Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Fiat » układ kierowniczy Fiat SCUDO Furgon (220_) » przekładnia kierownicza i pompa Fiat SCUDO Furgon (220_)

przekładnia kierownicza i pompa do FIAT SCUDO Furgon (220_)

wybierz typ samochodu FIAT SCUDO Furgon (220_):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Przekładnia hydrauliczna z drążkami / PEUGEOT 806 (221) 06/94-08/02 - FIAT SCUDO nadw. zamkn. (220L) 02/96- SCUDO Combinato (220P) 02/96- ULYSSE (220) 06/94-08/02 - CITROEN EVASION (22, U6) 06/94-07/02 JUM
hydrauliczny
Ograniczenia producenta : MANDO
Długość [mm] : 1210
Tryb pracy hydrauliczny
Rodzaj przekładni kierowniczej Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
dla producentów przekładni kierowniczych TRW
Długość całkowita [mm] 1280
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Wysokość wałka wejściowego przekładni kierowniczej 45
Rozmiar gwintu wejście M16
Wymiar gwintu wyjście M18
Ciężar netto [kg] 7,5
nr EAN 5704651046404
cena brutto:
1,147.00 zł
 Kup
Tryb pracy hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ciężar netto [kg] 7,6
nr EAN 5704651050234
cena brutto:
1,167.00 zł
 Kup
Tryb pracy hydrauliczny
Rodzaj przekładni kierowniczej Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
dla producentów przekładni kierowniczych TRW
Długość całkowita [mm] 1330
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ciężar netto [kg] 7
nr EAN 5704651457521
Tryb pracyHydrauliczny
Gwint wewnętrzny [mm]M14 x 1.5mm MALE
Gwarancja2 lata gwarancji
EAN5901321060290
StanFabrycznie nowy
Tryb pracyHydrauliczny
Gwintowana złączkaHalter M14x1,5
Gwarancja2 lata gwarancji
EAN5901321060443
StanFabrycznie nowy
Tryb pracyHydrauliczny
Wysokość [mm]109
Gwintowana złączka16mm Hose Connection
Technika połączeńM16 X 1.5mm (Female)
Koła pasoweZ kołem pasowym wielorowkowym
Liczba rowków6
Średnica koła pasowego [mm]114
Gwarancja2 lata gwarancji
Cisnienie [bar]105
Ilość żeber6
EAN1600002611236
StanFabrycznie nowy
Tryb pracyHydrauliczny
Profil piastydreieckig / triangle
Rozstaw srub mocujących80
Koła pasoweBez koła pasowego
Gwarancja2 lata gwarancji
Ograniczenia producentaSAGINAW
EAN5901321467013
StanFabrycznie nowy
Ciężar [kg] 2,00
Ciśnienie robocze [bar] 110
Koła pasowe z kołem pasowym
Kierunek obrotów zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Wydatek [l/h] 70
Wyświetlanie od 1 do 9 (z 9 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
przekładnia kierownicza i pompa

Przekładnia kierownicza i pompa hydrauliczna


Niegdyś w samochodach brakowało takich układów jak wspomaganie kierownicy. Dziś są one standardowym wyposażeniem i nie wyobrażamy sobie bez nich jazdy. Warto jednak pamiętać, że jeszcze 10-15 lat temu, aut na drodze było mniej i nie rozwijały one tak imponujących prędkości, jak dziś. Obecnie takie elementy jak przekładnie kierownicza, czy chociażby pompa hydrauliczna, znajdują się w każdym pojeździe. To dzięki nim możesz bez obaw podróżować. Jeśli zależy Ci na tym, by mieć pewność, że wybierasz najlepsze części do swojego samochodu, to zachęcamy do skorzystania z naszej oferty. Gwarantujemy asortyment przygotowany z myślą o Waszym bezpieczeństwie, dlatego stawiamy na sprawdzonych producentów. 
 

Nowa pompa hydrauliczna – układ kierowniczy gwarancją komfortu podczas jazdy


Do produkcji wspomagania kierowniczego, stosowane są w tym momencie dwa rodzaje pomp. Są to produkty elektroniczne i hydrauliczne. Modele hydrauliczne do pracy wykorzystują paski klinowe lub paski klinowe wielorowkowe. W środku natomiast znajduje się wirnik, który porusza się na łopatkach. Pompa hydrauliczna układu kierowniczego wspiera kierowców przez cały czas – niezależnie, czy w danym momencie skręcają oni kierownicą, czy trzymają ją w pozycji prostej. 
 

Istota przekładni kierowniczej w pojazdach


Nazywana jest ona także maglownicą. Odpowiada m.in. za przeniesienie ruchu obrotowego koła kierownicy na mechanizm zwrotniczy i w dalszej kolejności na koła pojazdu. Jest to element bezobsługowy. Oznacza to, że użytkownik pojazdu nie musi ingerować w pracę przekładni kierowniczej, jeśli nie uległa ona awarii. Maglownica zawdzięcza to smarom stałym, których zadaniem jest minimalizowanie oporów ruchu całego mechanizmu. Pamiętaj, że jeśli poczujesz luzy na swojej kierownicy lub auto będzie prowadzić się niepewnie, warto sprawdzić, czy żadna część wspomagania nie wymaga naprawy lub wymiany. W naszym sklepie znajdziesz wszystko, co będzie Ci potrzebne.