otworów 5
cena brutto:
63.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Grubość 1 [mm] 40
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 43
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 80
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze zintegrowanym czujnikiem ABS
Wysokość 1 [mm] 40
Ilość zębów, pierścień ABS 43
Szerokość [mm] 40
Średnica wewnętrzna [mm] 43
średnica zewnętrzna [mm] 80
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze zintegrowanym czujnikiem ABS
Strona zabudowy Oś tylna
Numer seryjny K4104306
nr EAN 5901159287272
Strona zabudowy Oś przednia
Numer seryjny K4104350
nr EAN 5901159287302
cena brutto:
140.99 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś tylna
Ø flanszy [mm] 140
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze zintegrowanym czujnikiem ABS
nr EAN 5901619544426
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Szerokość [mm] 40
Średnica wewnętrzna [mm] 43
średnica zewnętrzna [mm] 80
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze zintegrowanym czujnikiem ABS
nr EAN 5901619520772
Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z materiałami dodatkowymi
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze zintegrowanym łożyskiem koła
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze zintegrowanym magnet. pierścieniem nadajnika impulsów
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze sworzniem mocującym koła
średnica zewnętrzna [mm] 140
Ø rozmieszczenia otworów [mm] 114,3
Felga, ilość otworów 5
Rodzaj mocowania Mocowanie 4-punktowe
Rodzaj łożyska Łożysko kulkowe
nr EAN 4040074115633
cena brutto:
153.00 zł
 Kup
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z piastą
Ciężar netto [g] 3710
nr EAN 5908281436028
cena brutto:
147.00 zł
 Kup
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z piastą
Ciężar netto [g] 3225
nr EAN 5908281436059
cena brutto:
152.00 zł
 Kup
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z piastą
Ciężar netto [g] 3105
nr EAN 5908281473061
cena brutto:
83.00 zł
 Kup
Szerokość [mm] 40
Średnica wewnętrzna [mm] 43
średnica zewnętrzna [mm] 80
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze zintegrowanym magnet. pierścieniem nadajnika impulsów
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze zintegrowanym czujnikiem ABS
nr EAN 4031185257305
cena brutto:
97.99 zł
 Kup
Szerokość [mm] 40
Średnica wewnętrzna [mm] 43
średnica zewnętrzna [mm] 80
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze zintegrowanym czujnikiem ABS
nr EAN 7316574553419
cena brutto:
328.00 zł
 Kup
Ø flanszy [mm] 140
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze zintegrowanym czujnikiem ABS
nr EAN 7316575320652
cena brutto:
179.00 zł
 Kup
Strona zabudowy z tyłu
cena brutto:
299.00 zł
 Kup
Masa [g] 3335
Ilość otworów 1 4
Ilość otworów 2 5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze zintegrowanym magnet. pierścieniem nadajnika impulsów
nr EAN 3413520989149
Wyświetlanie od 1 do 21 (z 21 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
piasta koła

Piasta koła samochodu


Piasta koła jest narażona na nieustanne obciążenie, co zwiększa ryzyko jej awarii. Do ich zużycia przyczyniają się ponadto ciągle drgania promieniowe i osiowe. Piasta koła w zależności od konstrukcji może być zintegrowana z łożyskiem, te dwa elementy wzajemnie na siebie oddziałują, a więc nieprawidłowy montaż czy zużycie jednego przekłada się na problemy z drugim.

O zużyciu piasty świadczyć może:

  • Głośna praca kół w trakcie jazdy 
  • Drgania układu kierowniczego 
  • Szum i stukanie w kole
  • Odgłosy wynikające z tarcia metalicznego 
  • Wibracje kół 

Dlaczego piasta koła uległa awarii?


Przyczyna może wynikać m.in. z zastosowania niskiej jakości piasty, która nie jest odpowiednio przystosowana do pracy w trudnych warunkach. To najczęściej tanie zamienniki, które w rzeczywistości zmuszają kierowcę do szybszej wymiany piasty koła samochodu. Powinna ona być dopasowana do konkretnego modelu samochodu. Jeżeli piasta koła jest zintegrowana z łożyskiem, to również jego nieprawidłowy montaż może spowodować przedwczesne zużycie się tych dwóch elementów. Została wykonana z metalu, tym samym narażona jest na korozję, co z kolei skutkuje nieprawidłową jej pracą. Do uszkodzenia piasty dochodzi również w wyniku przedostania się do niej zanieczyszczeń, które występują przy nieprawidłowym montażu czy też niedostatecznym uszczelnieniu. Musisz również wiedzieć, iż piasta koła ma bezpośredni kontakt z innymi elementami podzespołu, również z łożyskiem. Musi być więc dobrze nasmarowana, aby zminimalizować ryzyko tarcia. 

Jak zamontować nową piastę?


Najpierw należy usunąć zużytą piastę. W tym celu odkręcamy śruby mocujące koło, dla lepszego dostępu, warto również zdemontować zacisk hamulcowy i tarczę hamulcową. Odkręcamy śrubę mocującą łożysko oraz rozpinamy połączenie zwrotnicy i wahacza, należy też odkręcić śruby mocujące. Zdejmujemy ją i czyścimy dokładnie miejsce, w którym zamontujemy nową część. Przy montażu nowej piasty koła postępujemy analogicznie do demontażu.

informacje dodatkowe: