Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Piaggio » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator Piaggio HEXAGON » łożysko i piasta koła Piaggio HEXAGON » piasta koła Piaggio HEXAGON

piasta koła do PIAGGIO HEXAGON

wybierz typ samochodu PIAGGIO HEXAGON:
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
cena brutto:
155.00 zł
 Kup
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 55
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 60
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 90
Wysokość 1 [mm] 24,2
Wysokość 2 [mm] 24,2
Średnica zewnętrzna 2 [mm] 95
Ciężar [kg] 1,34
nr EAN 8717109522105
cena brutto:
464.01 zł
 Kup
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca Fotografia odpowiada zakresowi dostawy
średnica zewnętrzna [mm] 175,00
Średnica zewnętrzna 2 [mm] 87,30
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 97,90
Szerokość 2 [mm] 62,80
nr EAN 4014870033699
cena brutto:
76.00 zł
 Kup
Szerokość [mm] 23,0
Średnica wewnętrzna [mm] 55,0
średnica zewnętrzna [mm] 90,0
Rodzaj łożyska Łożysko toczne kulkowe
Ciężar [kg] 0,57
nr EAN 4027816197690
Jednostkaszt.
Szerokość [mm]60,0
Średnica wewnętrzna [mm]30,0
Średnica zewnętrzna [mm]96,0
Rodzaj zawieszeniaŁożysko stożkowe kulkowe
Lokalizacja w aucieOś przednia, z lewej strony
Lokalizacja w aucieOś przednia, z prawej
Ciężar [kg]5,576
Lokalizacja w auciez przodu
EAN4054224788547
StanFabrycznie nowy
cena brutto:
257.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
Ilość zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej 29
Rozstaw śrub mocujących [mm] 130
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze zintegrowanym czujnikiem ABS
średnica zewnętrzna [mm] 175
Wymiar gwintu M14x1,5
Felga, ilość otworów 6
cena brutto:
293.99 zł
 Kup
Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
Ilość zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej 29
Rozstaw śrub mocujących [mm] 130
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze zintegrowanym czujnikiem ABS
średnica zewnętrzna [mm] 175
Wymiar gwintu M14x1,5
Felga, ilość otworów 6
cena brutto:
227.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Rozstaw śrub mocujących [mm] 130
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze zintegrowanym czujnikiem ABS
średnica zewnętrzna [mm] 152
Wymiar gwintu M14x1,5
Felga, ilość otworów 6
Felga, ilość otworów 5
Ø flanszy [mm] 152
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca wymagane narzędzie specjalne do montażu
Numer seryjny K4101000
Strona zabudowy z lewej
nr EAN 5901159256810
cena brutto:
149.00 zł
 Kup
Felga, ilość otworów 6
Ø flanszy [mm] 152
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca wymagane narzędzie specjalne do montażu
nr EAN 5902659743053
Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 50
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 55
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 90
Średnica zewnętrzna 2 [mm] 90
Wysokość 1 [mm] 24,75
Wysokość 2 [mm] 23
Rodzaj łożyska Łożysko toczne kulkowe
nr EAN 4040074445501
Strona zabudowy Oś przednia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z materiałami dodatkowymi
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze zintegrowanym łożyskiem koła
średnica zewnętrzna [mm] 152
Ø rozmieszczenia otworów [mm] 130
Felga, ilość otworów 5
Rodzaj łożyska Łożysko kulkowe
nr EAN 4040074297681
cena brutto:
265.00 zł
 Kup
Szerokość [mm] 118
średnica zewnętrzna [mm] 152
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze zintegrowanym magnet. pierścieniem nadajnika impulsów
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca wymagane narzędzie specjalne do montażu
nr EAN 4031185475730
cena brutto:
460.00 zł
 Kup
Szerokość [mm] 113
średnica zewnętrzna [mm] 175
Rodzaj łożyska Łożysko toczne kulkowe
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca Łożysko zintegrowane w piaście koła
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 97,9
Ilość otworów 6
Ø rozmieszczenia otworów [mm] 130
nr EAN 4031185654869
cena brutto:
567.01 zł
 Kup
Średnica piasty koła [mm]: 175,00
średnica 2 [mm]: 87,30
średnica otworu centrujacego [mm]: 97,90
Szerokość 2 [mm]: 62,80
Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta
cena brutto:
431.00 zł
 Kup
Felga, ilość otworów 6
Ø flanszy [mm] 152
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca wymagane narzędzie specjalne do montażu
nr EAN 7316576188817
cena brutto:
205.00 zł
 Kup
Strona zabudowy z przodu
dla numeru OE 906 350 0249
Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
Wyświetlanie od 1 do 20 (z 20 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
piasta koła

Piasta koła samochodu


Piasta koła jest narażona na nieustanne obciążenie, co zwiększa ryzyko jej awarii. Do ich zużycia przyczyniają się ponadto ciągle drgania promieniowe i osiowe. Piasta koła w zależności od konstrukcji może być zintegrowana z łożyskiem, te dwa elementy wzajemnie na siebie oddziałują, a więc nieprawidłowy montaż czy zużycie jednego przekłada się na problemy z drugim.

O zużyciu piasty świadczyć może:

  • Głośna praca kół w trakcie jazdy 
  • Drgania układu kierowniczego 
  • Szum i stukanie w kole
  • Odgłosy wynikające z tarcia metalicznego 
  • Wibracje kół 

Dlaczego piasta koła uległa awarii?


Przyczyna może wynikać m.in. z zastosowania niskiej jakości piasty, która nie jest odpowiednio przystosowana do pracy w trudnych warunkach. To najczęściej tanie zamienniki, które w rzeczywistości zmuszają kierowcę do szybszej wymiany piasty koła samochodu. Powinna ona być dopasowana do konkretnego modelu samochodu. Jeżeli piasta koła jest zintegrowana z łożyskiem, to również jego nieprawidłowy montaż może spowodować przedwczesne zużycie się tych dwóch elementów. Została wykonana z metalu, tym samym narażona jest na korozję, co z kolei skutkuje nieprawidłową jej pracą. Do uszkodzenia piasty dochodzi również w wyniku przedostania się do niej zanieczyszczeń, które występują przy nieprawidłowym montażu czy też niedostatecznym uszczelnieniu. Musisz również wiedzieć, iż piasta koła ma bezpośredni kontakt z innymi elementami podzespołu, również z łożyskiem. Musi być więc dobrze nasmarowana, aby zminimalizować ryzyko tarcia. 

Jak zamontować nową piastę?


Najpierw należy usunąć zużytą piastę. W tym celu odkręcamy śruby mocujące koło, dla lepszego dostępu, warto również zdemontować zacisk hamulcowy i tarczę hamulcową. Odkręcamy śrubę mocującą łożysko oraz rozpinamy połączenie zwrotnicy i wahacza, należy też odkręcić śruby mocujące. Zdejmujemy ją i czyścimy dokładnie miejsce, w którym zamontujemy nową część. Przy montażu nowej piasty koła postępujemy analogicznie do demontażu.

informacje dodatkowe: