Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Iveco S-WAY AT190S34P LNG (2019-???) 340km » 55.0094 lauber
wybrany samochód: 
Iveco S-way At190s34p Lng (2019-???) 340km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna przekładni kierownicz 55.0094 LAUBER

330.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

55.0094

producent:

LAUBER

Tryb pracyHydrauliczny
Profil piastydreieckig / triangle
Rozstaw srub mocujących80
Koła pasoweBez koła pasowego
Gwarancja2 lata gwarancji
Ograniczenia producentaSAGINAW
EAN5901321467013
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna przekładni kierownicz 55.0094 LAUBER

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (nowy) pasuje do: CITROEN JUMPY I, FIAT DUCATO, PALIO, SCUDO, SIENA, PEUGEOT EXPERT 1.4-2.8D 10.95-
numery OEM:
CITROËN      4007 J1
CITROËN      4007J1
FIAT      46479292
FIAT      55186710
FIAT      7760200
PEUGEOT      4007 J1
PEUGEOT      4007J1
GREAT WALL      PI0771
GREAT WALL      PI0781
GREAT WALL      PI1171
zamienniki:
K S00 001 868
brak
BOSCH
15-0535
brak
ELSTOCK

Zastosowanie Pompa hydrauliczna przekładni kierownicz 55.0094 LAUBER w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.