Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Iveco » układ kierowniczy Iveco DAILY II Furgon » przekładnia kierownicza i pompa Iveco DAILY II Furgon

przekładnia kierownicza i pompa do IVECO DAILY II Furgon

wybierz typ samochodu IVECO DAILY II Furgon:
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Rodzaj filtra Wkład filtra
średnica zewnętrzna [mm] 59,6
Wysokość [mm] 100,5
nr EAN 3165141043600
  • Indeks: DRI 711520186
  • Marka: DRI
  • Grupa towarowa TecDoc
    • Mechanizm kierowniczy
  • Nazwa
    • PRZEKŁADNIA KIEROWNICZA IVECO DAILY II 89-
  • Opis
    • Przekładnia hydrauliczna z drążkami / DAILY II 89-99
  • Dane dodatkowe:
    • Kaucja netto = 637,50
    • Ilość sprzedażna = 1
    • Ilość w opakowaniu = 1
    • Zamiennik: 99463260
    • Numer dostawcy: 711520186
  • Parametry:
    • przekładnia kierownicza z listwą zębatą
    • hydrauliczny
    • Długość [mm] : 1480
    • Suw [mm] : 185
    • Ciężar netto [kg] : 8
cena brutto:
1,156.00 zł
 Kup
Tryb pracy hydrauliczny
Rodzaj przekładni kierowniczej Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ciężar netto [kg] 11
Suw [mm] 185
nr EAN 5704651047432
cena brutto:
12.00 zł
 Kup
Rodzaj filtra Wkład filtra
Wysokość [mm] 100
średnica zewnętrzna [mm] 60
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 18
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 18
nr EAN 5904608005120
średnica zewnętrzna [mm] 58
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 18
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 18
Wysokość [mm] 100
nr EAN 4030776000023
Rodzaj filtra Wkład filtra
Wysokość [mm] 101
Średnica [mm] 59
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 18
Średnica wewnętrzna 3 [mm] 17,8
nr EAN 4009026022900
cena brutto:
1,147.00 zł
 Kup
Ograniczenia producentaTRW
Technika połączeńwielorowek
Długość całkowita [mm]1475
Tryb pracyhydrauliczny
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
Rodzaj przekładni kierowniczejPrzekładnia kierownicza z listwą zębatą
Gwarancja2 lata gwarancji
Rozmiar gwintu przegub aksjalnyM16x1,5
Wysokość wałka wejściowego przekładni kierowniczej [mm]40
Liczba zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej54
Rodzaj filtra Wkład filtra
Wysokość [mm] 101
Średnica wewnętrzna [mm] 18
średnica zewnętrzna [mm] 60
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 18
nr EAN 4011558251000
Wyświetlanie od 1 do 8 (z 8 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
przekładnia kierownicza i pompa

Przekładnia kierownicza i pompa hydrauliczna


Niegdyś w samochodach brakowało takich układów jak wspomaganie kierownicy. Dziś są one standardowym wyposażeniem i nie wyobrażamy sobie bez nich jazdy. Warto jednak pamiętać, że jeszcze 10-15 lat temu, aut na drodze było mniej i nie rozwijały one tak imponujących prędkości, jak dziś. Obecnie takie elementy jak przekładnie kierownicza, czy chociażby pompa hydrauliczna, znajdują się w każdym pojeździe. To dzięki nim możesz bez obaw podróżować. Jeśli zależy Ci na tym, by mieć pewność, że wybierasz najlepsze części do swojego samochodu, to zachęcamy do skorzystania z naszej oferty. Gwarantujemy asortyment przygotowany z myślą o Waszym bezpieczeństwie, dlatego stawiamy na sprawdzonych producentów. 
 

Nowa pompa hydrauliczna – układ kierowniczy gwarancją komfortu podczas jazdy


Do produkcji wspomagania kierowniczego, stosowane są w tym momencie dwa rodzaje pomp. Są to produkty elektroniczne i hydrauliczne. Modele hydrauliczne do pracy wykorzystują paski klinowe lub paski klinowe wielorowkowe. W środku natomiast znajduje się wirnik, który porusza się na łopatkach. Pompa hydrauliczna układu kierowniczego wspiera kierowców przez cały czas – niezależnie, czy w danym momencie skręcają oni kierownicą, czy trzymają ją w pozycji prostej. 
 

Istota przekładni kierowniczej w pojazdach


Nazywana jest ona także maglownicą. Odpowiada m.in. za przeniesienie ruchu obrotowego koła kierownicy na mechanizm zwrotniczy i w dalszej kolejności na koła pojazdu. Jest to element bezobsługowy. Oznacza to, że użytkownik pojazdu nie musi ingerować w pracę przekładni kierowniczej, jeśli nie uległa ona awarii. Maglownica zawdzięcza to smarom stałym, których zadaniem jest minimalizowanie oporów ruchu całego mechanizmu. Pamiętaj, że jeśli poczujesz luzy na swojej kierownicy lub auto będzie prowadzić się niepewnie, warto sprawdzić, czy żadna część wspomagania nie wymaga naprawy lub wymiany. W naszym sklepie znajdziesz wszystko, co będzie Ci potrzebne.