Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Audi » układ kierowniczy Audi A6 C5 Avant (4B5, 4B6) » przekładnia kierownicza i pompa Audi A6 C5 Avant (4B5, 4B6)

przekładnia kierownicza i pompa do AUDI A6 C5 Avant (4B5, 4B6)

wybierz typ samochodu AUDI A6 C5 Avant (4B5, 4B6):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
cena brutto:
1,060.00 zł
 Kup
Tryb pracy hydrauliczny
Rodzaj przekładni kierowniczej Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
dla producentów przekładni kierowniczych ZF
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Wysokość wałka wejściowego przekładni kierowniczej 32
Dolot - Ø [mm] 14
Wylot - Ø [mm] 16
Ograniczenia producenta Prepared for sensor
Ciężar netto [kg] 7
nr EAN 5704651410960
cena brutto:
1,076.00 zł
 Kup
Ograniczenia producentaSMI
Technika połączeńsciety
Długość całkowita [mm]1065
Gwint wewnętrzny [mm]M14x1,5 / M16x1,5
Tryb pracyhydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
Rodzaj przekładni kierowniczejPrzekładnia kierownicza z listwą zębatą
Gwarancja2 lata gwarancji
Rozmiar gwintu przegub aksjalnyM14x1.5
Wysokość wałka wejściowego przekładni kierowniczej [mm]45
Tryb pracy hydrauliczny
Ciśnienie robocze [bar] 120
Ograniczenia producenta ZF
Nowa część bez depozytu 
nr EAN 4040074284971
Grubość [mm] 30,0
Średnica wewnętrzna [mm] 30,0
średnica zewnętrzna [mm] 160,0
nr EAN 4044688386434
cena brutto:
1,655.99 zł
 Kup
Tryb pracy hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ograniczenia producenta KOYO
Ograniczenia producenta ZF
Wyposażenie pojazdu do pojazdów bez amortyzatora układu kierowniczego
Wyposażenie pojazdu dla pojazdów bez układu kierowniczego Servotronic
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322937405084
Tryb pracy hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Średnica punktów mocowania [mm] 8
Rozstaw śrub mocujących [mm] 80
Rozmiar gwintu złącze przewodu ciśnieniowego M16x1.5
Rozmiar gwintu wejście M18x1.5
Kształt adaptera trójkątny
Ograniczenia producenta ZF
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322937958726
Wyświetlanie od 1 do 6 (z 6 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
przekładnia kierownicza i pompa

Przekładnia kierownicza i pompa hydrauliczna


Niegdyś w samochodach brakowało takich układów jak wspomaganie kierownicy. Dziś są one standardowym wyposażeniem i nie wyobrażamy sobie bez nich jazdy. Warto jednak pamiętać, że jeszcze 10-15 lat temu, aut na drodze było mniej i nie rozwijały one tak imponujących prędkości, jak dziś. Obecnie takie elementy jak przekładnie kierownicza, czy chociażby pompa hydrauliczna, znajdują się w każdym pojeździe. To dzięki nim możesz bez obaw podróżować. Jeśli zależy Ci na tym, by mieć pewność, że wybierasz najlepsze części do swojego samochodu, to zachęcamy do skorzystania z naszej oferty. Gwarantujemy asortyment przygotowany z myślą o Waszym bezpieczeństwie, dlatego stawiamy na sprawdzonych producentów. 
 

Nowa pompa hydrauliczna – układ kierowniczy gwarancją komfortu podczas jazdy


Do produkcji wspomagania kierowniczego, stosowane są w tym momencie dwa rodzaje pomp. Są to produkty elektroniczne i hydrauliczne. Modele hydrauliczne do pracy wykorzystują paski klinowe lub paski klinowe wielorowkowe. W środku natomiast znajduje się wirnik, który porusza się na łopatkach. Pompa hydrauliczna układu kierowniczego wspiera kierowców przez cały czas – niezależnie, czy w danym momencie skręcają oni kierownicą, czy trzymają ją w pozycji prostej. 
 

Istota przekładni kierowniczej w pojazdach


Nazywana jest ona także maglownicą. Odpowiada m.in. za przeniesienie ruchu obrotowego koła kierownicy na mechanizm zwrotniczy i w dalszej kolejności na koła pojazdu. Jest to element bezobsługowy. Oznacza to, że użytkownik pojazdu nie musi ingerować w pracę przekładni kierowniczej, jeśli nie uległa ona awarii. Maglownica zawdzięcza to smarom stałym, których zadaniem jest minimalizowanie oporów ruchu całego mechanizmu. Pamiętaj, że jeśli poczujesz luzy na swojej kierownicy lub auto będzie prowadzić się niepewnie, warto sprawdzić, czy żadna część wspomagania nie wymaga naprawy lub wymiany. W naszym sklepie znajdziesz wszystko, co będzie Ci potrzebne.