Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa Opel VECTRA C (Z02) 1.6 (F69) (2005.08-2008.08) 105km » 770005 era
wybrany samochód: 
Opel Vectra C (z02) 1.6 (f69) (2005.08-2008.08) 105km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa paliwa, OEM 770005 ERA

770005 Pompa paliwa, OEM ERA
138.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

770005

producent:

ERA

Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta
Ciśnienie [bar]5
Tryb pracyelektryczny
Ilość połączeń2
Wydatek [l/h]120
Ciężar [kg]0,665
nr EAN8053379081431

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa paliwa, OEM 770005 ERA

numery OEM:
BMW      16 12 1 115 862
BMW      16 14 1 178 751
BMW      16 14 1 179 232
CITROËN      1450 59
CITROËN      5471 66
CITROËN      5471660
CITROËN      91 538 806
FIAT      119 11 04 021 00
FIAT      4421193
FIAT      4460210
FIAT      60521992
FIAT      60546091
FIAT      60810370
FIAT      7635535
FIAT      82308678
IVECO      4460210
JAGUAR      7320 2A
JAGUAR      CAC2 263
OPEL      08 15 004
OPEL      08 15 011
OPEL      8 15 004
OPEL      8 15 011
OPEL      90 020 443
OPEL      90 292 723
OPEL      90 349 944
PEUGEOT      1450 59
PEUGEOT      5471 66
PEUGEOT      5471660
PEUGEOT      91 538 806
RENAULT      77 00 722 393
RENAULT      77 00 855 358
ROVER      AUU 1649
VOLKSWAGEN      305 906 091 1

Zastosowanie Pompa paliwa, OEM 770005 ERA w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa paliwa, OEM 770005 ERA:

Kornel, Pogorzela
2024-02-18
 5/5
Pięknie pasowała do mojego Forda Mondeo 2000r
PIOTR, WARSZAWA
2023-05-30
 5/5
Pompa idealnie pasuje do Seata i ma odpowiednie ciśnienie

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.