Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa » V10-09-0867 vemo

Pompa paliwa, Q+, original equipment manufacturer quality V10-09-0867 VEMO

V10-09-0867 Pompa paliwa, Q+, original equipment manufacturer quality VEMO
vemo V10-09-0867
648.00 zł
Kup
 

przewidywany termin realizacji: ?
3 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numer części:

V10-09-0867

producent:

VEMO

Napięcie [V] 12
Średnica [mm] 43,5
Długość [mm] 206
Ciśnienie [bar] 5
Ciśnienie [psi] 72,5
Ilość połączeń 2
Tryb pracy elektryczny
Ciężar [kg] 0,545
nr EAN 4046001532627

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa paliwa, Q+, original equipment manufacturer quality V10-09-0867 VEMO

Elektryczna pompa paliwa (wkład) pasuje do: MERCEDES C T-MODEL (S203), S (W220); ALFA ROMEO 159; AUDI A3, A4 B5, A4 B7, A4 B8, A5, A6 C5, A6 C6, A6 C7, Q5, Q7; CHEVROLET UPLANDER 0.9-6.0 07.70-
numery OEM:
AUDI      3R0 906 095
AUDI      3R0 906 095 A
AUDI      8K0 906 089
AUDI      8K0 906 089 A
AUDI      8K0 906 089 B
AUDI      8K0 906 095 B
AUDI      8K0906089A
AUDI      8R0 906 089
SEAT      3R0 906 095
SEAT      3R0 906 095 A
SEAT      8K0 906 089
SEAT      8K0 906 089 A
SEAT      8K0 906 095 B
SEAT      8R0 906 089
SKODA      3R0 906 095
SKODA      3R0 906 095 A
SKODA      8K0 906 089
SKODA      8K0 906 089 A
SKODA      8K0 906 095 B
SKODA      8R0 906 089
VOLKSWAGEN      3R0 906 095
VOLKSWAGEN      3R0 906 095 A
VOLKSWAGEN      8K0 906 089
VOLKSWAGEN      8K0 906 089 A
VOLKSWAGEN      8K0 906 095 B
VOLKSWAGEN      8R0 906 089
VAG      3R0 906 095
VAG      3R0 906 095 A
VAG      8K0 906 089
VAG      8K0 906 089 A
VAG      8K0 906 095 B
VAG      8R0 906 089

Zastosowanie Pompa paliwa, Q+, original equipment manufacturer quality V10-09-0867 VEMO w samochodach:

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.