Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Ferrari » napęd koła, przeguby Ferrari F430 Spider » przegub napędowy Ferrari F430 Spider

przegub napędowy do FERRARI F430 Spider

wybierz typ samochodu FERRARI F430 Spider:
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Rodzaj przegubu Przegub równobieżny
Uzębienie zewnętrzne od strony koła 22
Wewnętrzne uzębienie, od strony koła 28
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] 52
średnica zewnętrzna [mm] 81
Ilość zębów, pierścień ABS 29
Materiał osłony Termoplast
nr EAN 4014870385972
Rodzaj przegubu Przegub równobieżny
Uzębienie zewnętrzne od strony koła 22
Wewnętrzne uzębienie, od strony koła 28
Ilość zębów, pierścień ABS 29
Ø pierścienia ABS [mm] 78,00
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] 52,00
obrobiony mechanicznie z rowkiem w elemencie wewnętrznym
Średnica przegubu [mm] 81,00
Długość [mm] 152,6
Wymiar gwintu M20x1.0
Ograniczenia producenta Delphi
Materiał osłony NBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
Nowa część 
nr EAN 4019064125419
Rodzaj przegubu Przegub równobieżny
Uzębienie zewnętrzne od strony koła 22
Wewnętrzne uzębienie, od strony koła 28
Ilość zębów, pierścień ABS 29
Ø pierścienia ABS [mm] 78,00
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] 52,00
obrobiony mechanicznie z rowkiem w elemencie wewnętrznym
Średnica przegubu [mm] 81,00
Długość [mm] 152,6
Wymiar gwintu M20x1.0
Ograniczenia producenta Delphi
Materiał osłony TPE (elastomer termoplastyczny)
Nowa część 
nr EAN 4019064146803
Specyfikacja Outer groove
Ilość zębów, pierścień ABS 29
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] 52
Wewnętrzne uzębienie, od strony koła 28
Uzębienie zewnętrzne od strony koła 22
Wymiar gwintu M20x1
Długość [mm] 155
Strona zabudowy Od strony koła
Uzębienie zewnętrzne od strony koła 22
Wewnętrzne uzębienie, od strony koła 28
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] 52
obrobiony mechanicznie z rowkiem w elemencie wewnętrznym
Ilość zębów, pierścień ABS 29
Rodzaj przegubu Przegub równobieżny
nr EAN 5908242604930
średnica zewnętrzna [mm] 81
obrobiony mechanicznie z rowkiem w elemencie wewnętrznym (na zewnątrz)
Ilość zębów, pierścień ABS 29
Wewnętrzne uzębienie, od strony koła 28
Uzębienie zewnętrzne od strony koła 22
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] 52
nr EAN 8032532108369
obrobiony mechanicznie z rowkiem w elemencie wewnętrznym (w środku)
Wewnętrzne uzębienie, od strony koła 23
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] 52
Ilość zębów, pierścień ABS 29
średnica zewnętrzna [mm] 82
Uzębienie zewnętrzne od strony koła 22
nr EAN 8032532108383
Strona zabudowy Od strony koła
Materiał Guma
Wymiar gwintu M20 x 1,0
obrobiony mechanicznie z rowkiem w elemencie wewnętrznym
Ilość zębów, pierścień ABS 29
Uzębienie zewnętrzne od strony koła 22
Wewnętrzne uzębienie, od strony koła 23
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] 52
średnica zewnętrzna [mm] 82
nr EAN 5907558501513
Strona zabudowy Od strony koła
Materiał Guma
Wymiar gwintu M20 x 1,0
obrobiony mechanicznie bez rowka w wewnętrznym elemencie
Ilość zębów, pierścień ABS 29
Uzębienie zewnętrzne od strony koła 22
Wewnętrzne uzębienie, od strony koła 28
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] 52
średnica zewnętrzna [mm] 81
nr EAN 5907558500448
Strona zabudowy Od strony koła
Materiał Guma
Wymiar gwintu M20 x 1,0
Ilość zębów, pierścień ABS 29
obrobiony mechanicznie bez rowka w wewnętrznym elemencie
Uzębienie zewnętrzne od strony koła 22
Wewnętrzne uzębienie, od strony koła 28
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] 52
średnica zewnętrzna [mm] 81
nr EAN 5907558501469
Strona zabudowy Od strony skrzyni biegów
Wewnętrzne uzębienie, od strony koła 23
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] 35
Rodzaj przegubu Przegub statywu trójnożnego
Wał napędowy bez pierścienia ABS
Długość [mm] 153,5
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn. 22
nr EAN 5902659720061
Materiał Guma
Ilość zębów, pierścień ABS 29
obrobiony mechanicznie z rowkiem w elemencie wewnętrznym
Wymiar gwintu M20 x 1,0
Uzębienie zewnętrzne od strony koła 22
Wewnętrzne uzębienie, od strony koła 23
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] 52
średnica zewnętrzna [mm] 82
nr EAN 8032747474501
Materiał Guma
obrobiony mechanicznie bez rowka w wewnętrznym elemencie
Ilość zębów, pierścień ABS 29
Wymiar gwintu M20 x 1,0
Uzębienie zewnętrzne od strony koła 22
Wewnętrzne uzębienie, od strony koła 28
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] 52
średnica zewnętrzna [mm] 81
nr EAN 8032747471159
Materiał Guma
Ilość zębów, pierścień ABS 29
obrobiony mechanicznie bez rowka w wewnętrznym elemencie
Wymiar gwintu M20 x 1,0
Uzębienie zewnętrzne od strony koła 22
Wewnętrzne uzębienie, od strony koła 28
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] 52
średnica zewnętrzna [mm] 81
nr EAN 8032747474365
Strona zabudowy Od strony koła
Uzębienie zewnętrzne od strony koła 22
Wewnętrzne uzębienie, od strony koła 23
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] 52
Rodzaj przegubu Przegub równobieżny
Wał napędowy z pierścieniem ABS
Długość [mm] 158,5
średnica zewnętrzna [mm] 82
Ilość zębów, pierścień ABS 29
nr EAN 4040074496916
Strona zabudowy Od strony koła
Uzębienie zewnętrzne od strony koła 22
Wewnętrzne uzębienie, od strony koła 28
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] 52
Rodzaj przegubu Przegub równobieżny
Wał napędowy z pierścieniem ABS
Długość [mm] 155
średnica zewnętrzna [mm] 80
Ilość zębów, pierścień ABS 29
Wymiar gwintu M20X1
nr EAN 4040074411131
Strona zabudowy Od strony skrzyni biegów
Wewnętrzne uzębienie, od strony koła 23
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] 35
Rodzaj przegubu Przegub statywu trójnożnego
Wał napędowy bez pierścienia ABS
Długość [mm] 153,5
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn. 22
nr EAN 4040074546659
Ciężar netto [g] 1995
nr EAN 5908281401637
Wymiar gwintu M20x1,5
Uzębienie zewnętrzne od strony koła 22
Wewnętrzne uzębienie, od strony koła 28
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] 52
Ilość zębów, pierścień ABS 29
średnica zewnętrzna [mm] 79,8
obrobiony mechanicznie z rowkiem w elemencie wewnętrznym (na zewnątrz)
nr EAN 7316572878705
Rodzaj przegubu Przegub równobieżny
Uzębienie zewnętrzne od strony koła 22
Wewnętrzne uzębienie, od strony koła 28
Ilość zębów, pierścień ABS 29
Ø pierścienia ABS [mm] 78,00
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] 52,00
obrobiony mechanicznie z rowkiem w elemencie wewnętrznym
Średnica przegubu [mm] 81,00
Długość [mm] 152,6
Wymiar gwintu M20x1.0
Ograniczenia producenta Delphi
Materiał osłony TPE (elastomer termoplastyczny)
Nowa część 
nr EAN 4019064042808
Wyświetlanie od 1 do 20 (z 20 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
przegub napędowy

Przegub napędowy samochodowy


Najtańsze przeguby Lobro w e-autoparts.pl

Przegub napędowy jest odpowiedzialny w samochodzie za przekazanie napędu ze skrzyni biegów na koła samochodu. Jest on częścią półosi napędowej i zazwyczaj jest elementem wymiennym, niezależnie od samej półosi. Spotykane są także rozwiązania, które wykluczają demontaż samego przegubu i wówczas w przypadku jego awarii niezbędna jest wymiana całej półosi pojazdu. Takie sytuacje mogą spotkać np. użytkowników niektórych modeli aut Tanie przeguby Spidan w e-autoparts.plfrancuskich.

Wyróżnia się przeguby zewnętrzne, montowane od strony koła, oraz przeguby napędowe wewnętrzne, montowane łączące skrzynię biegów z półosią napędową. Przeguby jak wcześniej już wspomniano, mają za zadanie przekazanie momentu obrotowego ze skrzyni biegów albo mostu napędowego na koła pojazdu, niezależnie od ugięcia wahaczy. To właśnie dzięki nim możliwe jest zastosowanie zawieszenia kół niezależnego od pozostałej części pojazdu. Każde koło może poruszać się w płaszczyźnie pionowej reagując na nierówności drogi i być przy tym jednocześnie cały czas napędzane.

Konstrukcja przegubu napędowego wymusza jego dobre smarowanie oraz szczególnie dobre zabezpieczenie przed wpływem warunków zewnętrznych. Takie zadanie spełnia osłona przegubu, wykonana zazwyczaj ze specjalnej gumy lub tworzywa sztucznego. Nader istotne jest to aby kontrolować stan osłony przegubu napędowego i w razie wykrycia jej nieszczelności szybko reagować i wymienić ja na nową. Dłuższa eksploatacja przegubu z uszkodzoną osłoną, może doprowadzić do przeniknięcia między współpracujące elementy przegubu wody i piasku, i w efekcie doprowadzić do przedwczesnego zużycia samego przegubu napędowego.
Na długość życia przegubu samochodowego wpływa także sposób jazdy kierowcy prowadzącego pojazd. Ekstremalne przeciążenia oraz holowanie większych ciężarów może prowadzić do szybszego zniszczenia przegubu napędowego. Jego pogarszający się stan objawia się charakterystycznym terkotaniem, słyszanym zwłaszcza przy dodawaniem gazu przy skręconych kołach samochodu.
 

Przegub napędowy tylko od sprawdzonych producentów


Wiodącym producentem przegubów napędowych jest koncern GKN, którego produkty znane są na rynku polskim pod brandami Lobro i Spidan. Pojawiają się na rynku także inni konkurenci, są nimi między innymi producenci przegubów Metelli/Cifam, przegubów GSP, Kamoka.

przegub napędowy Lobro przegub napędowy Spidan
przegub napędowy GSP przegub napędowy Kamoka
przegub napędowy SKF przegub napędowy Maxgear
przegub napędowy Ruville przegub napędowy Meyle