Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Opel » napęd koła, przeguby Opel ASTRA H TwinTop (A04) » półoś napędowa Opel ASTRA H TwinTop (A04)

półoś napędowa do OPEL ASTRA H TwinTop (A04)

wybierz typ samochodu OPEL ASTRA H TwinTop (A04):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
cena brutto:
320.00 zł
 Kup
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] 53
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn. 22
Uzębienie zewnętrzne od strony koła 33
Długość [mm] 950
cena brutto:
303.00 zł
 Kup
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] 53
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn. 22
Uzębienie zewnętrzne od strony koła 33
Długość [mm] 586
cena brutto:
288.00 zł
 Kup
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Długość [mm] 587
Wymiar gwintu M22 x 1,5
Uzębienie zewnętrzne od strony koła 33
Wewnętrzne uzębienie, różne strony, połączone do wału 22
Średnica 2 [mm] 92
Średnica 1 [mm] 85
nr EAN 5902659757197
cena brutto:
273.99 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś przednia
Wymiar gwintu M22 x 1,5
Długość [mm] 951
Uzębienie zewnętrzne od strony koła 33
Wewnętrzne uzębienie, różne strony, połączone do wału 22
Średnica 1 [mm] 85
Średnica 2 [mm] 92
nr EAN 5902659757203
Strona zabudowyOś przednia, z lewej
Długość [mm]586
Uzębienie zewnętrzne od strony koła33
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn.22
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm]53
średnica zewnętrzna [mm]28
Powierzchniapokryty proszkowo
Nowa część bez depozytu
Strona zabudowyos przednia, z prawej
Długość [mm]950
Uzębienie zewnętrzne od strony koła33
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn.22
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm]53
średnica zewnętrzna [mm]28
Powierzchniapokryty proszkowo
Nowa część bez depozytu
cena brutto:
330.00 zł
 Kup
Strona zabudowy z prawej
Długość [mm] 969
Liczba zębów 1 33
Liczba zębów 2 22
Ciężar brutto [kg] 8,500
Ciężar netto [g] 7900
nr EAN 5902048881717
cena brutto:
634.00 zł
 Kup
Uzębienie zewnętrzne od strony koła 33
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn. 22
Długość [mm] 605,7
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] 52,30
Średnica przegubu po stronie koła [mm] 84,00
Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm] 92,00
Dynamika hamowania/jazdy dla pojazdów z ABS
Dynamika hamowania/jazdy dla pojazdów bez ABS
Wymiar gwintu M22x1,5
nr EAN 4019064040811
Wyświetlanie od 1 do 8 (z 8 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
półoś napędowa

Półoś samochodowa - napędowa

 

półoś kompletna w e-autoparts.plPółoś samochodowa jest elementem zespołu przekazania napędu współczesnego samochodu. Wraz z przegubem napędowym, który jest jej składnikiem, przekazuje moment obrotowy ze skrzyni biegów na piastę koła. Półosie mogą zasilać przednią lub tylna oś pojazdu, lub też obie w przypadku aut z napędem 4x4. Obecnie najbardziej popularne ze względu na koszty jest napędzanie przedniej osi samochodu. Jest ono także praktyczniejsze ze względu na korzystniejszą konstrukcję płyty podwoziowej - brak tunelu na wał napędowy. Przedni napęd poprawia także walory trakcyjne pojazdu, który nie ma skłonności wpadania w boczny poślizg przy gwałtownym dodaniu gazu, zwłaszcza na śliskiej nawierzchni.

Półosie napędowe znanych producentów dostępne w naszym sklepie!

 

półoś napędowa, samochodowaSklep e-autoparts.pl posiada w swojej ofercie półosie uznanych światowych producentów jak Lobro, Spidan, Skf oraz zamienniki dostępne dla mniej wymagających Klientów: półosie GSP, Metelli, Kamoka.

Najwcześniejszymi wersjami półośi były półosie napędowe odciążone, które nie przenoszą żadnych momentów zginających i przenoszą tylko moment obrotowy. Ich bardziej rozwiniętymi następcami są półosie częściowo odciążone, przenoszące oprócz momentu obrotowego, także część sił zginających. Najbardziej wszechstronne są półosie samochodowe nieodciążone, które przenoszą oprócz momentu obrotowego również momenty zginające poziome i pionowe. Półosie nieodciążone wyposażone są zazwyczaj w dwa przeguby napędowe - zewnętrzny i wewnętrzny. Nieraz spotyka się rozwiązania, w których przegub wewnętrzny jest zintegrowany ze skrzynią biegów (np, Fiat Seicento 1,1 MPI) i wówczas półoś składa się tylko z przegubu zewnętrznego i samego drążka półosi.

półoś Lobro półoś Spidan
półoś SKF półoś Metelli
półoś Kamoka półoś GSP
półoś General Ricambi półoś Maxgear