Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa » 0 580 464 008 bosch

Pompa paliwa 0 580 464 008 BOSCH

0 580 464 008 Pompa paliwa BOSCH
bosch 0 580 464 008
Pompa paliwa 0 580 464 008
0 580 464 008
bosch 0 580 464 008 Pompa paliwa
356.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
5 szt. wysyłka dzisiaj
2 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numery handlowe:

OF/REG 2/120 DP 80/12/23

numer części:

0 580 464 008

producent:

BOSCH

Strona zabudowy Przewód paliwowy
Tryb pracy elektryczny
nr EAN 3165142924212

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa paliwa 0 580 464 008 BOSCH

Elektryczna pompa paliwa (wkład) pasuje do: AUSTIN MAESTRO, MONTEGO; BMW 2500-3.3 (E3), X5 (E53); CITROEN BX, CX I, CX II, VISA; FIAT 124 SPIDER; LANCIA BETA; OPEL ASCONA C 1.2-3.5 01.60-02.15
numery OEM:
AUSTIN      AUU 1649
CITROËN      5 471 660
CITROËN      91 538 806
FIAT      4421193
FIAT      4460210
FIAT      82308678
IVECO      4460210
JAGUAR      CAC 2263
JAGUAR      CAC 4269
JAGUAR      CBC 5657
LANCIA      4421193
LANCIA      4460210
LANCIA      82308678
MG      AUU 1649
OPEL      8 15 004
OPEL      8 15 008
OPEL      90020443
OPEL      90292723
OPEL      92 92 723
PEUGEOT      5 471 660
PEUGEOT      91 538 806
ROVER      AUU 1649
VAUXHALL      90020443
DAEWOO      92927023
HOLDEN      M4 145 7

Zastosowanie Pompa paliwa 0 580 464 008 BOSCH w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa paliwa 0 580 464 008 BOSCH:

2020-09-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-05-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-07-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-02-12
 5/5
Pompa ok, działa aż miło ????
2021-05-04
 5/5
Markowa pompa. Działa bez problemów.
2022-05-13
 5/5
Pompa działa poprawnie.
zobacz instrukcję montażu 0 580 464 008

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.
 

Bosch jest jednym z największych producentów samochodowych części zamiennych na świecie. We współczesnym samochodzie trudno jest znaleźć podzespoły, których producntem lub współproducentem jest Bosch. Począwszy od systemów elektrycznych i elektronicznych, przez wycieraczki, po układ hamulcowy.

Części Bosch sprawdzają się w samochodach każdego typu i są chętnie stosowane przez mechaników samochodowych, co świadczy o ich niezawodności.