Dla numeru OE | 311111A100 |
Tryb pracy | elektryczny |
Ciśnienie robocze [bar] | 3,5 |
Wydatek [l/h] | 90 |
Układ wtryskowy | Wtrysk wielopunktowy (MPI) |
Tryb pracy | elektryczny |
Ciśnienie robocze [bar] | 3 |
Wydatek [l/h] | 95 |
Układ wtryskowy | Wtrysk wielopunktowy (MPI) |
Wersja | BOSCH |
Napięcie [V] | 12 |
Strona zabudowy | w zbiorniku paliwa |
Średnica [mm] | 38 |
Ciężar [kg] | 0,34 |
Średnica 1 [mm] | 9 |
Średnica 2 [mm] | 11 |
Ciśnienie robocze [bar] | 3,5 |
Tryb pracy | elektryczny |
Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 1/1 |
Wydatek [l/h] | 90 |
Długość 1 [mm] | 73 |
Długość 2 [mm] | 114 |
Układ wtryskowy | Wtrysk wielopunktowy (MPI) |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z filtrem |
Napięcie [V] | 12 |
Tryb pracy | elektryczny |
Długość [mm] | 185 |
Wysokość [mm] | 60 |
Ciężar [kg] | 0,555 |
Ciśnienie robocze [bar] | 3,8 |
nr EAN | 4046001416729 |
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025
Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025