
| Tryb pracy | mechaniczne |
| nr EAN | 4251475105189 |

| nr EAN | 4251475112279 |

| Tryb pracy | mechaniczne |
| Konieczne części dodatkowe od producenta pojazdu | |
| nr EAN | 4047024873926 |

| Strona zabudowy | Przewód paliwowy |
| Tryb pracy | elektryczny |
| nr EAN | 4047025289597 |

| Tryb pracy | mechaniczne |
| nr EAN | 4047025103237 |

| Tryb pracy | elektryczny |
| nr EAN | 5012759551851 |

| parzyste numery artykułów | 559070 |
| nr EAN | 8053379915354 |

| nr EAN | 5901619518960 |

| nr EAN | 5902659782663 |

| nr EAN | 5902659793270 |

| Tryb pracy | mechaniczne |
| Ilość biegunów | 3 |
| Kształt | prosty |

| dla numeru artykułu | 91171 |

| Tryb pracy | mechaniczne |
| dla numeru OE | 03L145100 |
| Jakość | EQUIVALENT |

| Tryb pracy | mechaniczne |
| Ilość biegunów | 3 |
| Kształt | prosty |
| Jakość | EQUIVALENT |

| Jakość | EQUIVALENT |

| Jakość | EQUIVALENT |

| Tryb pracy | mechaniczne |
| Ilość połączeń | 1 |
| Kształt | prosty |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Rodzaj paliwa | olej napędowy |
| Techniczny numer informacyjny | SI 0109-11 |
| nr EAN | 4028977829789 |

| Tryb pracy | elektryczny |
| Średnica [mm] | 43 |
| Długość całkowita [mm] | 205,8 |
| Natężenie prądu do [A] | 9,5 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Ciśnienie [bar] | 5 |
| Ciśnienie [psi] | 72,5 |
| Napięcie [V] | 12 |
| nr EAN | 4028977845031 |

| Tryb pracy | mechaniczne |
| Ilość połączeń | 1 |
| Kształt | prosty |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Rodzaj paliwa | olej napędowy |
| Techniczny numer informacyjny | SI 0109-11 |
| nr EAN | 4028977729997 |

| Tryb pracy | mechaniczne |
| Ilość połączeń | 3 |
| Kształt | prosty |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Rodzaj paliwa | olej napędowy |
| nr EAN | 4028977910913 |

| Napięcie [V] | 12 |
| Strona zabudowy | Przewód paliwowy |
| Ciężar [kg] | 0,78 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 1/1 |

| Napięcie [V] | 12 |
| Strona zabudowy | w zbiorniku paliwa |
| Średnica [mm] | 43 |
| Ciężar [kg] | 0,53 |
| Średnica 1 [mm] | 8 |
| Średnica 2 [mm] | 19 |
| Ciśnienie robocze [bar] | 0,5 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Rodzaj paliwa | olej napędowy |
| Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 1/1 |
| Długość 1 [mm] | 104 |
| Długość 2 [mm] | 134 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z filtrem |

| Napięcie [V] | 12 |
| Strona zabudowy | w zbiorniku paliwa |
| Ciężar [kg] | 0,46 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Ilość otworów wlotowych/wylotowych | X/2 |
| Układ wtryskowy | Wtrysk wielopunktowy (MPI) |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z filtrem |

| Napięcie [V] | 12 |
| Strona zabudowy | w zbiorniku paliwa |
| Ciężar [kg] | 0,53 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Rodzaj paliwa | olej napędowy |
| Układ wtryskowy | Wtrysk wielopunktowy (MPI) |

| Typ pompy | pompa łopatkowa |
| Tryb pracy | mechaniczne |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Rodzaj uszczelnienia | Uszczelka stalowa |
| Materiał obudowy | Aluminium |

| Tryb pracy | elektryczny |
| Strona zabudowy | Przewód paliwowy |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Rodzaj paliwa | olej napędowy |
| Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
| Ilość biegunów | 2 |
| Kompletacja odbiegająca od OE |
Pompa podciśnienia układu hamulcowego to ważny element układu hamulcowego samochodu, który odpowiada za dostarczanie podciśnienia do układu hamulcowego i umożliwienie skutecznego hamowania pojazdu.
Pompa podciśnienia jest umieszczona w układzie hamulcowym pojazdu i jest zazwyczaj napędzana przez pasek klinowy lub łańcuch rozrządu. Jej głównym zadaniem jest wytwarzanie podciśnienia w układzie hamulcowym, które pozwala na skuteczne hamowanie pojazdu. Pompa podciśnienia jest również odpowiedzialna za utrzymanie ciśnienia w układzie hamulcowym na odpowiednim poziomie, co jest kluczowe dla bezpieczeństwa i skuteczności hamowania.
Pompa podciśnienia jest wykonana z wysokiej jakości materiałów, takich jak stal lub aluminium, i jest zaprojektowana tak, aby wytrzymać duże obciążenia i długotrwałą pracę. Pompa podciśnienia jest również poddawana rygorystycznym testom jakościowym, aby zapewnić jej niezawodność i skuteczność.
Uszkodzenie pompy podciśnienia układu hamulcowego może prowadzić do awarii układu hamulcowego i zagrożenia dla bezpieczeństwa kierowcy i pasażerów pojazdu. Dlatego ważne jest, aby regularnie sprawdzać stan pompy podciśnienia i wymieniać ją, gdy jest zużyta lub uszkodzona.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025