
| przekładnia mechaniczna 6-biegowa | |
| oś przednia, z prawej | |
| ze śrubą | |
| Ciężar [kg] | 6,830 |
| Otwór o śr. [mm] | 10,5 |
| Wymiar gwintu | M16x1,5 |
| Zewn. uzębienie, od strony koła | 36 |
| Średnica otworu [mm] | 94 |
| Liczba otworów do mocowania | 6 |
| Min. długość [mm] | 608 |
| Średnica przegubu po stronie koła [mm] | 98 |
| Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm] | 108 |
| Uwzględnić informację serwisową |

| Typ skrzyni biegów | 6MT/7DCT |
| Strona zabudowy | Oś tylna |
| Średnica 2 [mm] | 94 |
| Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] | 59,5 |
| Uzębienie zewnętrzne od strony koła | 36 |
| Długość [mm] | 606 |

| Typ skrzyni biegów | 6MT/7DCT |
| Strona zabudowy | Oś tylna strona prawa |
| Średnica 2 [mm] | 94 |
| Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] | 59,5 |
| Uzębienie zewnętrzne od strony koła | 36 |
| Długość [mm] | 650 |

| Rodzaj skrzyni biegów | Przekładnia manualna 6-biegowa |
| Strona zabudowy | oś przednia, z lewej |
| Średnica 2 [mm] | 108 |
| Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] | 59,5 |
| Uzębienie zewnętrzne od strony koła | 36 |
| Długość [mm] | 483 |

| Rodzaj skrzyni biegów | Przekładnia manualna 6-biegowa |
| Strona zabudowy | oś przednia, z lewej |
| Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] | 59,5 |
| Uzębienie zewnętrzne od strony koła | 36 |
| Wymiar gwintu | M16X1,5 |
| Długość [mm] | 487 |

| Strona zabudowy | Oś tylna strona prawa |
| Długość [mm] | 650 |
| Uzębienie zewnętrzne od strony koła | 36 |
| Wewnętrzne uzębienie, od strony koła | 33 |
| Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] | 59,5 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 28 |
| Powierzchnia | pokryty proszkowo |
| Nowa część bez depozytu |

| Rodzaj skrzyni biegów | Skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem 7-biegowa |
| Strona zabudowy | os przednia, z prawej |
| Długość [mm] | 575 |
| Uzębienie zewnętrzne od strony koła | 36 |
| Wewnętrzne uzębienie, od strony koła | 27 |
| Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] | 59,5 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 42 |
| Powierzchnia | pokryty proszkowo |
| Nowa część bez depozytu |

| Strona zabudowy | Oś tylna strona lewa |
| Długość [mm] | 606 |
| Uzębienie zewnętrzne od strony koła | 36 |
| Wewnętrzne uzębienie, od strony koła | 33 |
| Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] | 59,5 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 28 |
| Powierzchnia | pokryty proszkowo |
| Nowa część bez depozytu |

| Kod silnika | DFFA |
| Rodzaj skrzyni biegów | Przekładnia manualna 6-biegowa |
| Strona zabudowy | oś przednia, z lewej |
| Długość [mm] | 486,5 |
| otwór Ø [mm] | 10,5 |
| Wymiar gwintu | M16x1.5 |
| Uzębienie zewnętrzne od strony koła | 36 |
| Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] | 59,5 |
| Ilość otworów | 6 |
| Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 94 |
| Nowa część | |
| Średnica przegubu po stronie koła [mm] | 98 |
| Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm] | 108 |
| nr EAN | 7316575128890 |

| Kod silnika | DFFA |
| Rodzaj skrzyni biegów | Przekładnia manualna 6-biegowa |
| Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
| Długość [mm] | 604 |
| otwór Ø [mm] | 10,8 |
| Wymiar gwintu | M16X1,5 |
| Uzębienie zewnętrzne od strony koła | 36 |
| Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] | 59,5 |
| Ilość otworów | 6 |
| Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 94 |
| Nowa część | |
| Średnica przegubu po stronie koła [mm] | 97,9 |
| Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm] | 108 |
| nr EAN | 7316577219114 |

| Kod silnika | DFFA |
| Rodzaj skrzyni biegów | Skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem 7-biegowa |
| Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
| Długość [mm] | 575 |
| otwór Ø [mm] | 10,5 |
| Wymiar gwintu | M16x1.5 |
| Uzębienie zewnętrzne od strony koła | 36 |
| Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] | 59,5 |
| Ilość otworów | 6 |
| Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 99,5 |
| Nowa część | |
| Średnica przegubu po stronie koła [mm] | 97,9 |
| Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm] | 82 |
| nr EAN | 7316579218719 |

| Kod silnika | DFFA |
| Rodzaj skrzyni biegów | Skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem 7-biegowa |
| Strona zabudowy | oś przednia, z lewej |
| Długość [mm] | 553 |
| Wymiar gwintu | M16x1.5 |
| Uzębienie zewnętrzne od strony koła | 36 |
| Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn. | 37 |
| Średnica pierscienia uszczelniającego [mm] | 59,5 |
| Długość 2 [mm] | 57,5 |
| Średnica przegubu po stronie koła [mm] | 97,4 |
| Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm] | 85,8 |
| EAN | 7316579329019 |
| Stan | Fabrycznie nowy |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii półoś napędowa do Volkswagen T-ROC (A11, D11) 2.0 TDI 4motion.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Volkswagen T-ROC (A11, D11) 2.0 TDI 4motion produkowanego od 2017.09
Jeżeli twój Volkswagen dysponuje silnikiem o mocy 150 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak świeca zapłonowa, filtr oleju, wahacze
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii półoś napędowa do Volkswagen T-ROC (A11, D11)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na półoś napędowa do Volkswagen T-ROC (A11, D11) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Volkswagen z rocznika od 2017.09, i mocy silnika 150 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025