
| TECDOC-Nr silnika | 20597 |
| TECDOC-Nr silnika | 23939 |
| Rok prod. do | 201203 |
| Strona zabudowy | w zbiorniku paliwa |
| Tryb pracy | elektryczny |
| nr EAN | 4047024773189 |

| TECDOC-Nr silnika | 24949 |
| TECDOC-Nr silnika | 26714 |
| Rok prod. od | 201111 |
| Rok prod. do | 201307 |
| System tworzenia mieszanki paliwowej | Common Rail (CR) |
| Rodzaj paliwa | olej napędowy |
| nr EAN | 4047024953963 |

| TECDOC-Nr silnika | 24949 |
| TECDOC-Nr silnika | 26714 |
| Rok prod. od | 201111 |
| Rok prod. do | 201307 |
| System tworzenia mieszanki paliwowej | Common Rail (CR) |
| Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego | |
| Rodzaj paliwa | olej napędowy |
| nr EAN | 4047024981201 |

| TECDOC-Nr silnika | 20597 |
| TECDOC-Nr silnika | 23939 |
| Rok prod. do | 201203 |
| Strona zabudowy | Przewód paliwowy |
| Tryb pracy | elektryczny |
| nr EAN | 4047026252828 |

| Nowa część | |
| Numer podwozia od | 8K-8-000 001 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Długość [mm] | 206 |
| Szerokość [mm] | 44 |
| Wysokość [mm] | 44 |
| nr EAN | 5012759480991 |

| Wydatek [l/h] | 180 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Ciśnienie robocze [bar] | 0,5 |
| nr EAN | 8050947053043 |

| TECDOC-Nr silnika | 20597 |
| TECDOC-Nr silnika | 23939 |
| Rok prod. do | 201203 |
| nr EAN | 5903364360139 |

| TECDOC-Nr silnika | 20597 |
| Rok modelowy do | 2012 |
| --------------- | |
| TECDOC-Nr silnika | 23939 |
| Rok modelowy do | 2012 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Średnica [mm] | 43,5 |
| Długość całkowita [mm] | 206 |
| Natężenie prądu do [A] | 9,5 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Ciśnienie [bar] | 5 |
| Ciśnienie [psi] | 72,5 |
| Napięcie [V] | 12 |
| Techniczny numer informacyjny | SI 0097 |

| Napięcie [V] | 12 |
| Strona zabudowy | w zbiorniku paliwa |
| Ciężar [kg] | 0,46 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Ilość otworów wlotowych/wylotowych | X/2 |
| Układ wtryskowy | Wtrysk wielopunktowy (MPI) |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z filtrem |

| 4 lata gwarancji | |
| elektryczny | |
| Ciężar [kg] | 0,77 |
| przewód paliwowy | |
| Koniecznie porównać starą i nową część (szczególnie nr OE) |

| Napięcie [V] | 12 |
| Średnica [mm] | 43,5 |
| Długość [mm] | 206 |
| Ciśnienie [bar] | 5 |
| Ciśnienie [psi] | 72,5 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Ciężar [kg] | 0,545 |
| nr EAN | 4046001532627 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii pompa paliwa do Audi A4 B8 Avant (8K5) 2.0 TDI.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Audi A4 B8 Avant (8K5) 2.0 TDI produkowanego od 2008.04 do roku 2015.12
Jeżeli twoje Audi dysponuje silnikiem o mocy 143 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak wycieraczki szyb, układ wydechowy, części silnikowe, filtr kabiny
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii pompa paliwa do Audi A4 B8 Avant (8K5)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na pompa paliwa do Audi A4 B8 Avant (8K5) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Audi z rocznika od 2008.04 do roku 2015.12, i mocy silnika 143 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025