Strona zabudowy | od strony czołowej |
TECDOC-Nr silnika | 3767 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 42 |
średnica zewnętrzna [mm] | 60 |
Wysokość [mm] | 7 |
nr EAN | 8427769113628 |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
TECDOC-Nr silnika | 3767 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 85 |
średnica zewnętrzna [mm] | 105 |
Wysokość [mm] | 10 |
nr EAN | 8427769227448 |
TECDOC-Nr silnika | 3767 |
--------------- | |
Strona zabudowy | od strony czołowej |
Średnica wewnętrzna [mm] | 32 |
średnica zewnętrzna [mm] | 46 |
Wysokość [mm] | 6 |
nr EAN | 8427769129087 |
Strona zabudowy | od strony czołowej |
Średnica wewnętrzna [mm] | 32 |
średnica zewnętrzna [mm] | 46 |
Wysokość [mm] | 6 |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | AS |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
Średnica wewnętrzna [mm] | 85 |
średnica zewnętrzna [mm] | 105 |
Wysokość [mm] | 9 |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW |
Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny |
Materiał | FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
Strona zabudowy | od strony czołowej |
Średnica wewnętrzna [mm] | 42 |
średnica zewnętrzna [mm] | 60 |
Wysokość [mm] | 7 |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | AS |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
Strona zabudowy | Głowica silnika |
TECDOC-Nr silnika | 3767 |
Materiał | MVQ (silikon-kauczuk) |
Średnica wewnętrzna [mm] | 32 |
średnica zewnętrzna [mm] | 46 |
Szerokość [mm] | 6 |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
Strona zabudowy | od strony czołowej |
TECDOC-Nr silnika | 3767 |
Materiał | NBR (Nitril-Butadien-kauczuk) |
Średnica wewnętrzna [mm] | 42 |
średnica zewnętrzna [mm] | 60 |
Szerokość [mm] | 7 |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
TECDOC-Nr silnika | 3767 |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
Średnica wewnętrzna [mm] | 85 |
średnica zewnętrzna [mm] | 105 |
Szerokość [mm] | 10 |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL |
Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii pierścień uszczelniający, simmerring do Toyota HILUX VI pick-up (_N1_) 2.4 TD (LN190).
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Toyota HILUX VI pick-up (_N1_) 2.4 TD (LN190) produkowanego od 1997.08 do roku 2001.07
Jeżeli twoja Toyota dysponuje silnikiem o mocy 90 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak przegub napędowy, silnik wycieraczek, łacznik stabilizatora
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii pierścień uszczelniający, simmerring do Toyota HILUX VI pick-up (_N1_)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na pierścień uszczelniający, simmerring do Toyota HILUX VI pick-up (_N1_) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Toyota z rocznika od 1997.08 do roku 2001.07, i mocy silnika 90 KM
.
Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025