Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa » VKJC 4614 skf

Wał napędowy VKJC 4614 SKF

VKJC 4614 Wał napędowy SKF
skf VKJC 4614
Wał napędowy VKJC 4614
VKJC 4614
685.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (13 ocen)
numer części:

VKJC 4614

producent:

SKF

Długość [mm] 604
otwór Ø [mm] 10,8
Wymiar gwintu M16X1,5
Uzębienie zewnętrzne od strony koła 36
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] 59,5
Ilość otworów 6
Ø rozmieszczenia otworów [mm] 94
Nowa część 
Średnica przegubu po stronie koła [mm] 97,9
Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm] 108
nr EAN 7316577219114

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy VKJC 4614 SKF

Półoś napędowa przód P 604mm pasuje do: AUDI A3, Q3, SEAT ALTEA XL, LEON ST, SKODA OCTAVIA II, OCTAVIA III, SUPERB II, YETI, VW CADDY III, CADDY III/MINIVAN, CC B7, GOLF V 1.4-3.6 05.03-
numery OEM:
AUDI      1K0 407 272 CR
AUDI      1K0 407 272 JF
AUDI      1K0 407 452 TX
AUDI      1K0 407 454 MX
AUDI      3C0 407 272 BD
AUDI      3C0 407 452 HX
AUDI      5Q0 407 272 EQ
AUDI      5Q0 407 272 K
AUDI      5Q0 407 452 X
AUDI      5Q0 407 762 GX
SKODA      1K0 407 272 CR
SKODA      1K0 407 272 JF
SKODA      1K0 407 452 TX
SKODA      1K0 407 454 MX
SKODA      5Q0 407 272 K
SKODA      5Q0 407 762 GX
VOLKSWAGEN      1K0 407 272 CR
VOLKSWAGEN      1K0 407 272 JF
VOLKSWAGEN      1K0 407 452 TX
VOLKSWAGEN      1K0 407 454 MX
VOLKSWAGEN      3C0 407 272 BD
VOLKSWAGEN      3C0 407 452 HX
VOLKSWAGEN      5Q0 407 272 EQ
VOLKSWAGEN      5Q0 407 272 K
VOLKSWAGEN      5Q0 407 452 X
VOLKSWAGEN      5Q0 407 762 GX

Zastosowanie Wał napędowy VKJC 4614 SKF w samochodach:

Opinie Klientów o Wał napędowy VKJC 4614 SKF:

2023-08-16
 5/5
Niestety wał napędowy okazał się 'felerny'. Cóż nawet taka marka jak SKF zalicza wpadki. Zero problemów z reklamacją ze strony sprzedającego jak również producenta.
2023-09-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-01-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-08-21
 5/5
Pasuje do Volvo S40 T5. Na razie po ponad 1000 km działa bez zarzutu.
2023-09-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-08-21
 5/5
Pasuje do Volvo S40 T5. Na razie po ponad 1000 km działa bez zarzutu.
2025-03-10
 5/5
produkt wysokiej jakości, polecam
2020-09-01
 2/5
Wał wygląda na zamiennik wału firmy TRW
2023-05-01
 5/5
Towar zgodny z opisem
2020-08-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-01-08
 5/5
Kolejny udany zakup w e-autoparts.pl
2022-01-17
 5/5
Cześć pasuje jak długo będzie działać zobaczymy.
2020-04-16
 5/5
Zakup skf VKJC 6170 polecił mi mój mechanik

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.

Informacje o producencie części do samochodów firmie SKF

 

SKF to firma szwedzka, założona w 1907 roku przez Gustafa Ericssona. Nazwa "SKF" to skrót od Svenska Kullagerfabriken, co oznacza po szwedzku "Szwedzkie Fabryki Łożysk Kulowych". Firma specjalizuje się w produkcji łożysk i innych części mechanicznych stosowanych w przemyśle, w tym także w przemyśle samochodowym.

Produkty SKF dla przemysłu samochodowego obejmują łożyska, uszczelki, pakiety uszczelkowe, przeguby kulowe i wiele innych części, które są stosowane w różnych systemach pojazdów, takich jak układ napędowy, zawieszenie, układ kierowniczy, układ hamulcowy i inne.

Firma posiada fabryki w wielu krajach na całym świecie, w tym w Szwecji, Niemczech, Francji, Włoszech, Stanach Zjednoczonych, Brazylii, Japonii i Chinach.

SKF jest jednym z największych producentów łożysk na świecie i posiada bogatą historię innowacji technologicznych, w tym wynalezienie łożyska kulkowego samonośnego w 1919 roku oraz rozwoju łożyska magnetycznego w latach 90-tych. Firma posiada również wiele patentów na swoje produkty.

SKF wyróżnia się na rynku dzięki swojej strategii "BeyondZero", która koncentruje się na zrównoważonym rozwoju i redukcji wpływu na środowisko naturalne poprzez innowacje technologiczne i działania proekologiczne w procesach produkcyjnych. Firma skupia się również na dostarczaniu klientom rozwiązań optymalizujących koszty i zwiększających wydajność poprzez zaawansowane technologie i usługi serwisowe.