
| Strona zabudowy | w zbiorniku paliwa | 
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z materiałami dodatkowymi | 
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z elementami przyłączeniowymi | 
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z materiałem mocującym | 
| Tryb pracy | elektryczny | 
| nr EAN | 3165143980330 | 

| Tryb pracy | elektryczny | 
| Długość [mm] | 128 | 
| Szerokość [mm] | 43 | 
| Wysokość [mm] | 50 | 
| nr EAN | 5012759455524 | 

| Tryb pracy | elektryczny | 
| Ilość biegunów | 2 | 
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez uszczelnień | 
| nr EAN | 4082300704839 | 

| Wydatek [l/h] | 100 | 
| Tryb pracy | elektryczny | 
| Napięcie na wejściu [V] | 12 | 
| Ciśnienie robocze [bar] | 1 | 
| nr EAN | 8001063865713 | 

| nr EAN | 5907558526639 | 

| Tryb pracy | elektryczny | 
| Ciśnienie robocze [bar] | 0,76 | 
| Wydatek [l/h] | 70 | 
| Układ wtryskowy | Wtrysk jednopunktowy (SPI) | 

| Napięcie [V] | 12 | 
| Strona zabudowy | w zbiorniku paliwa | 
| Średnica [mm] | 43 | 
| Ciężar [kg] | 0,36 | 
| Średnica 1 [mm] | 8 | 
| Średnica 2 [mm] | 12 | 
| Ciśnienie robocze [bar] | 1,1 | 
| Tryb pracy | elektryczny | 
| Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 1/1 | 
| Wydatek [l/h] | 85 | 
| Długość 1 [mm] | 74 | 
| Długość 2 [mm] | 125 | 
| Układ wtryskowy | Wtrysk jednopunktowy (SPI) | 
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z filtrem | 

| Tryb pracy | elektryczny | 
| Sposób montażu | Złącze wtykowe płaskie | 
| Ilość biegunów | 2 | 

| Napięcie [V] | 12 | 
| Długość [mm] | 125 | 
| Wysokość [mm] | 50 | 
| Ciężar [kg] | 0,258 | 
| Ciśnienie [bar] | 1 | 
| Tryb pracy | elektryczny | 
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z dodatkami | 
| Wydatek [l/h] | 75 | 
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z filtrem | 
| Przestrzegaj informacji montażowych | |
| nr EAN | 4046001289002 | 
Pompa podciśnienia układu hamulcowego to ważny element układu hamulcowego samochodu, który odpowiada za dostarczanie podciśnienia do układu hamulcowego i umożliwienie skutecznego hamowania pojazdu.
Pompa podciśnienia jest umieszczona w układzie hamulcowym pojazdu i jest zazwyczaj napędzana przez pasek klinowy lub łańcuch rozrządu. Jej głównym zadaniem jest wytwarzanie podciśnienia w układzie hamulcowym, które pozwala na skuteczne hamowanie pojazdu. Pompa podciśnienia jest również odpowiedzialna za utrzymanie ciśnienia w układzie hamulcowym na odpowiednim poziomie, co jest kluczowe dla bezpieczeństwa i skuteczności hamowania.
Pompa podciśnienia jest wykonana z wysokiej jakości materiałów, takich jak stal lub aluminium, i jest zaprojektowana tak, aby wytrzymać duże obciążenia i długotrwałą pracę. Pompa podciśnienia jest również poddawana rygorystycznym testom jakościowym, aby zapewnić jej niezawodność i skuteczność.
Uszkodzenie pompy podciśnienia układu hamulcowego może prowadzić do awarii układu hamulcowego i zagrożenia dla bezpieczeństwa kierowcy i pasażerów pojazdu. Dlatego ważne jest, aby regularnie sprawdzać stan pompy podciśnienia i wymieniać ją, gdy jest zużyta lub uszkodzona.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych 
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów 
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie 
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać? 
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta? 
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych. 
15-04-2025