nr EAN | 4251475112293 |
Ciśnienie [bar] | 0,5 |
Tryb pracy | elektryczny |
Ilość połączeń | 2 |
Wydatek [l/h] | 180 |
Wersja | VDO |
Ciężar [kg] | 0,594 |
nr EAN | 8053379082216 |
Wydatek [l/h] | 280 |
Tryb pracy | elektryczny |
Napięcie na wejściu [V] | 12 |
Ciśnienie robocze [bar] | 0,5 |
nr EAN | 8001063835969 |
nr EAN | 0000381451019 |
nr EAN | 5902659793270 |
Tryb pracy | elektryczny |
Średnica [mm] | 43,5 |
Długość całkowita [mm] | 134,6 |
Średnica 1 [mm] | 8 |
Średnica 2 [mm] | 19,05 |
Natężenie prądu do [A] | 5,5 |
Ilość połączeń | 2 |
Ciśnienie [bar] | 0,5 |
Ciśnienie [psi] | 7,25 |
Napięcie [V] | 12 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z materiałami dodatkowymi |
Techniczny numer informacyjny | SI 0097 |
nr EAN | 4028977602757 |
Tryb pracy | elektryczny |
Tryb pracy | mechaniczne |
Ilość połączeń | 1 |
Kształt | prosty |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
Rodzaj paliwa | olej napędowy |
Techniczny numer informacyjny | SI 0109-11 |
nr EAN | 4028977477614 |
Napięcie [V] | 12 |
Strona zabudowy | w zbiorniku paliwa |
Średnica [mm] | 43 |
Ciężar [kg] | 0,41 |
Średnica 1 [mm] | 8 |
Średnica 2 [mm] | 19 |
Tryb pracy | elektryczny |
Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 2/1 |
Długość 1 [mm] | 82 |
Długość 2 [mm] | 126 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z filtrem |
Ciężar [kg] | 0,78 |
Tryb pracy | mechaniczne |
Napięcie [V] | 12 |
Strona zabudowy | w zbiorniku paliwa |
Ciężar [kg] | 0,53 |
Tryb pracy | elektryczny |
Rodzaj paliwa | olej napędowy |
Układ wtryskowy | Wtrysk wielopunktowy (MPI) |
Tryb pracy | mechaniczne |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
Typ pompy | pompa łopatkowa |
Typ pompy | pompa łopatkowa |
Tryb pracy | mechaniczne |
Ciężar [kg] | 0,7481 |
nr EAN | 4046001388651 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z kołyską |
Rodzaj paliwa | olej napędowy |
Ciśnienie [bar] | 0,5 |
Napięcie robocze [V] | 12 |
Tryb pracy | elektryczny |
nr EAN | 4103590351807 |
Pompa podciśnienia układu hamulcowego to ważny element układu hamulcowego samochodu, który odpowiada za dostarczanie podciśnienia do układu hamulcowego i umożliwienie skutecznego hamowania pojazdu.
Pompa podciśnienia jest umieszczona w układzie hamulcowym pojazdu i jest zazwyczaj napędzana przez pasek klinowy lub łańcuch rozrządu. Jej głównym zadaniem jest wytwarzanie podciśnienia w układzie hamulcowym, które pozwala na skuteczne hamowanie pojazdu. Pompa podciśnienia jest również odpowiedzialna za utrzymanie ciśnienia w układzie hamulcowym na odpowiednim poziomie, co jest kluczowe dla bezpieczeństwa i skuteczności hamowania.
Pompa podciśnienia jest wykonana z wysokiej jakości materiałów, takich jak stal lub aluminium, i jest zaprojektowana tak, aby wytrzymać duże obciążenia i długotrwałą pracę. Pompa podciśnienia jest również poddawana rygorystycznym testom jakościowym, aby zapewnić jej niezawodność i skuteczność.
Uszkodzenie pompy podciśnienia układu hamulcowego może prowadzić do awarii układu hamulcowego i zagrożenia dla bezpieczeństwa kierowcy i pasażerów pojazdu. Dlatego ważne jest, aby regularnie sprawdzać stan pompy podciśnienia i wymieniać ją, gdy jest zużyta lub uszkodzona.
Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025